Łamacz kolan do seryjnego tunelu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
Czy da się zamontować łamacz kolan do ori tunelu odpowiednio go docinając ?
Przy okazji będę wdzięczny za info jakie części są do montażu tego potrzebne, tzn specjalne blaszki czy śrubki.
			
									
									Przy okazji będę wdzięczny za info jakie części są do montażu tego potrzebne, tzn specjalne blaszki czy śrubki.

Szukasz porady n/t detailingu czy profesjonalnych kosmetyków ? Napisz w nowym dziale
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=175
- popielasty
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
sprecyzuj do jakiego auta ten łamacz, podejrzewam że do Mk2? Czeka Cię cięcie, dużo cięcia, przycinania, przymierzania, ale da się to zrobić, sam przez to przechodziłem 
			
									
									
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
popielasty, Tak, tak mk2 
			
									
									

Szukasz porady n/t detailingu czy profesjonalnych kosmetyków ? Napisz w nowym dziale
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=175
- popielasty
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
Jak najbardziej jest to do zrobienia, a efekt końcowy jest taki:

Ja miałem to szczęście, że posiadałem i nadal posiadam oryginalną konsolę US, niestety nie pod elektrykę, a takiej potrzebowałem. Orientacyjnie przymierzyłem obydwie konsole, US i EU, następnie nakleiłem taśmą jak to powinno być wycięte. Wyciąłem, ale zostawiając jednak sporo nadmiaru (brzeszczotem). Poleciała pierwsza przymiarka. Okazało się, że dobrze że zostawiłem zapas, ponieważ oryginalna konsola US nie jest idealnie dopasowana do łamacza, wręcz powiedziałbym że jest słabo dopasowana, bo są spore dziury. Dalej poleciał temat dremelka z papierem ściernym na kółku i przycieranie odpowiednich kształtów i wymiarów. Przymiarek do łamacza (oczywiście zamontowanego na aucie) było ze 20 wymaga to sporej cierpliwości, sugeruje wyjąć fotele żeby było wygodniej mierzyć.... Nie radzę też robić tego w aucie (przy użyciu dremla) bo będzie duuużo sprzątania
 wymaga to sporej cierpliwości, sugeruje wyjąć fotele żeby było wygodniej mierzyć.... Nie radzę też robić tego w aucie (przy użyciu dremla) bo będzie duuużo sprzątania 
			
									
									
Ja miałem to szczęście, że posiadałem i nadal posiadam oryginalną konsolę US, niestety nie pod elektrykę, a takiej potrzebowałem. Orientacyjnie przymierzyłem obydwie konsole, US i EU, następnie nakleiłem taśmą jak to powinno być wycięte. Wyciąłem, ale zostawiając jednak sporo nadmiaru (brzeszczotem). Poleciała pierwsza przymiarka. Okazało się, że dobrze że zostawiłem zapas, ponieważ oryginalna konsola US nie jest idealnie dopasowana do łamacza, wręcz powiedziałbym że jest słabo dopasowana, bo są spore dziury. Dalej poleciał temat dremelka z papierem ściernym na kółku i przycieranie odpowiednich kształtów i wymiarów. Przymiarek do łamacza (oczywiście zamontowanego na aucie) było ze 20
 wymaga to sporej cierpliwości, sugeruje wyjąć fotele żeby było wygodniej mierzyć.... Nie radzę też robić tego w aucie (przy użyciu dremla) bo będzie duuużo sprzątania
 wymaga to sporej cierpliwości, sugeruje wyjąć fotele żeby było wygodniej mierzyć.... Nie radzę też robić tego w aucie (przy użyciu dremla) bo będzie duuużo sprzątania 
- 
				tomaszek12
- Nowicjusz 
- Posty: 8
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 17:41
- Lokalizacja: Polska
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
A powiecie jaka funkcje ma ten łamacz kolan? w  czasie wypadku łamie kolana?
			
									
									- Hankie
- Ma gadane 
- Posty: 225
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 20:42
- Lokalizacja: Stolica Kociewia
- Auto: Mała czeska torpeda w kombi
- Silnik: AZQ
Łamacz kolan do seryjnego tunelu
 
 To raczej OSŁONA KOLAN
 Tak to też jest sprecyzowane w ETCE
 Tak to też jest sprecyzowane w ETCE  Dużo aut w stanach z rynków europejskich musiało być przystosowanych do norm z usa, nie mam pojęcia w ramach jakiego przepisu dodano 'łamacze'
 Dużo aut w stanach z rynków europejskich musiało być przystosowanych do norm z usa, nie mam pojęcia w ramach jakiego przepisu dodano 'łamacze'  Jak dla mnie na chłopski rozum, to kolejna porcja miękkiego plastiku w którą mogą uderzyć nogi zamiast natknąć się na jakąś połać blachy.
 Jak dla mnie na chłopski rozum, to kolejna porcja miękkiego plastiku w którą mogą uderzyć nogi zamiast natknąć się na jakąś połać blachy.mkIII [1Z] - cały ori, z kaseciakiem 
						
Re: Łamacz kolan do seryjnego tunelu
Witam. Dołączę się do pytania i zarazem troszkę odświeżę. Ostatnio wyrwałem deskę, konsole i łamacz od Golfa II USA. Wczoraj przełożyłem już całą deskę do Gofera i zostało mi zamontować łamacz kolan. Potrzebowałbym jakieś zdjęcie, jakiś schemat albo przynajmniej krótki opis jak mocowanie takiego łamacza było w oryginale, bo muszę zrobić coś we własnym zakresie, a żeby na nogi podczas jazdy nie spadło. I tak przy okazji, brakuje mi tej kraty co przykręca się na deskę ( obiega wszystkie przełączniki, panel sterowania nawiewami, radio i liczniki ). Z poprzedniej deski za Chiny nie da rady tego dopasować bo deska z USA się trochę jednak różni. Ma ktoś na to sposób, albo ewentualnie taką ramkę odsprzedać? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


