1.6 AKL brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czarekcw
- kierownik kibla
- Posty: 2111
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
- Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE
1.6 AKL brak mocy
juroglo, nie pisz posta pod postem.
Sprawdzałeś też auto, czy nie wywala jakiś błędów na kompie?
Sprawdzałeś też auto, czy nie wywala jakiś błędów na kompie?
Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
- Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r. - Silnik: AKL
1.6 AKL brak mocy
Tak woglóle to dla mnie jest dziwne, bo jak miałem escorta albo vectrę B to jak spadł mi jakikolwiek wężyk o podciśnienia to silnik kulał, a tutaj to to pracuje w miarę normalnie tylko że jest straszny muł. Trochę bierze olej ale znowu nie aż tak bardzo aby spadek ciśnienia wpływał na moc... chyba?
pozdro
pozdro
- czarekcw
- kierownik kibla
- Posty: 2111
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
- Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE
1.6 AKL brak mocy
No i znowu PPP
AKL to po prostu loteria, jest jeden fajny temat i tam możesz szukać przyczyny złej dynamiki ale tak jak koledzy pisali- podepnij ten wężyk gdzie być powinien.
AKL to po prostu loteria, jest jeden fajny temat i tam możesz szukać przyczyny złej dynamiki ale tak jak koledzy pisali- podepnij ten wężyk gdzie być powinien.
Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
- Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r. - Silnik: AKL
1.6 AKL brak mocy
Będę próbował
Pytanko, chcąc zdjąć te górne doloty powietrza aby móc podłączyć ten nieszczęsny wężyk to trzeba odkręcić wszystko jak do wymiany świeć, czy jest jakiś dostęp z góry?
Chodzi mi o to aby mieć jak najmniej pracy aby móc odwrócić to i sobie dokleić, no i o te oringi na zawory które jak już się ruszy to mogą nie trzymać jak powinny.
pozdro
no i znów sorry za PPP, będę uważać
Pytanko, chcąc zdjąć te górne doloty powietrza aby móc podłączyć ten nieszczęsny wężyk to trzeba odkręcić wszystko jak do wymiany świeć, czy jest jakiś dostęp z góry?
Chodzi mi o to aby mieć jak najmniej pracy aby móc odwrócić to i sobie dokleić, no i o te oringi na zawory które jak już się ruszy to mogą nie trzymać jak powinny.
pozdro
no i znów sorry za PPP, będę uważać
1.6 AKL brak mocy
Nie wiem jak tam u was, ale ja przeczyscilem ten przepływomierz i bez różnicy jak mocy nie bylo tak nie ma.
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
- Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r. - Silnik: AKL
1.6 AKL brak mocy
U mnie jest lepie, oto co zrobiłem:
nowe świece
nowe przewody
nowa sonda
nowe oringi na dolotach
uszczelniony układ dolotowy
wyczyszczona przepustnica
i to prawie nie dało różnicy, dopiero jak wyczyściłem przepływomierz to dopiero można było czuć że ten samochód ma jeszcze w sobie odrobinę mocy
Spróbuj może sprawdzić to wszystko, bo np świece były u mnie w strasznym stanie....
pozdro
nowe świece
nowe przewody
nowa sonda
nowe oringi na dolotach
uszczelniony układ dolotowy
wyczyszczona przepustnica
i to prawie nie dało różnicy, dopiero jak wyczyściłem przepływomierz to dopiero można było czuć że ten samochód ma jeszcze w sobie odrobinę mocy
Spróbuj może sprawdzić to wszystko, bo np świece były u mnie w strasznym stanie....
pozdro
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1625
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
1.6 AKL brak mocy
też mam ten problem, ale jeszcze utrudniony, bo po zdjęciu osłon, oczom ukazał się następujący widok
najdziwniejsze jest to że NIGDZIE nie widać instalacji z kostką służącą do podpięcia i tu moja prośba aby ktoś w miarę możliwości sprawdził u siebie gdzie idzie ta wiązka i gdzie jej szukać ?
tu widać na tym wężu są 2 czujniki
oba są od temp. płynu chłodniczego?
błędy na VAG :
00537 - ragulacja z sondą lambda, kontrola czujnika tlenu - powraca cały czas
00513 - czujnik predkosci silnika G28 - jałowy RMP za wysoki, czujnik predkosci silnika G28 - sygnał usterki (czujnik walu korbowego) -bład po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił
00520 - przepływomierz powietrza G70/G19 czujnik przeplywu poziomu masy - błąd po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił
z góry dzięki za pomoc
najdziwniejsze jest to że NIGDZIE nie widać instalacji z kostką służącą do podpięcia i tu moja prośba aby ktoś w miarę możliwości sprawdził u siebie gdzie idzie ta wiązka i gdzie jej szukać ?
tu widać na tym wężu są 2 czujniki
oba są od temp. płynu chłodniczego?
błędy na VAG :
00537 - ragulacja z sondą lambda, kontrola czujnika tlenu - powraca cały czas
00513 - czujnik predkosci silnika G28 - jałowy RMP za wysoki, czujnik predkosci silnika G28 - sygnał usterki (czujnik walu korbowego) -bład po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił
00520 - przepływomierz powietrza G70/G19 czujnik przeplywu poziomu masy - błąd po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił
z góry dzięki za pomoc
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1625
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
1.6 AKL brak mocy
Royber, dzięki
odpowiedź otrzymałem też na kąciku mkIV
odpowiedź otrzymałem też na kąciku mkIV
idą za tą wiadomościa w aucie z 99r. nie powinno go być. Kolega krzyzak ma podłączony ten czujnik i wiązka od niego idzie po podstawę akumulatora, idąc tym tropem zdemontowałem to wszystko u siebie i oczywiście luźnej wiązki ani śladu. Climatronic chodzi dobrze bez błędów na VAG'u więc odpuszczę temat tego czujnika.krzyzak pisze:a wiec tak u mnie ida od dwóch czujników przewody
zapytałem znawce nad znawcami oczywiscie grega i oto taka odpowiedz
jet to czujnik dodakowy dla klimy w rocznikach 1998
ten pierwszy to czujnik 2 pinowy odcinajacy klimę jak jest przegrzanie silnika
a drugi to 4 pinowy powinien miec kabelki
taka odpowiedz otrzymałem
- czarekcw
- kierownik kibla
- Posty: 2111
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
- Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE
1.6 AKL brak mocy
Tomek gd, moje auto też jest 1999r (marzec), klima manualna i nie ma nigdzie błędów . No i chłodzi jak trzeba.
Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
- Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r. - Silnik: AKL
1.6 AKL brak mocy
A ja tak z innej beczki.
Zauważyłem u siebie wycie z maglownicy z obu stron pewnie czeka mnie niemały wydatek, może jakiś pomysł....?
Dobija mnie ten mój golf, od samego początku zawsze coś
Zauważyłem u siebie wycie z maglownicy z obu stron pewnie czeka mnie niemały wydatek, może jakiś pomysł....?
Dobija mnie ten mój golf, od samego początku zawsze coś
1.6 AKL brak mocy
To jak to jest. Masz wycie czy wyciek na maglownicy. Tak czy inaczej to regeneracja to ok 350-600 zł. Są warsztaty co takie sprawy załatwiają w jeden dzień. Podjeżdzasz z uszkodzoną wyjeżdzasz z zregenerowaną.juroglo pisze:Zauważyłem u siebie wycie z maglownicy z obu stron
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
- Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r. - Silnik: AKL
1.6 AKL brak mocy
mam wyciek,
na razie to jakoś nie pali mi się do tej regeneracji bo już sporo się wykosztowałem na to auto
na razie to jakoś nie pali mi się do tej regeneracji bo już sporo się wykosztowałem na to auto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości