Czesc Wszystkim
Mam mały problem
Jakis czas temu kupilem badziewiasty seztaw elektrycznych szyb - jak poniżej
Niby wszystko cacy ale silniczki chodza fatalnie, udało mi sie kupic oryginalne podnosniki z Golfa 3 oraz wiazki z drzwi ( nie mam przełączników i wiazki głownej z pod deski)
Mam taki zamiar aby zostawić instalacje oraz przelaczniki te które mialem a mechanizmy opuszczania dac Oryginalne tylko nie wiem jak wpiac
Do silniczka zammiennika który chce wywalić ida 2 kable + oraz - który jest sterowany za pomocą guzika i tyle elektroniki a oryginalny silniczek :
Opis kabli
gruby czerwono żółty plus stały
oba brązowe masa
dalej lecąc od dołu na pierwszej fotce:
zelono czerwony plus gdy trzymasz kluczyk w drzwiach w pozycji na otwarcie
szaro czerwony - to samo ale na zamknięcie
żółto czarny - plus po włączeniu zapłonu
brązowo żółty - masa pojawia się po otwarciu dzrwi -
niebiesko brązowy - plus albo masa (otwieranie lyb zamykanie z włącznika drzwi kierowcy
zielono biały to samo z włącznika pasażera
czarno - zielony - steroiwanie domykania szybra (nic na nim nie ma po wypięciu wtyki)
Jak mam podpiąc / gdzie w jakie kable aby nie spalic silnika a zeby silnik Oryginalny dziala poprawnie a szyba opuszczala sie w gore i w dol
Czekam
Pozdrawiam
Elektryczne szyby MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 11:47
- Lokalizacja: Chorzow
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Elektryczne szyby MK3
Zabawa niema sensu.
Sam wypisałeś co jest w którym kablu. Włącznik oryginalny podaje JEDNYM kablem na moduł silniczka albo masę albo plus. Włącznik do twojego zestawu zamienia biegunowość na dwóch kablach. Praktycznie więc te włączniki się nie nadają, można całość uruchomić dokładając po kilka przekaźników diod itd, ale lepiej po prostu dokup sobie orginalne rączki z włącznikami i po problemie - wiązki dorobisz lub dokupisz.
Sam wypisałeś co jest w którym kablu. Włącznik oryginalny podaje JEDNYM kablem na moduł silniczka albo masę albo plus. Włącznik do twojego zestawu zamienia biegunowość na dwóch kablach. Praktycznie więc te włączniki się nie nadają, można całość uruchomić dokładając po kilka przekaźników diod itd, ale lepiej po prostu dokup sobie orginalne rączki z włącznikami i po problemie - wiązki dorobisz lub dokupisz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 11:47
- Lokalizacja: Chorzow
Elektryczne szyby MK3
ok dzieki za pomoc tak wlasnie mysalem ze bedzie z tym wiecej zabawy niz to jest warte ale jeszcze jedno pytanie moze da rade wpiac te 2 kable z wlacznika zaraz w silnik omojajac cala elektronike ktora jest w przymocowana do silniczka ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3325345&highlight=#3325345
Elektryczne szyby MK3
Wpiąć sam przełącznik w silnik nie możesz - zaraz ci go zgrzeje lub spali. Tylko ori inslatacja.
PS-Taki uniwersalny zestaw też miałem to bez problemu podnosił dość mocno przyblokowane szyby i to bez problemu.
PS-Taki uniwersalny zestaw też miałem to bez problemu podnosił dość mocno przyblokowane szyby i to bez problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Elektryczne szyby MK3
możesz ale na własną odpowiedzialność, bo silniczek będzie pozbawiony jakiegokolwiek układu zabezpieczającego przed przeciążeniem. Możesz dodać jakiś bezpiecznik ale trudno mi podać jakiej wartości ma być żeby spalił się wcześniej zanim spali się silniczek - podejrzewam że 5 albo 7.5 ampera. Możesz zrobić włączniki zabepieczające na wystających plastykowych rurkach przez które linki wchodzą do silnika (one mają sprężyny i wysuwają się zależnie od obciążenia)- ale to znowu zabawa dla złotej rączki i masa straconego czasu. Lepiej Nie kombinuj, allegro i szroty są pełne odpowiednich używek.remikchorzow pisze:moze da rade wpiac te 2 kable z wlacznika zaraz w silnik omojajac cala elektronike ktora jest w przymocowana do silniczka ??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości