Oznaki padania turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Oznaki padania turbo

Post autor: Gonzo_in_VW » pn lip 24, 2006 01:22

Witam tak jak w temacie jakie są oznaki padania turbo.. nie chodzi mi tu o Golfa ale też VW to jest samochod dostawczy??
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:06 przez Gonzo_in_VW, łącznie zmieniany 1 raz.


Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055

Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » pn lip 24, 2006 02:25

a mi kopci na czarno pompa po regeneracji i wszystkich ustawieniach itp. Jezdziłem ostatni raz niecały tydzień temu i jak wsiadłem dzisiaj to zaczeło strasznie koło turbo coś warczeć .. ale co to to nie wiem tak jak by co jakaś 1sek. (zalezy od obrotów) tak jak by "pierdział" i jednoczesnie zasysał fałszywe powietrze lub popuszczał .. nie mam pojecia co to moze być a silnik stracił troszkę ale tyle co nic praktycznie


Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055

Awatar użytkownika
piapia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt lip 11, 2006 11:56
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: piapia » pn lip 24, 2006 06:49

oznaki padania turbiny mialem takie (VW LT)
- słabnie
- kopci
- turbina wydaje ciegawe dzwieki - lapatki uderzaja, odgłosy jakby silinik nie mial oleju.
- najgorsze co moze kogos spotkac to samozapłon w czasie jazdy ! olej dostaje sie do komory spalania, nie mielismy wyjscia i trzeba bylo pomału jechac do domu, kopcił jak stara lokomotywa. W pewnym momencie wszedł sam na duze obroty i nie chciał zejsc, nie mielismy wyjscia tylko go zdusic - wystarczyl 4 bieg.

ps. o turbinke trzeba dbac ;-) koszty napraw, kupna sa duuuze! :satan:



Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » pn lip 24, 2006 12:12

wieszWiesz ja dbam ale mojemu ojcu tego nie przetłumaczysz .. :/


Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055

Awatar użytkownika
piapia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt lip 11, 2006 11:56
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: piapia » pn lip 24, 2006 12:47

moze jak mu przedstawisz koszta to wtedy zrozumie, ze warto.



Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » pn lip 24, 2006 15:36

On wie ile to kosztuje.. Ale co ja na to poradze.. Jak on jezdzi do puki nie padnie do konca .. i wtedy bedzie marudził..


Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn lip 24, 2006 23:33

Wiec teraz ja pytam. Po co pytasz skoro wiesz? :bigok:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » pn lip 24, 2006 23:37

Ja sie pytałem jakie są oznaki padania turbo ale ze sie temat rozwinoł troche nie w tą strone to.. :D


Jesteś z Płocka lub okolic? Zajrzyj!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=305055

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » czw lip 27, 2006 00:01

Spox :bajer:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 27, 2006 11:01

brak wzrostu dynamiki, kopcenie na niebiesko, luzy i brzęczenie, na końcu rozbieganie sie silnika, wyjście tłoka na zewnątrz i zgon :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw lip 27, 2006 12:29

JAK DBAć O TURBO!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 27, 2006 15:55

specWROC, ja tak dbam o turbo:
- rano rozgrzewam go ok 5 min.
- na trasie czekam aż wskazówka wody dojdzie do połowy i wtedy pendzel.
- olej wymiana co 7500 tyś. i cały czas trzeba pilnować stanu (umnie ok 2mm poniżej maxa).


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw lip 27, 2006 17:38

vw_vandal pisze:specWROC, ja tak dbam o turbo:
- rano rozgrzewam go ok 5 min.
- na trasie czekam aż wskazówka wody dojdzie do połowy i wtedy pendzel.
- olej wymiana co 7500 tyś. i cały czas trzeba pilnować stanu (umnie ok 2mm poniżej maxa).
a ja sobie trzymam stan oleju na 1/2-3/4 czy mam trzymać prawie na max??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 185 gości