Objawy zle dobranych nurników
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Objawy zle dobranych nurników
czesc, pompa 11mm, jakimi objawiami charakteryzyja sie zle dobrane nurniki? mam pompe z transita i wybor nurnikow: AFN, TD AAZ, TRANSIT. Chcialbym wiedziec, w tygodniu strojenie, montaz gratow.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
piotrekgal, montuj od TD... ja jak miałem od transita to mi się zapowietrzała pompa... najlepiej zakładać komplet od wtrysków
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Re: objawy zle dobranych nurników
marcinas1983 pisze:piotrekgal, montuj od TD... ja jak miałem od transita to mi się zapowietrzała pompa... najlepiej zakładać komplet od wtrysków
Wtryski to beda merce na korpusach od 1,6
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
no ja to wiem, albo inaczej... zamontuj te co miałeś przy pompie przed przeróbką.piotrekgal pisze:Wtryski to beda merce na korpusach od 1,6
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Re: objawy zle dobranych nurników
TD (11stka to druga pompa), myslalem, ze moze przelotki lepsze bylby od AFN, musialbym tylko znac objawy ew. zle dobrania tychze nurnkikow, sa jakies charakterystyczne? tak jak np w zle ustawionym kącie wtrysku?marcinas1983 pisze:no ja to wiem, albo inaczej... zamontuj te co miałeś przy pompie przed przeróbką.piotrekgal pisze:Wtryski to beda merce na korpusach od 1,6
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
piotrekgal, to jeszcze inaczej... masz zamontować te z AAZ'ta . Miałem u siebie te z transita i auto ładnie chodziło na wolnych obrotach, ale po przekroczeniu 3 tys obr/min i puszczeniu gazu zaczynało przebierać a czasem i gasło. Jak zgasło to był już problem z odpaleniem i jedyna możliwość to popuszczenie rurek wtryskowych przy wtryskach, odpowietrzenie pompy i rurek oraz skręcenie wszystkiego i odpalenie. Samo kręcenie rozrusznikiem auta nie odpowietrzyło. Na tych od TD nie było takiego problemu.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
marcinas1983, dobra, to juz rada jest a gdyby tak moze przelotowe od AFN, testowales?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
piotrekgal, miałem w innej pompie od TDI, ale one mają budowę podobną do tych z transita, chyba że coś jeszcze w środku innego.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
marcinas1983, no tak, oba przelotowe, ale chyba, z transita to wieksze wiadro..
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
objawy zle dobranych nurników
piotrekgal, na tych z TDI nie miałem takich objawów jak na tych z transita. Więc możesz spróbować je założyć na próbę. Chociaż nurniki to zawory, które mają powodować zatrzymanie fali zwrotnej od wtrysku, który się zamknie... mocy z siebie nie dadzą .
objawy zle dobranych nurników
najlepiej te od 1.6TD wbrew pozorom są niemal tak przepustowe jak te z pompy 12mm z Mana.marcinas1983 pisze:piotrekgal, montuj od TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości