Garrett GTB do TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Garrett GTB do TDI PD
nierdzewka nie wplywa na korozje zwyklej stali. Mozesz tez pospawac elektroda nierdzewna i tez bedzie git.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Seat Ibiza Cupra BUK, modyfikacje:
- GTB2260VK
- DP 3"
- strojenie
Reszta wydechu seryjna 55mm
225KM, 440Nm, 350Nm przy 2000obr
Zdjęcia z przeróbki tutaj: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTB2260VK
- DP 3"
- strojenie
Reszta wydechu seryjna 55mm
225KM, 440Nm, 350Nm przy 2000obr
Zdjęcia z przeróbki tutaj: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Garrett GTB do TDI PD
a pamietacie moze jaka jest srednica splywu oleju w avf - srednica zewnetrzna rurki
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
ronuch, 12mm na zewnatrz
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Garrett GTB do TDI PD
dzieki Dario84 na was z CTR-u zawsze mozna liczyc
mozesz mi wytlumaczyc jakie znaczenie ma srednica dp skoro np wyjscie spalin z gtb1756 ma 47mm czyli nie cale 2 cale?
mozesz mi wytlumaczyc jakie znaczenie ma srednica dp skoro np wyjscie spalin z gtb1756 ma 47mm czyli nie cale 2 cale?
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Re: Garrett GTB do TDI PD
A tu taka ciekawostka:
Golf ARL z GTB22 soft podpisany - evolution gtb22st1 zagoscil wczoraj u mnie na rolkach:
Nalozylem wykres znajomego ktorego robilem naprawde na kolanie na podobnym setupie i co wieksze ze znikomym dymieniem z dolu.
Jak widac w kwestii budzenia turbiny to ja tu tych magicznych sztuczek nie widze co wiecej auto kopcilo z dolu sporo (a podobno tylko bezdymnie sie robi)...
Wiec gdzie te czary z mleka EVO?
Golf ARL z GTB22 soft podpisany - evolution gtb22st1 zagoscil wczoraj u mnie na rolkach:
Nalozylem wykres znajomego ktorego robilem naprawde na kolanie na podobnym setupie i co wieksze ze znikomym dymieniem z dolu.
Jak widac w kwestii budzenia turbiny to ja tu tych magicznych sztuczek nie widze co wiecej auto kopcilo z dolu sporo (a podobno tylko bezdymnie sie robi)...
Wiec gdzie te czary z mleka EVO?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Garrett GTB do TDI PD
no bedzie wojna jak nic i pewnie czasowe zamkniecei tematu.
Wstaje tak bo pewnie klient tak chcial itp. Ja tam nie rozumiem tej wojny na wstawanie. Niby chcą ludziska zeby wstawalo wczesnie a za chwile krzcza ze oski ukreca ze dwumasy siadają i sprzegla sie slizgaja po miesiacu albo zaraz suzjaka slupka na wymiane bo sie panewki przekrecaja. Sa jakies zawody na wstawanie tych turbin itp?? Po co ten płacz i lament ja nie kumam, przeciez nie wstaja te suszaryprzy 3600 obr czy cos w tym stylu.
Wstaje tak bo pewnie klient tak chcial itp. Ja tam nie rozumiem tej wojny na wstawanie. Niby chcą ludziska zeby wstawalo wczesnie a za chwile krzcza ze oski ukreca ze dwumasy siadają i sprzegla sie slizgaja po miesiacu albo zaraz suzjaka slupka na wymiane bo sie panewki przekrecaja. Sa jakies zawody na wstawanie tych turbin itp?? Po co ten płacz i lament ja nie kumam, przeciez nie wstaja te suszaryprzy 3600 obr czy cos w tym stylu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Garrett GTB do TDI PD
Tu nie chodzi o wojne...ale kilka stron wczesniej EVO udowadnial ze tylko ON umie to dobrze zrobic ze tylko JEGO patenty sa najlepsze i tylko JEGO soft ogarnia.
Ja nie uwazam by robota EVO byla zla, Zassalem softa i powiem tak ze to bardzo dobry soft na moje skromne oko ale tak samo dobrze robi jeszcze kilka innych firm w polsce (CTR, BRK, Rogal, Dynosoft, EcuProject i inni) i pisanie o tym ze tylko JA JA JA jestem najlepszy to mi sie kojarzy tanim marketingiem....
Ja nie uwazam by robota EVO byla zla, Zassalem softa i powiem tak ze to bardzo dobry soft na moje skromne oko ale tak samo dobrze robi jeszcze kilka innych firm w polsce (CTR, BRK, Rogal, Dynosoft, EcuProject i inni) i pisanie o tym ze tylko JA JA JA jestem najlepszy to mi sie kojarzy tanim marketingiem....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Zapomniałem dodać że te 350nm przy 2000obr jest uzyskane z ciśnienia 1,1b.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
gites fajnie ze newton długo sie utrzymuje
budzenie soft to pryszcz najwazniejsza jest przeróbka a nie soft soft mozna dopiescic,przeróbke spierniczysz i dowidzenia...nawet szaman nie pomoże
budzenie soft to pryszcz najwazniejsza jest przeróbka a nie soft soft mozna dopiescic,przeróbke spierniczysz i dowidzenia...nawet szaman nie pomoże
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
rob555, ja myślę ze moment był za duży i ośliznęły się koła bądź twoja hamowania lub ty zile z hamowałeś auto
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
rob555, nie bedzie wojny bo to jak ladnie napisales jest st1 na seryjnym wydechu pod jednomas na wyrazna prosbe klienta zrobiony ze slabym dolem do tego zrobiony w 1 dzien i strojony pozna noca - tez na prosbe klienta i do tego dymnie z dolu - wystarczylo spytac klienta co i jak,
Ja tam nie widze zadnego marketingu, bo na chwile obecna niestety nikt nie pokazal ze potrafi zbudzic dmuchawe
Co do 2 bar i dobrego wstawania jak dorwiesz stage 4 to pogadamy- ale najpierw musisz go odczytac:)
p.s. dziwi mnie ze nie wkleiles kresek ktore dalem klientowi ... chyba widze pewna tendencje...
a i bym zapomnial auto ma tez katalizator- na wyrazna prosbe klienta...
Ja tam nie widze zadnego marketingu, bo na chwile obecna niestety nikt nie pokazal ze potrafi zbudzic dmuchawe
Co do 2 bar i dobrego wstawania jak dorwiesz stage 4 to pogadamy- ale najpierw musisz go odczytac:)
p.s. dziwi mnie ze nie wkleiles kresek ktore dalem klientowi ... chyba widze pewna tendencje...
a i bym zapomnial auto ma tez katalizator- na wyrazna prosbe klienta...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Garrett GTB do TDI PD
krzys-jeruzal pisze:rob555, ja myślę ze moment był za duży i ośliznęły się koła bądź twoja hamowania lub ty zile z hamowałeś auto
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...
A więc tak:
nic nie jest źle zmierzone i nic sie uślizgnęło!
Turbo przerabiał evo i soft pisał evo!!
Po jakimś czasie, gdy dostałem auto pod swoją noge, to odrazu miałem zastrzeżenia, że jest sporo dymu, a przede wszystkim w przedziale 1700-2500rpm.
Soft był zrobiony na seryjnym wydechu wraz z katem i z myślą na ori sprzęgło i 2masa, a mody były robione na 1masie i sprzegle do 550nm!!
Turbo nie wstawało tak jak bym chciał NA BANK i sądze ze nie ma takiego kto by chciał żeby turbo mu późno wstawało...tu jedynie można dopisać, że nie mogło być 500nm przy 2500rpm bo by sie ori sprzegło usrało, a gdyby było chociaż 300nm przy 2000rpm to już byłby tylko lekki niesmak, że nie ma przykładowo 300 przy 1850rpm a 320rpm przy 2000rpm, choć nie wiem, czy jest to możliwe tak to zrobić, żeby późnie przy 2500rpm zbijać ciśnienie zeby nie było wiecej niż 415nm powiedzmy...
W przyszłości miał byc robiony wydech i korekta, ale to sie ma nijak raczej do ori sprzegła i dwumasa, bo niuta większe by i tak nie utrzymało...
Po załozeniu ori sprzegła okazało sie że uślizguje sie przy 2500rpm, no i ten dym (że mi aż ludzie długimi puszczali) wiec zawitałem w Tune-up osobiście, gdzie Robert zdjął troche niuta, pociagnał górę wyżej i dodał pare PS, a dół też polepszył minimalnie...
Ogólnie rzecz biorąc nie krytykuje evo, ale i nie powiem ze jest Eh Oh Ah, tym bardziej ze widziałem kilka wykresów w tune-up, które na bank nie odbiegały od tego zrobionego u mnie, a nawet były też lepsze - chodzi mi głównie o to nieszczęsne wstawanie GTB, gdzie podobno trzeba mieć konkretny łeb na karku, zeby turbo odpowiednio przerobić
Jest jeszcze jedna rzecz, której conajmniej nie CIERPIE (delikatnie mówiac) - przechwalanie sie, kozaczenie... jak zwał tak zwał, każdy wie o co kaman!! Już nie raz pisałem Jackowi anegdotke o polskim niemcu, który chodził i opowiadał jaki to on nie jest inteligętny, gdzie faktycznie chłop nie był tępy, ale i nie był nad wyraz bystry, a inteligętny człowiek nie chodzi i nie opowiada o tym że jest taki mega eh oh ah, bo to jest żenua i automatycznie jedno wyklucza drugie !!
Co do mojego GTB, to można chyba jedynie powiedzieć, że takie pechowe turbo sie trafiło (coś jak w BRD), lub motorownia już klęka, z drugiej strony patrząc na wykresy innych firm na turbinach gtb, to widac, że jest to raczej norma i jedynie ładniej to wstaje, gdy sie zrobi konkretny porting głowicy, dolot jakiś ładny i wydech, a tak to jest to po prostu STANDART!!
Co do wykresu, to jest, ale bracki go zostawił poza granicami kraju na pendrive, który tam został po prostu...
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości