Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
AdrianR32
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: AdrianR32 » pn sie 06, 2012 13:09
Zamieszczamy osoby od których można kupić Turbo:
BRD
ARL
GTB17
GTB22
KKK itd...
Zamieszczamy Również osoby które sprawdzenie Przerabiają Turbiny na Lepsze

do modów.
i Opinie jak wam sie na nich smiga i czy był z czymś problem .
z góry dzieki za opinie !

AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
arwam
Post
autor: arwam » pn sie 06, 2012 14:33
co do poierwszych turbin BRD to zamiast nich polecam BV43A z silnika CAHA.
wstaje łagodniej ale i szybciej niż BRD, jest w stanie dać większy moment przy niższych obrotach a i nie bez znaczenia jest fakt że radzi sobie znacznie lepiejw górnych obrotach niż BRD.
-
Baryla
- ...

- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Baryla » pn sie 06, 2012 16:54
jeżeli chodzi o brd to polecam
FAHOO, doradzi podpowie osłucha i turbo śmiga

-
Paviarotti
- Lord GTI

- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Post
autor: Paviarotti » pn sie 06, 2012 23:32
Przydatny topic, mam nadzieję, że nie pójdzie do kosza.
Szukam turbo i ciężko znaleźć pewne źródło.
Zresztą do końca sam nie wiem czy pakować ARLa czy jakieś BRD

-
arwam
Post
autor: arwam » pn sie 06, 2012 23:59
Paviarotti, albo ARL albo CAHA, naprawdę montaż troszkę trudniejszy ale nie pożałujesz, jesli będziesz miał kiedyś możliwość porównać na jednym aucie i BRD i CAHA to do BRD już nie wrócisz na pewno
BRD ma geometrię pierwszej generacji, CAHA trzeciej i to robi ogromną różnicę.
-
AdrianR32
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: AdrianR32 » wt sie 07, 2012 00:10
pytanko...bo juz sie gubie jutro wysylam ori turbo z ahf na upiekrzanie (all graty od turbiny z passata b6 2.0 170km) wiec wylukalem na allegro ze to gt1749va i wpisuje tu w okienko szukaj GT1749VA I co ......? co drugi post ze to turbo takie jak asz !!!
to czemu ASZ ma 130 a te od passata b6 170 ????? skoto ta sama suszara ??
im wiecej tu siedze na forum i szperam tym wiekszy kolowrotek w gowie .masakra

AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
Max88
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 161
- Rejestracja: śr sie 01, 2012 22:10
- Lokalizacja: LUBIN/Wrocław
Post
autor: Max88 » wt sie 07, 2012 07:15
Asz ma inne turbo niz 170,dla asz jest gt1749va a dla 170 gt1749vc.Ja polecam rowniez karambola,mam od niego hybryde gt15/ARL i smiga super.
-
arwam
Post
autor: arwam » wt sie 07, 2012 08:49
AdrianR32, B6 2.0 170KM ma GT 1749VC
-
AdrianR32
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: AdrianR32 » wt sie 07, 2012 09:45
hm to czemu wpisujac w alegro z va wywala passat b6 a wpisujac z vc jak mowicie pokazuje audi a4,a3 i golfa V? no ale kit z tym byle bym mial zrobiona na 170km i na niej do 200 km ew wyciagnac

AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
arwam
Post
autor: arwam » wt sie 07, 2012 10:13
AdrianR32, najpierw wyznacz sobie cel a potem dobrieraj sprzęt żeby dwa razy nie zmieniać.
ale dobra bo się OT robi. w razie czego napisz w odpoeiwdnim temacie lub zaółż odpowiedni topic o doborze gratów pod konkretne moce, ale proponuję brać coś co będzie miało zawsze zapas wytrzymałości a nie coś co chodzi na 120-150% normy, takie jest moje zdanie.
a żeby było i na temat to ja ze swojej strony polecam użytkownika Mrozoo, oraz ZAPRZAL
-
AdrianR32
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: AdrianR32 » wt sie 07, 2012 10:25
dzieki
arwam za opinie .... moj cel na dzien dzisiejszy to maks 200KM A TA TURBINA GT1749VC a taka bedzie ma zapas do 200 z groszkiem wiec jak wywali mi z 165-70 na ori pompie bedzie tez miło... puzniej fmic i 11 i powinno byc blizej 200. ok nie zasmiecam juz nie na temat

AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
toffic
- V.I.P.

- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » wt sie 07, 2012 12:07
AdrianR32 pisze:hm to czemu wpisujac w alegro z va wywala passat b6 a wpisujac z vc jak mowicie pokazuje audi a4,a3 i golfa V? no ale kit z tym byle bym mial zrobiona na 170km i na niej do 200 km ew wyciagnac

Weź pod uwage, ze rozwiercenie małej turbiny nie da takiego samego efektu na górze, jak ori ta, z której masz "bebechy"
-
AdrianR32
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: AdrianR32 » wt sie 07, 2012 18:08
pewnie tak.....ale opinie osob ktore na takiej smigaja przerobionej sa takie ze smiga rownie dobrze...oczywiscie jesli jestdobrze zrobiona i dobry soft zrobiony...okaze sie jak zrobia i mi

AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
joseph82
- Gadatliwa bestia

- Posty: 1477
- Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
- Lokalizacja: CTU
Post
autor: joseph82 » wt sie 07, 2012 18:25
jaką ciekawą turbine byście polecili do AJM tak do podkręcenia go w okolice 200KM skoro seryjna chyba nie da rady. Oczywiście od razu by szło to razem z FMIC, pompkami i softem. Myślałem na tej z ARL lub BRD. A teraz widzę, jakieś CAHA. Lub kogo dobrego od turbin możecie polecić z kuj-pom i ościennych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości