bypass
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
bypass
Witam. Jestem ciekaw czy bypass (http://allegro.pl/bypass-do-g60-pg-corr ... 93501.html" onclick="window.open(this.href);return false;) da ładny dźwięk na oryginalnym kółku? Czy będzie słychać ładny świst przy zmianie biegu?
Jak to w ogóle się montuje, posiada ktoś jakieś zdjęcia, gdzie to wpiąć i co powinienem wiedzieć?
Dzięki
Jak to w ogóle się montuje, posiada ktoś jakieś zdjęcia, gdzie to wpiąć i co powinienem wiedzieć?
Dzięki
bypass
Odpuść sobie, za duże ryzyko. Krokowy ma opuszczać cisnienie nie tylko przed odcinką a montując by-passa mu na to nie pozwalasz. Jak chcesz ładny dźwięk, to małe kółko i program odpowiedni
Re: bypass
Dzięki, ale widzę, że ludzie to montują i jeżdżą z tym. Mi chodzi tylko o to gwizdanie, fajnie to brzmi.
bypass
Jak chcesz mieć tylko gwizd, to na powrocie z "trzeciej przepustnicy" zamontuj... hmm nie wiem jak to się nazywa, gwizdek?? Tylko trzeba wtedy dobrze przemyśleć cały dolot żeby G nadal miało naturalny sposób smarowania
bypass
Mam założonego by passa (jak kupiłem kora to był już założony) i powiem ,że świst słychać tylko przy dodawaniu gazu ,także zależy kto czego oczekuje,jak z poprawieniem doładowania to trudno powiedzieć ,gdyż nie pokazuje mi na mfa
bypass
Dzięki, właśnie na poprawie doładowania też mi zależy.
W takim razie co gość ma tutaj: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przy dodawaniu gazu fajnie słychać, ale przy zmianie biegów jest piękny dźwięk upuszczanego powietrza??
W takim razie co gość ma tutaj: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przy dodawaniu gazu fajnie słychać, ale przy zmianie biegów jest piękny dźwięk upuszczanego powietrza??
Re: bypass
Dżwięk i przyrost doładowania uzależniony jest od stanu kompresora jak napisane na aukcji ,mój kompresor nie jest pierwszej młodości i świst był dosyć słaby ale wydaje mi się że przy naprawdę dobrym kompresorze będzie efekt porównywalny z filmiku,Kenty^ pisze:Dzięki, właśnie na poprawie doładowania też mi zależy.
W takim razie co gość ma tutaj: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przy dodawaniu gazu fajnie słychać, ale przy zmianie biegów jest piękny dźwięk upuszczanego powietrza??
bypass
Ja w maju robiłem regeneracje z rozwiertem RS. Ale mam też gaz i na komputerze gazownika doładowanie pokazywało około 0,6 bara. Powinienem mieć 0,9. Poza tym walczę z falującymi obrotami (silniczki nie pomagają) i myślę, że mam gdzieś dziury w dolocie...
PS. skuszę się chyba na tego bypassa, ma ktoś może zdjęcie jak to zamontowane jest ??
edit: no i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika? nic mu po tym nie grozi?
PS. skuszę się chyba na tego bypassa, ma ktoś może zdjęcie jak to zamontowane jest ??
edit: no i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika? nic mu po tym nie grozi?
bypass
po tym co piszesz, to zacznij od naprawy fury bo niedomaga a potem pomyśl o "modach"Kenty^ pisze:Ja w maju robiłem regeneracje z rozwiertem RS. Ale mam też gaz i na komputerze gazownika doładowanie pokazywało około 0,6 bara. Powinienem mieć 0,9. Poza tym walczę z falującymi obrotami (silniczki nie pomagają) i myślę, że mam gdzieś dziury w dolocie...
PS. skuszę się chyba na tego bypassa, ma ktoś może zdjęcie jak to zamontowane jest ??
edit: no i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika? nic mu po tym nie grozi?
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
bypass
Bez innych modów to nie ma sensu. Poza tym nie warto montować takiego bypassu w formie zaworu zwrotnego bo ci spłyną tłoki. Ja mam redukcję a nie całkowite odcięcie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
bypass
Bypass ze seryjnym softem może wyrządzić szkody. Mam założony bypass od 2008r z odpowiednim softem i dalej jest ok.
Gwizd potęguje zwiększone doładowanie oraz sportowy filtr. Polecam wkładke K&N.
Filmik kolegi z klubu i jego gwizdającego G http://www.youtube.com/watch?v=ewitXe9B2FA
Gwizd potęguje zwiększone doładowanie oraz sportowy filtr. Polecam wkładke K&N.
Filmik kolegi z klubu i jego gwizdającego G http://www.youtube.com/watch?v=ewitXe9B2FA
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
bypass
dokladnie sprawc dolot czy szczelny,jesli masz juz rozwiercone "G" to tym lepiej ,zapodaj wklad ,lub stozek {na stozku lepszy efekt } do tego dobry program ,kolko 68mm i bedzie tak gwizdal ze ludzie pomysla ze z fletem w tlumiku jezdzisz , a co do bypassa to jezdze juz od dobrych kilku lat nie wyrzadzil zadnych szkod{bratu kiedys kolek blokujacy puscil i wpadl do gie }i podobno ma podnies boost o 0,1 ale jakos nigdy tego nie sprawdzalem, napewno nie odczujesz tego pod noga
na jakim kolu latasz bo jak na ory. i seryjnym limiterze to 0.9 raczej ci nie dmuchnie
na jakim kolu latasz bo jak na ory. i seryjnym limiterze to 0.9 raczej ci nie dmuchnie
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości