Problem z ciepłym silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ciepłym silnikiem
Witam
Kupiłem w kwietniu Toledo I 1.9 tdi 90 km, autko sprawowało się znakomicie do dziś... Jadąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)
Kupiłem w kwietniu Toledo I 1.9 tdi 90 km, autko sprawowało się znakomicie do dziś... Jadąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z ciepłym silnikiem
Co to za silnik AGR czy ALH ? Od momentu ruszania traci dynamikę czy po pewnym czasie ?
Problem z ciepłym silnikiem
Nie wiem jaki dokładnie silnik, gdzie mogę znaleźć oznaczenie ? Traci moc od momentu ruszania
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z ciepłym silnikiem
Ja bym obstawiał przepływomierz ,test z diodą powinien szybko to potwierdzić lub wykluczyć,bez względu jaki to silnik,bo przepływka zapewne boscha więc dioda 4>5 pin ,o ile dobrze pamiętam...Bład jakiś związany z przepływką powinien być ,choć nie zawszeadam231 pisze:adąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Problem z ciepłym silnikiem
Ale czy przepływomierz byłby zależny od temperatury ? Bo to dzieje się tylko na ciepłym silniku.
- Mk3GeorgeMk3
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: Problem z ciepłym silnikiem
Witam.
Robiłem kiedyś Seata Leona 1,9TDI 90KM z takim samym problemem , winę ponosił jakiś elektrozawór na kolektorze ssącym .
Robiłem kiedyś Seata Leona 1,9TDI 90KM z takim samym problemem , winę ponosił jakiś elektrozawór na kolektorze ssącym .
Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości