Oznaki padania turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Oznaki padania turbo
Witam tak jak w temacie jakie są oznaki padania turbo.. nie chodzi mi tu o Golfa ale też VW to jest samochod dostawczy??
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:06 przez Gonzo_in_VW, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
a mi kopci na czarno pompa po regeneracji i wszystkich ustawieniach itp. Jezdziłem ostatni raz niecały tydzień temu i jak wsiadłem dzisiaj to zaczeło strasznie koło turbo coś warczeć .. ale co to to nie wiem tak jak by co jakaś 1sek. (zalezy od obrotów) tak jak by "pierdział" i jednoczesnie zasysał fałszywe powietrze lub popuszczał .. nie mam pojecia co to moze być a silnik stracił troszkę ale tyle co nic praktycznie
Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055
oznaki padania turbiny mialem takie (VW LT)
- słabnie
- kopci
- turbina wydaje ciegawe dzwieki - lapatki uderzaja, odgłosy jakby silinik nie mial oleju.
- najgorsze co moze kogos spotkac to samozapłon w czasie jazdy ! olej dostaje sie do komory spalania, nie mielismy wyjscia i trzeba bylo pomału jechac do domu, kopcił jak stara lokomotywa. W pewnym momencie wszedł sam na duze obroty i nie chciał zejsc, nie mielismy wyjscia tylko go zdusic - wystarczyl 4 bieg.
ps. o turbinke trzeba dbac koszty napraw, kupna sa duuuze!
- słabnie
- kopci
- turbina wydaje ciegawe dzwieki - lapatki uderzaja, odgłosy jakby silinik nie mial oleju.
- najgorsze co moze kogos spotkac to samozapłon w czasie jazdy ! olej dostaje sie do komory spalania, nie mielismy wyjscia i trzeba bylo pomału jechac do domu, kopcił jak stara lokomotywa. W pewnym momencie wszedł sam na duze obroty i nie chciał zejsc, nie mielismy wyjscia tylko go zdusic - wystarczyl 4 bieg.
ps. o turbinke trzeba dbac koszty napraw, kupna sa duuuze!
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
brak wzrostu dynamiki, kopcenie na niebiesko, luzy i brzęczenie, na końcu rozbieganie sie silnika, wyjście tłoka na zewnątrz i zgon
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
specWROC, ja tak dbam o turbo:
- rano rozgrzewam go ok 5 min.
- na trasie czekam aż wskazówka wody dojdzie do połowy i wtedy pendzel.
- olej wymiana co 7500 tyś. i cały czas trzeba pilnować stanu (umnie ok 2mm poniżej maxa).
- rano rozgrzewam go ok 5 min.
- na trasie czekam aż wskazówka wody dojdzie do połowy i wtedy pendzel.
- olej wymiana co 7500 tyś. i cały czas trzeba pilnować stanu (umnie ok 2mm poniżej maxa).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
a ja sobie trzymam stan oleju na 1/2-3/4 czy mam trzymać prawie na max??vw_vandal pisze:specWROC, ja tak dbam o turbo:
- rano rozgrzewam go ok 5 min.
- na trasie czekam aż wskazówka wody dojdzie do połowy i wtedy pendzel.
- olej wymiana co 7500 tyś. i cały czas trzeba pilnować stanu (umnie ok 2mm poniżej maxa).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości