Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
no panie to poszalałeś miód malina
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
miskę wzmocnij jeszcze boki bo tak to sie przyssa do smoka przy uderzeniu i wzmocnij porządnie też te poszerzenie z lewej strony na zdjęciu. Mam pytanie jakie lakiery poszły na kadłub, i na miske i jak czyściłeś głowicę bo wygląda bosko !
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Dziękówa chłopaki
Jakieś tam postępy
Do odświeżenia pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów.
Nowe części.
Blok wisi i czeka na uzbrojenie.
Demontaż wału z zetora.
Wał założony.
Głowica zabielona.
Dzisiejsze fotki będą wieczorem
Jakieś tam postępy
Do odświeżenia pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów.
Nowe części.
Blok wisi i czeka na uzbrojenie.
Demontaż wału z zetora.
Wał założony.
Głowica zabielona.
Dzisiejsze fotki będą wieczorem
- -=-DawiD-=-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
pięknie
już sie nie moge doczekać końca swapu czekam na kolejne fotki
już sie nie moge doczekać końca swapu czekam na kolejne fotki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Niee no.. Mistrz! Super, podoba mi się
A jeszcze, wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
A jeszcze, wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977, o planowaniu głowicy znasz moje zdanie, jak już musisz planować to choć obrób komory wirowe, pozwoli Ci zniwelować to co popsuło planowanie głowicy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
1ZKamilP pisze: wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
Nie tylko Twoje znam...arwam pisze: o planowaniu głowicy znasz moje zdanie
Po przyłożeniu liniału,stwierdziłem,że bez planowania nie obejdzie się
Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977 pisze:Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach... za to mocniejsze i można sobie założyć VNT o dobrze z niego dmuchać...
przy dużym VNT jak u mnie nie trzeba monco dmuchać a piękna moc wychodzi, u mnie na 213KM było tylko 1,3bara, teraz na już tylko trzydzieści parę koni więcej okupujemy już dużym ciśnieniem doładowania, problemami z temperaturą, i nieustającym dymieniem, jedynie z czego jestem dumny udało mi się to ugrać bez znaczącego wzrostu maksymalnego momentu obrotowego, tylko 378Nm
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
A niech się wypcha...nie wiem,może nawet sianembongo pisze:Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie
Ciężki zamach i niutki zrobią robotę.Poza tym,gdy 2 korby wędrują do góry,to 2 opadają,więc jest równoważnia.Damy radę,damy radę...arwam pisze: Michał_1977 napisał(a):Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach...
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Różnica w masie korbowodów pomiędzy AAZ a 1Z daje taki sam efekt jak zwiększenie masy koła zamachowego.
Czyli jeśli masz tubo na WG, to zwiększy się zadymienie spalin i zwiększy się lag, natomiast samochód będzie łagodnie reagował na wciśnięcie pedału przyspieszenia, będzie silniejszy z dołu, łatwiej pokonuje wzniesienia.
Co do VNT to nie mam doświadczenia, ale teoretycznie powinieneś osiągnąć większy moment na niższych obrotach niż z lekką masą wirującą, zależnie od sterowania.
Czyli jeśli masz tubo na WG, to zwiększy się zadymienie spalin i zwiększy się lag, natomiast samochód będzie łagodnie reagował na wciśnięcie pedału przyspieszenia, będzie silniejszy z dołu, łatwiej pokonuje wzniesienia.
Co do VNT to nie mam doświadczenia, ale teoretycznie powinieneś osiągnąć większy moment na niższych obrotach niż z lekką masą wirującą, zależnie od sterowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości