Jak i gdzie najlepiej założyć MBC ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Jak i gdzie najlepiej założyć MBC ?

Post autor: KuZi » pn lip 24, 2006 21:33

Witam,

zwracam się z pytaniem do forumowiczów siedzących w temacie, poniewaz na koniec tygodnia opuszczam garaz po małych modyfikacjach i pozostało mi tylko podpięcie manual boost control.
Zakupiłem identyczny jak jest na allegro i nie bardzo wiem gdzie go zamocować czy nic mu nie zaszkodzi i wogóle jak sobie poradziliście z podpięciem go i jakie osiągnęliście rezultaty, oczywiście w gre wchodzi tez zwiekszenie dawki paliwa ale to juz mi wytłumaczył kolega zaprzal :)
Mile widziane jakieś fotki...


pozdr ! :okej:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt lip 25, 2006 15:42

KuZi, a przy tym silniku czasem nie masz fabrycznej regulacji?? Klucz 10 i nibus potrzebny. I ciśnienie sam regulujesz oczywiście musisz mieć wskaźnik doladowania i zawór bezpieczeństwa zakręcony na amen.

[ Dodano: 25 Lip 2006 15:43 ]
Jakie tam masz turbo??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: KuZi » wt lip 25, 2006 19:58

wskaznik mam juz dluzszy czas na razie pompuje mi tak do 0,6. nie wiem jakie turbo bo to takie auto po przejsciach jest, gdzie to moge odczytac ? :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt lip 25, 2006 20:02

KuZi, na turbo jest tabliczka informacyjna.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 25, 2006 21:00

jeżeli jest podpięta do turbiny woda to bedzie T2 albo K14. garet nie bardzo ma regulacje a KKK ma. MBC sie montuje na przewodzie doprowadzającym ciśnienie na westgatea. przecina sie i wstawia MBC zgodnie ze strzałkami :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: KuZi » wt lip 25, 2006 21:21

turbina jest chłodzona, a wastegate no sorry ale zbyt fachowo to nazywacie :D wczesniej jezdzilem maluchem 903cm3 i tam nie bylo czegos takiego :rotfl: jak wyglada ten slynny wastegate ?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 26, 2006 07:08

KuZi pisze:jak wyglada ten slynny wastegate ?
to taka puszka przy turbinie. jak masz gareta to bedzie gładka, a jak kkk to żebrowana.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: KuZi » śr lip 26, 2006 19:25

już wiem, u mnie ta grucha jest zamocowana do górnego dekla silnika (po przeciwnej stronie do korka wlewu oleju). chyba sobie poradze :))



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » śr lip 26, 2006 19:51

KuZi pisze:już wiem, u mnie ta grucha jest zamocowana do górnego dekla silnika (po przeciwnej stronie do korka wlewu oleju). chyba sobie poradze :))

Wastegate jest przymocowany do turbiny:(puszka przy turbinie to wastegate)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 26, 2006 21:15

Cinek pisze:garet nie bardzo ma regulacje
T2 ma regulacje, obraca sie nakretke na ciegnie i w ten sposob sie wydluza lub skraca
KuZi pisze:uż wiem, u mnie ta grucha jest zamocowana do górnego dekla silnika (po przeciwnej stronie do korka wlewu oleju). chyba sobie poradze
:bigok: :bigok: :bigok:
pomyliles z odma :) troche to nie w tym miejscu co trzeba ;) wastegate masz od tylu silnika za turbina, od strony kabiny pasazerow, ciezko go zobaczyc, ale mozna "wymacac" ;) najlatwiej zdjac waz dolotowy do turbiny i bedziesz widzial


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
KuZi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:41
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: KuZi » śr lip 26, 2006 22:39

no teraz to qmam :D
no takie cos to tam widzialem chyba, tak mi podpowiedzial mechanik jak widac swietnie sie zna na autach jak mi mowil ze to to na silniku :)

Jutro polookam, o ile mnie pamiec nie myli to ja tam mam metalowy przewod takze troszke pokombinuje.
Wieslaw Stec zaleca na takie upaly jednak zmniejszyc cisnienie doladowania bo cierpia łopatki <?>.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 27, 2006 00:16

seryjnie cisnienie i tak jest male


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 27, 2006 08:46

zaprzal pisze:Cinek napisał/a:
garet nie bardzo ma regulacje


T2 ma regulacje, obraca sie nakretke na ciegnie i w ten sposob sie wydluza lub skraca
mówiłem o T3 :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 27, 2006 09:47

Cinek pisze:mówiłem o T3
a to spoko, tym sie zasugerowalem: ;)
Cinek pisze:jeżeli jest podpięta do turbiny woda to bedzie T2 albo K14. garet nie bardzo ma regulacje a KKK ma


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości