Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzychu1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 07, 2012 16:21

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Krzychu1989 » wt lip 31, 2012 13:16

witam
mam problem, około 2000km temu wymieniłem koło dwumasowe na nowe bo były wszystkie objawy(drgania, stuki, nierówna praca itd.). I teraz znowu zaczynam wyczuwac powrót wszystiego! Na poczatku idealnie chodził silnik a teraz znowu zaczynają byc słyszalne i odczuwalne drgania(narazie tylko delikatne i nie tak mocne jak na koniec poprzedniego ale juz zaczyna znowu sie Dwumas pie**olic). Po 2000km!?!?!?!?!?!!!! Po wymianie wszytsko ustało a teraz znowu zaczynają sie objawy, możliwe to cos innego było/jest winne a dwumas tylko to maskował? :-( :-( :-(


BYLO: VW Golf IV Hatchback 2002 1.9 TDI 101ps >>> 130ps CHIP :bajer:
JEST: VW Golf VII Variant 2018 1.6 TDI 115ps :satan:

Shewa777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lip 27, 2012 07:52

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Shewa777 » wt lip 31, 2012 14:36

Dwumas to nowka czy uzywka?
Opisz dokladniej jaki to dzwiek ?



Awatar użytkownika
damian88120
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt gru 28, 2010 23:54
Lokalizacja: Odporyszów (Żabno)

Re: "Szybki" dwumas :/

Post autor: damian88120 » wt lip 31, 2012 14:43

[quote="Shewa777"]Dwumas to nowka czy uzywka?

To jest kluczowe bo jak używka to sprawa jasna, a jak nowy to albo wada fabryczna albo coś innego go boli



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: italiano_83 » wt lip 31, 2012 18:45

Silnik jest seryjny czy po tuningu- mam na myśli edycje softu...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzychu1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 07, 2012 16:21

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Krzychu1989 » śr sie 01, 2012 00:01

oczywiscie nówka. No silnik po tuningu... :/ taki kupiłem. Z 100 na 130ps był tuning. Wiedziałem że dwumas tak długo nie wytrzyma ale ze 100k tys myslałem ze powinnie ale 2k!??!! Myslałem że dwumas z silnika 130 nie podejdzie, ale nie wiedziałem. Nie jeżdżę jak amator trzymając półsprzęgło lub robiąć palenie gumy za paleniem gumy. Wiec nie mozliwe by dwumas siadł. Dwumas zakładał mechanik, nie ja. Dziek jest bardzo cichy jak narazie a drgania troszke mocniejsze niż delikatne ale wyczuwalne na tzw. LUZIE. Jesli znowu siednie dwumas to :banghead:


BYLO: VW Golf IV Hatchback 2002 1.9 TDI 101ps >>> 130ps CHIP :bajer:
JEST: VW Golf VII Variant 2018 1.6 TDI 115ps :satan:

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: souler » śr sie 01, 2012 07:42

wysprzęglik zmieniony?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzychu1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 07, 2012 16:21

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Krzychu1989 » śr sie 01, 2012 08:46

nie a co to ma do rzeczy?


BYLO: VW Golf IV Hatchback 2002 1.9 TDI 101ps >>> 130ps CHIP :bajer:
JEST: VW Golf VII Variant 2018 1.6 TDI 115ps :satan:

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: IksDe » śr sie 01, 2012 16:14

Krzychu1989, Proponuję jeszcze sprawdzenie stanu poduszek pod skrzynią i silnikiem


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
Krzychu1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 07, 2012 16:21

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Krzychu1989 » czw sie 02, 2012 12:01

jeździć aż padnie koło dwumasowe czy lepiej zapobiec temu? Jakie są skutki rozlecenia koła dwumasowego.
Nie piszemy z Caps Lock'a - regulamin forum punkt 9 - Moderator


BYLO: VW Golf IV Hatchback 2002 1.9 TDI 101ps >>> 130ps CHIP :bajer:
JEST: VW Golf VII Variant 2018 1.6 TDI 115ps :satan:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: italiano_83 » czw sie 02, 2012 18:59

Krzychu1989 pisze: No silnik po tuningu... :/ taki kupiłem. Z 100 na 130ps był tuning.
Masz jakiś wykres z hamowni potwierdzający wykonaną modyfikacje ? "Kopie" mocno w plecy w dolnym zakresie obrotów w czasie przyspieszania dynamicznego ? Luk czy Sachs kupiłeś na wymianę ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: IksDe » pt sie 03, 2012 00:37

Jak Ci padnie dwumas to nie wrzucisz żadnego biegu, więc lepiej chyba tamu zapobiec i podaj proszę tak jak mówi italiano_83 jakiego producenta kupiłeś to sprzęgło?


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Awatar użytkownika
Krzychu1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 07, 2012 16:21

Re: Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: Krzychu1989 » pt sie 03, 2012 10:39

italiano_83 pisze:
Krzychu1989 pisze: No silnik po tuningu... :/ taki kupiłem. Z 100 na 130ps był tuning.
Masz jakiś wykres z hamowni potwierdzający wykonaną modyfikacje ? "Kopie" mocno w plecy w dolnym zakresie obrotów w czasie przyspieszania dynamicznego ? Luk czy Sachs kupiłeś na wymianę ?
a wiec, takie konkretne kopniecie nastepuje przy około 1900rpm a od 1500rpm czuc ze turbina zaczyna działac wiec tak jak powinno. Nie mam potwierdzenia z hamowni ale bez watpienia był dokonywany tuning(chipped) poniewaz to nie jest normalne przyspieszenie 100ps(seria). Na 3 i 4 biegu przyspieszenie jest wrecz brutalne. Piszę że mam 130 poniewaz w dowodzie mam 96kw(=130ps) a silnik seryjnie miał 101ps(axr). Musze powiedziec ze pełnym autem(5 osób) bez problemu można wyprzedzac nawet pod górkę. Dosc sprawnie to wychodzi(próbowałem raz ale na starym kole dwumasowych).


BYLO: VW Golf IV Hatchback 2002 1.9 TDI 101ps >>> 130ps CHIP :bajer:
JEST: VW Golf VII Variant 2018 1.6 TDI 115ps :satan:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: italiano_83 » pt sie 03, 2012 16:08

Krzychu1989 pisze:Na 3 i 4 biegu przyspieszenie jest wrecz brutalne.
I tu może być pies pogrzebany .. pytanie do jakich wartości i jak przebiega moment obrotowy, bo jak jest więcej jak ~310Nm albo z ostrą górką, to będzie wymęczać szybko dwumasowe koło zamachowe ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Szybkie uszkodzenie dwumasowego koła zamachowego.

Post autor: IksDe » sob sie 04, 2012 00:36

Moim zdaniem kluczem do rozwiązania Twojego problemu jest wizyta u tunera i sprawdzenie tego co jest wgrane oraz wizyta na hamowni celem potwierdzenia źle poprowadzonego momentu.


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości