po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
Witam. Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres) auto straciło na mocy i chodziło "gorzej". W efekcie trzeba było z powrotem cofnąć na poprzednie wartości. Coś nie halo z pompą? Vag może okłamywać? Auto nie kopci itd. wszystko jest spoko ale chciałem ustawić kąt na taki jak powinien być a tu lipa! Przy tym szybszym kącie może minimalnie spadło spalanie ale ojciec nie chciał już tak jeździć bo zrobił się słaby klekot. Wszystko dotyczy paska b5 AFN.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
Jest porada w dziale faq jak ustawić kąt wtrysku w AFN. Przy ustawianiu kąta wtrysku w TDI timig temperatura ma decydujące znaczenia .. silnik musi być optymalnie rozgrzany bo inaczej będzie przekłamanie wskazań, sprawdź w 000 bs pozycja druga jaka jest wartość kąta wtrysku.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
po zmianie kąta wtrysku brak mocy afn
Jak się ustawia na wykres to tak bywabikerxc pisze:Wie ktoś może w czym leży przyczyna że po ustawieniu prawidłowego kąta wtrysku na vag-u,(na niebieską linię, zmiana powiedzmy z 30-40 na 50, ale to zależy przy jakiej temperaturze, w każdym razie na niebieski wykres)


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości