Budowa 12nastki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » ndz sie 12, 2012 21:51

nie to nie oznacza wydajności, jest to poprostu oznaczenie jak np naszych silników.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Budowa 12nastki

Post autor: EnejVW » ndz sie 12, 2012 21:57

Myślę o tych http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-dnos ... 40620.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale mam też całe wtryski z 1.9 td


znalazłem też coś takiego: http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wt ... 69432.html" onclick="window.open(this.href);return false;



arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » ndz sie 12, 2012 22:09

o ile się przymierzasz już do takich kombinacji to zakładaj DN OSD 310 lub 314 pochodzą z najbardziej dłubanych silników na OM606.

choć z drugiej strony ori jeśli w dobrym stanie wystarczają na naprawde sporo.
u mnie obecnie ponad 240KM jest i są nadal końcówki od SB



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Budowa 12nastki

Post autor: EnejVW » ndz sie 12, 2012 22:48

W takim razie zamawiam te drugie z Firds 310 i ustawić je na 160 czy więcej? rozumiem że z czasem się doklepią i będzie według fabryki.



arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » ndz sie 12, 2012 23:18

ustaw na 160bar. jak sie uklepią to spadnie na około 150-155bar



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Budowa 12nastki

Post autor: ciepek » wt sie 14, 2012 22:30

nie kupuj firdsa bo to rasowy szmelc kup boscha wydasz 100zł wiecej a nie bedziesz myslał czy chodzi nierówno bo dałes dupy w ustawieniach czy koncówka kuleje po 500km
fakt ze boscha dostaniesz z napisem made in india z wizualnym efektem obróbki jak pilnikiem ale doswiadczenia w produkcji nie ma zadna inna firma wiekszego niz bosch,
poza tym 12 ze zwiekszonym cisnieniem na wtryskach to spora przesada i niemal 100% ze pasek przeskoczy raczej wczesniej niz pózniej.



arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » pt sie 17, 2012 08:18

ciepek, skoro na 1.9TDI przeskoczyła dopiero w wysokich obrotach to na 1.6TD jak pasek nowy to nie przeskoczy ale wynieniać trzeba częściej.
na TDI masz znacznie mniejsze dysze i wyższe ciśnienia, tam w trakcie pracy masz takie oporuy przetłaczania że zakręcenie TDI do wysokich obrotów moze poskutkować połamaniem totalnym tłoko-rozdzielacza...



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Budowa 12nastki

Post autor: ciepek » sob sie 18, 2012 10:07

Arwam masz duzo wieksze doswiadczenie niz ja ale po co na 1,6 12 pompa? przeciez taki 1,6 zatonie od paliwa jak tytanic. poza tym 11 z 2000 roku kupisz za 200 zł i jest tego w ciul. Ja rozumuje tak...dodanie gazu na max przy 2,5 rpm spowoduje max obciążenie na pompie pasku itd( o ile bost pin i tak samemu doswiadczalnie rzeżbiony bo ori o kant dupy rozbić nie shamuje) i wtedy jest najwieksze ryzyko przskoku bynajmniej wg mojego rozumowania a najwieksze ryzyko rozdupcenia pompy przy wysokich obrotach



arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » sob sie 18, 2012 18:17

ciepek,

w TD nie masz aż takich naprężeń jak w TDI


a co do sensu zakładania to nie chodzi tylko o lanie bez pamięci, bo 11mm już nie wydala, chodzi o sposób podania paliwa aby był możliwie szybki?



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Budowa 12nastki

Post autor: ciepek » pn sie 20, 2012 16:27

a ile kosztuje taka 12tka coby podpierdzielic z niej tłokorozdzielacz ?
W jakim samochodzie ja znajde ?
ilo letnie to są pompy?
czy lesza bedzie młoda 11 z tdi czy 12 z td ?
pytam na przyszłość by ewentualnie zapodac moze kiedyś na aaz



Awatar użytkownika
jenrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 18, 2007 20:59
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Budowa 12nastki

Post autor: jenrix » czw sie 30, 2012 12:57

witam mam okazje nabyć pompe wtryskową o numerach :
0460405001
ve5/10f 2400l35d
069130107a
011931 00918
prawdopodobnie z jakiegoś 5cio cylindrowca czy nadaje sie ona do pobranie ggratów do budowy mocniejszej pompy ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Re: Budowa 12nastki

Post autor: marcinas1983 » czw sie 30, 2012 13:10

jenrix pisze:witam mam okazje nabyć pompe wtryskową o numerach :
0460405001
ve5/10f 2400l35d
069130107a
011931 00918
prawdopodobnie z jakiegoś 5cio cylindrowca czy nadaje sie ona do pobranie ggratów do budowy mocniejszej pompy ?
nie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Budowa 12nastki

Post autor: arwam » pt sie 31, 2012 00:42

jenrix, nie ale dla mnie by się co nieco z niej mogło przydać z racji posiadania w pucfiku R5 TDI



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Budowa 12nastki

Post autor: EnejVW » czw wrz 06, 2012 13:52

:grin: Obrazek :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości