SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Na jaki kolektor robiłeś tą kryzę, bo są dwa rodzaje kolektorów, najlepiej wstaw foto starej uszczelki spod pierdka, może i ja bym u Ciebie zamówił taką ładną kryzę z kwasiaka:D
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
A nie wyszło Ci to wszystko w sumie za wysokie? Pewnie mało miejsca zostało na puszkę pod podszybiem.
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Kryzę robiłem pod taką uszczelkę pierdka,
[img][https://picasaweb.google.com/1020110152 ... 904370/img]
niestety z kryzą nic nie pomogę bo miałem taki kawałek blachy akurat na jedną sztukę.
Póki co golfik na weberku śmiga jak za dobrych czasów pierdka, ale mam taki problem z drugą przepustnicą bo mi się nie otwiera, można jakoś sprawdzić ten słowniczek podciśnieniowy który ją otwiera? Dodam że od razu po swapie przepustnica się otwierała
[img][https://picasaweb.google.com/1020110152 ... 904370/img]
niestety z kryzą nic nie pomogę bo miałem taki kawałek blachy akurat na jedną sztukę.
Póki co golfik na weberku śmiga jak za dobrych czasów pierdka, ale mam taki problem z drugą przepustnicą bo mi się nie otwiera, można jakoś sprawdzić ten słowniczek podciśnieniowy który ją otwiera? Dodam że od razu po swapie przepustnica się otwierała
Ostatnio zmieniony sob lip 16, 2016 01:01 przez Grafi, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Pewnie zatkał Ci się kanał podciśnieniowy albo membrana jest pęknięta co jest raczej mało prawdopodobne. Jak składałeś wszystko na sylikon czerwony wysokotemperaturowy to prawdopodobnie jakiś glut zatkał kanalik. Nie używajcie tego sylikonu, jest odporny na wysoką temperaturę, nieźle uszczelnia ale w kontakcie z benzyną rozpuszcza się i robią się takie gluty które później odrywają się i włażą w różne zakamarki no i oczywiście lecą też do cylindrów. Chyba będziesz musiał zdjąć gaźnik, rozebrać i poczyścić wszystko.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
siłownik podciśnieniowy sprawdziłem normalnie się unosi podczas dodawania gazu ale ta dźwigienka (3 na zdjęciu) która powinna otwierać przepustnice chyba jest zepsuta, bo jak nawet ręcznie podniosę tłoczek siłownika do samej góry to i tak przepustnica stoi w miejscu. Zastanawiam się czy ta dźwignia nie powinna być jakoś zabezpieczona żeby się nie wysuwała na tej sprężynce do samego końca
Ostatnio zmieniony sob lip 16, 2016 01:09 przez Grafi, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Wczoraj nastąpiła chwila prawdy,sprawdzałem jakie jest spalanie na weberku na 100 km. Na przejechane 190 km łyknął 16 litrów pb95 z czego 90 trasy a reszta po 4 km dziennie (2 rano do pracy i 2 po pracy do domu),więc chyba tragedii nie ma
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Kawał czasu mnie tutaj nie było.
Szczerze myślałem, że temat już dawno umarł a tu niespodzianka
Liczył ktoś ile już jest przeróbek na Webera?
Jak ktoś ma jakieś problemy to pisać, postaram się regularnie tu zaglądać.
Szczerze myślałem, że temat już dawno umarł a tu niespodzianka
Liczył ktoś ile już jest przeróbek na Webera?
Jak ktoś ma jakieś problemy to pisać, postaram się regularnie tu zaglądać.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam. Mam zamiar zrobić taką przeróbkę. Właśnie zakupiłem już gażnik na allegro z fiata. Przyczyna przeróbki jest prosta: wszyscy mają już dosyć pierburga. Ale jedno podstawowe pytanie na które oczekuję jednoznacznej odpowiedzi. Jak w tym gażniku najlepiej podłączyć gaziwo bo mixer ten co mam teraz przecież odpada. Może był by ktoś w stanie podzielić się swoimi rozwiązaniami. Prosił bym też o ewentualne foto podłączenia. Z samą podmianką nie będę miał pewnie problemu bo jest to ładnie opisane, mam też dostęp do frezarki czy tokarki w każdej chwili. Chcę to zrobic naprawdę dobrze bo mój golfik bedzie ze mną jeszcze długo i fajnie by było gdyby nie był katowany tym nie udanym pierburgiem 2ee bo taki właśnie mam. Proszę o odpowiedź w miarę szybko bo na dniach będę miał już weberka i chciał bym zacząć przekładkę a nie mam kompletnie pomysłu jak podpiąć tam gaziwo. Pozdrawiam.
Moje MKII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
- kamikaze_89
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 12:40
- Lokalizacja: Krosno
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Z mojej strony polecam mikser palnikowy (polonez/125p), jeżdżę na takiej konfiguracji (weber+palnik) od stycznia i jestem zadowolony. Mikser rurkowy leży na półce ale jakoś nie czuje potrzeby żeby przekładać.
Poglądowe zdjęcie miksera palnikowego:
Trójnik regulacyjny (dwie regulacje LOVATO)
jest lepszy ponieważ unikamy zbędnych połączeń które zaproponował kolega wolsky.
Jedź na najbliższy szrot i tam znajdziesz odpowiednie części (mikser, trójnik z regulacją, węże) wszystko w jednym miejscu zazwyczaj w dobrej cenie .
Poglądowe zdjęcie miksera palnikowego:
Trójnik regulacyjny (dwie regulacje LOVATO)
jest lepszy ponieważ unikamy zbędnych połączeń które zaproponował kolega wolsky.
Jedź na najbliższy szrot i tam znajdziesz odpowiednie części (mikser, trójnik z regulacją, węże) wszystko w jednym miejscu zazwyczaj w dobrej cenie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości