Grzałka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Grzałka
Będąc w Finlandi widziałem w każdym aucie zamontowaną taką grzałke. Podłączona do sieci poprzez sterownik czasowy podgrzewa płyn chłodzący w aucie. Właśnie siostra przywiozła mi taką grzałeczkę do zamontowania. Co o tym myślicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
silnik jak ma za wysoka temp to zle bo sie przegrzewa jak ma za nisko to tez zle bo wiecej pali itp
ale w Polsce nie ma takich srogich mrozow jak w skandynawi i nie ma potrzeby montowac takiego bajeru
a pozatym od temp plynu zalezy wydajnosc dmuchawy
ale w Polsce nie ma takich srogich mrozow jak w skandynawi i nie ma potrzeby montowac takiego bajeru
a pozatym od temp plynu zalezy wydajnosc dmuchawy
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
sam bym sobie taką zamontował - montuj - nie zastanawiaj się a co do mrozów - to nie wiem jak u was ale u nas w zime było czasem -30
[ Dodano: Pią Lip 28, 2006 1:53 pm ]
grzałak jest na 220V tak? więc w czym problem - bedzie zima - podpinasz - silnik masz podgrzany o ile kojarze do 50 stopni. Łatwy rozruch, mniejsze zuzycie paliwa + szybko zagrzane auto w środku.
[ Dodano: Pią Lip 28, 2006 1:53 pm ]
grzałak jest na 220V tak? więc w czym problem - bedzie zima - podpinasz - silnik masz podgrzany o ile kojarze do 50 stopni. Łatwy rozruch, mniejsze zuzycie paliwa + szybko zagrzane auto w środku.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
BeBe_1, zakładaj mój mechanik ma takie trzy zamontowane w bloku silnika. A jak ktoś pisze, że nie ma srogich zim to przeciesz w tym roku było po -27 stopni. W ten sposób oszczędzisz silnik. Ja nie mam takiego bajeru ale wstawałem wcześniej i farelką swojego grzałem (stoi na dworze cały rok)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Mój brat ma w szwecji Audi A6 1.9 TDI automat 1Z 97 r. z przebiegiem 730 tys km jeżdzi na taxi silnik nie ruszany i turbina tez tylko skrzynia robiona i o dziwo chodzi i nie pali oleju. Max nim jeżdzi 100 km/h Ale grzałka jest samochód nigdy nie zapalał na zimno i robił tylko trasy. Chyba to działa jeżeli przy tym przebiegu silnik kompresje ma w normie. Zawsze nawet latem nad ranem to miał załączone i autko chodzi jak mażenie. Ale trzeba uważać czasami spod grzałek potrafi cieknąć wiec warto obserwować je i potrafią sie ukruszyć od temp.
Sorry, że nie odpowiadam od razu ale mam lekkie zamieszanie w pracy i na forum jestem tylko "przelotem". Cena grzałki i kompletu okablowania to ok. 80 euro. Mi to kupił szwagier w Finlandi. Jest to szwecki wyrób firmy Calix www.calix.se.
w mojej jettce usa po grzalce zostalo samo okablowanie...... ale widzialem u kumpla ze mial wsadzone 3 grzaleczki w kapslach na tyle silnika.
Wg mnie bardzo przydatna sprawa....na chyba ze ktos juz ma webasto
Wg mnie bardzo przydatna sprawa....na chyba ze ktos juz ma webasto
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości