Mocne vr6 12v N/A

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: jackdaniel1125 » śr sie 15, 2012 13:04

Witam
W planach mam zbudowanie mocnego vr6 bez doładowania.
Moje pytanie brzmi co zmienić.
Czy krótki kolektor ssący (taki jak się robi pod turbo) da jakieś efekty??Czy lepiej od razu zakładać ITB
Zmienione mam już wałki na 288 głowica po kapitalnym remoncie (w zime planuje zrobić porting), stożek na dolocie i przepustnice rozwierconą na 2.9.Odelżone koło zamachowe na 4.7kg.Wydech z golfa mk2 gti bez środkowego tłumika i katalizatora
W zime również planowany rozwiert bloku na 2.9
No i oczywiście jakiś program
Co jeszcze i ile mniej więcej koni da się z tego wyciągnąć
Auto nie hamowane
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2014 13:05 przez jackdaniel1125, łącznie zmieniany 1 raz.


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: tecno » pt sie 17, 2012 19:22

ITB da szalona reakce na otwarcie przepustnicy :) u mnie w samochodzie miałem. da radę zaadoptować itb z motocykla z tym ze do Ciebie wejdzie 1,5 itb motocyklowego z racji roznicy cylindrow. jak sie nie chcesz bawic w itb to mozna lekko doprezyc motor, do tego podstawa czyli dobry wydech i dolot CAI + program i juz bedzie duzo lepiej bez zbbytnich ingerencji w motor.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: imperfectCell » pt sie 17, 2012 21:44

nie nazwałbym doprężania niezbytnią ingerencją w silnik... :grin:



Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: tecno » pt sie 17, 2012 21:54

to nie ingerencja, to tylko uniesienie czapki :)



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: Passat944 » pt sie 17, 2012 22:27

tecno pisze:to nie ingerencja, to tylko uniesienie czapki :)
Uważasz, że VR6 można doprężyć poprzez splanowanie głowicy :blush: ?



Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: Kajor » ndz sie 19, 2012 01:43

VR-a trudno zrobić mocniejszego bez solidnego grzebnięcia w motorze... Wałki, wydech, dolot, lekkie koło, customowe tłoki, portowanie czapy, uszczelka czapy z MK4 (metalowa) i troszkę lepiej będzie, ale rewelacji nie oczekuj...

BTW: doprężenie przez planowanie czapy jest możliwe tylko w VR6 24V, a i to niedużo, bo tolerancje tam są małe.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: toffic » sob sie 25, 2012 09:18

jackdaniel1125 pisze:Witam
W planach mam zbudowanie mocnego vr6 bez doładowania.
Moje pytanie brzmi co zmienić.
Czy krótki kolektor ssący (taki jak się robi pod turbo) da jakieś efekty??Czy lepiej od razu zakładać ITB
Zmienione mam już wałki na 288 głowica po kapitalnym remoncie (w zime planuje zrobić porting), stożek na dolocie i przepustnice rozwierconą na 2.9.Odelżone koło zamachowe na 4.7kg.Wydech z golfa mk2 gti bez środkowego tłumika i katalizatora
W zime również planowany rozwiert bloku na 2.9
No i oczywiście jakiś program
Co jeszcze i ile mniej więcej koni da się z tego wyciągnąć
Auto nie hamowane
Przede wszystkim dobry cały dolot i do tego program, reszta na PW



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: jackdaniel1125 » wt wrz 04, 2012 17:56

A co z głowicą 24v da rade ją jakąś założyć bez rzeźby


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mocne vr6 12v N/A

Post autor: Kajor » śr wrz 05, 2012 19:18

Nie. Czapa 24V nie wchodzi na blok 12V. Poszukaj w dziale takich tematów, bo było już o tym wałkowane pińcet milionów razy.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości