Witam 
Mam problem z swoim golfikiem zaczął mi się zacinać wał korbowy jak tłok 1 i 4 są w górze nie idzie już przekręcić dalej wałem cofnąć można ale z powrotem do tego samego ustawienia i nie wiem co jest grane. Spotkał się ktoś może już z czymś takim???
Silnik 1.8 ABS
			
									
									Wał korbowy- zacina się
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2555
 - Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
 - Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
 - Kontakt:
 
Wał korbowy- zacina się
tez bym sprawdził w pierwszej kolejnosci ustawienie rozrządu.
			
									
									http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
						Wał korbowy- zacina się
Kiedyś jak robiłem uszczelke pod głowice w moim 1.6td miałem problem właśnie z takim przypadkiem. okazało się że znak na kole zamachowym znajdował się w innym miejscu niż gmp. nby nie da się inaczej założyć zamachu ale u mnie z tego co pamiętam było przestawione  znacznie... czyli najprościej wykręcić świece lub wtrysk na pierwszym cylindrze i sprawdzić czy znak na kole pokrywa się z gmp tłoka.
			
									
									Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Wał korbowy- zacina się
Dokładnie ja u siebie tez mam założone złe kolo zamachowe. Tak ze sprawdź jak kolega JABcok20, radzi, wykręć pierwsza świece i tłok musi być u góry
			
									
									Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
						- PanPrezes
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: sob kwie 17, 2010 19:01
 - Lokalizacja: Studzieniec
 - Silnik: PN
 
Wał korbowy- zacina się
Przepraszam ale zapomniałem napisać że mam silnik ściągnięty i nie mam już zamachu założonego. Druga sprawa że mam bez kolizyjny silnik bo jak mam 1 i 4 tłok w górze to mogę sobie spokojnie kręcić wałkiem rozrządu i nic go nie blokuje zawory nie dotykają tłoka. Ściągnąłem miskę i zauważyłem że jak poluzuje 4 tłok to mogę obrócić wałem, tylko że jak dochodzi 1 i 4 tłok do góry to tak jakby podczas obracania był taki przeskok i dalej się kręci 
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości



