1.8T po swapie nie odpala
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8T po swapie nie odpala
Witam otóż jestem po wymianie silnika 1.8t agu, silnik kreci ale nie chce odpalić dodam ze paliwa dostaje bo gdy zdjąłem wężyk od listwy była w nim benzyna co jest nie tak może miał ktoś podobny problem?(świece nowe) pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2012 15:29 przez kamil767, łącznie zmieniany 1 raz.
1.8T po swapie nie odpala
Swapa akurat nigdy nie robiłem ale też mam AGUsie i przy wymianie filtra nie dopiąłem dobrze kostki od modułu zapłonowego. Sprawdź a nóż widelec...
1.8T po swapie nie odpala
podlacz pod kompa i zobacz na bledy, moze immo moze inne szmery bajery ... po swapie elektryka moze szalec
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
1.8T po swapie nie odpala
Może niech najpierw napisze do jakiego auta swapował, czy kombinował z elektryką, czy swap miał kompletny.
1.8T po swapie nie odpala
Swap był kompletny tylko zamiast starej głowicy wrzuciłem nową po regeneracji z elektryką nic nie kombinowałem a sam swap był z 1.8t AGU na 1.8t AGU, a silnik siedzi w golfie 4
1.8T po swapie nie odpala
przede wszystkim sprawdz czy masz iskre a nastepnie czy podczas krecenia otwieraja sie wtryski (nie mylic z paliwem na listwie bo to 2 oddzielne tematy). nie wiem jak to bylo swapowane, jaki ECU, immobilizer, czujnik polozenia walu itp, wiecej informacji poprosze to pewnie cos sie wymysli. Jak chcesz to zwlecz to do nas, masz rzut beretem to cos poradzimy.
1.8T po swapie nie odpala
Wyjaśniło się coś?
Mam podobne zjawisko.
Kilka faktów z mojego przypadku:
Silnik AUQ z octy RS. Przed wyjęciem z auta sprawdzony, odpalany itd.
- zasilanie cewek jest
- masy wszystkie OK
- cewki i świece sprawne (sprawdzone w drugim aucie)
- wtrysk jest,
- wymieniony pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, rolka napinacza, tłumik drgań hydrauliczny czyli kpl rozrząd od strony łapy.
- olej jest, płyn chłodniczy jest, filtr powietrza jest, szampan w lodówce jest (do otwarcia i wypicia po odpaleniu )
- nie ma iskry na świecach.
Nie sprawdzałem znaków na kole pasowym i zębatym wałka rozrządu, pasek wymieniłem na zasadzie ilość zębów na starym = ilość zębów na nowym, ze znaczkami na pasku i kołach zębatych pomiędzy wałkiem rozrządu przez pompę wody do wału korbowego (czyli fragment stały).
Te same cewki i świece podłączałem do sprawnego auta i iskra na świecach jest więc awaria cewki czy świecy wykluczona.
Połączenia elektryczne posprawdzane wszerz i wzdłuż, wszystko ok.
Czy jest to możliwe że ECU nie podaje impulsu do cewek ze względu na przestawienie rozrządu?
Błędów przestawienia rozrządu ECU nie wyrzuca. Są tylko od czujnika temperatury i poziomu oleju (odłączyłem wtyczkę czujnika póki co) i braku komunikacji ze sterownikami airbag i abs bo ich nie ma i nie będzie.
Zastanawia mnie ten od airbag, co prawda crash signal wyłącza przekaźnik pompy w razie wypadku a ten działa no bo paliwo leje jak trzeba.
Przy okazji, wiecie może jak trzeba zmienić kodowanie z 11500 na jakie żeby wyeliminować abs i airbag? Nie chcę póki co grzebać we wsadzie ECU bo nie tedy droga, na bolący palec nie robi się operacji ośrodka bólu w mózgu przecież
Sterownik 06A 906 032 HN
dzięki
Mam podobne zjawisko.
Kilka faktów z mojego przypadku:
Silnik AUQ z octy RS. Przed wyjęciem z auta sprawdzony, odpalany itd.
- zasilanie cewek jest
- masy wszystkie OK
- cewki i świece sprawne (sprawdzone w drugim aucie)
- wtrysk jest,
- wymieniony pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, rolka napinacza, tłumik drgań hydrauliczny czyli kpl rozrząd od strony łapy.
- olej jest, płyn chłodniczy jest, filtr powietrza jest, szampan w lodówce jest (do otwarcia i wypicia po odpaleniu )
- nie ma iskry na świecach.
Nie sprawdzałem znaków na kole pasowym i zębatym wałka rozrządu, pasek wymieniłem na zasadzie ilość zębów na starym = ilość zębów na nowym, ze znaczkami na pasku i kołach zębatych pomiędzy wałkiem rozrządu przez pompę wody do wału korbowego (czyli fragment stały).
Te same cewki i świece podłączałem do sprawnego auta i iskra na świecach jest więc awaria cewki czy świecy wykluczona.
Połączenia elektryczne posprawdzane wszerz i wzdłuż, wszystko ok.
Czy jest to możliwe że ECU nie podaje impulsu do cewek ze względu na przestawienie rozrządu?
Błędów przestawienia rozrządu ECU nie wyrzuca. Są tylko od czujnika temperatury i poziomu oleju (odłączyłem wtyczkę czujnika póki co) i braku komunikacji ze sterownikami airbag i abs bo ich nie ma i nie będzie.
Zastanawia mnie ten od airbag, co prawda crash signal wyłącza przekaźnik pompy w razie wypadku a ten działa no bo paliwo leje jak trzeba.
Przy okazji, wiecie może jak trzeba zmienić kodowanie z 11500 na jakie żeby wyeliminować abs i airbag? Nie chcę póki co grzebać we wsadzie ECU bo nie tedy droga, na bolący palec nie robi się operacji ośrodka bólu w mózgu przecież
Sterownik 06A 906 032 HN
dzięki
Projekt FiA: 6Y+20VT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości