po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bikerxc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pt lis 26, 2010 19:37

po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn

Post autor: bikerxc » pt sie 17, 2012 12:36

Witam. Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres) auto straciło na mocy i chodziło "gorzej". W efekcie trzeba było z powrotem cofnąć na poprzednie wartości. Coś nie halo z pompą? Vag może okłamywać? Auto nie kopci itd. wszystko jest spoko ale chciałem ustawić kąt na taki jak powinien być a tu lipa! Przy tym szybszym kącie może minimalnie spadło spalanie ale ojciec nie chciał już tak jeździć bo zrobił się słaby klekot. Wszystko dotyczy paska b5 AFN.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn

Post autor: italiano_83 » pt sie 17, 2012 18:20

Jest porada w dziale faq jak ustawić kąt wtrysku w AFN. Przy ustawianiu kąta wtrysku w TDI timig temperatura ma decydujące znaczenia .. silnik musi być optymalnie rozgrzany bo inaczej będzie przekłamanie wskazań, sprawdź w 000 bs pozycja druga jaka jest wartość kąta wtrysku.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn

Post autor: munior » pt sie 17, 2012 21:14

bikerxc pisze:Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres)
Jak się ustawia na wykres to tak bywa :chytry: Nigdy nie ustawiam na ten wykres i nikt mi nie powie że ten śmieszny wykres jest coś wart ...wystarczy że czujnik temp.przekłamuje i o kant :ass: potłuc wykres i całe ustawianie,a twój przypadek tylko to potwierdza ...tylko i wyłacznie blok 000 i nastawy podstawowe


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości