Witam
Panowie mam zgryz z passatem motor V6 2,5 tdi .
Passat miał awarie sterownika pompy i został on wymieniony na inny sprawny .
Problem polega na tym ze silnik pali jak smok po wymianie sterownika .
Co ciekawego wywnioskowałem:
Motor w aucie to 150 KM (AFB) o czym informują wlepki na rozrządzie i w bagażniku .
Natomiast VAg wykrywa motor jako AKE czyli wersje 180KM .
Teraz pytanie jak go "wykastrować" aby mniej palił oczywiście kosztem dynamiki .
Czy szukać sterownika od wersji 150KM czy można to zrobić przez zmianę softu?
Za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki .
Pzdr
Zawyżone spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawyżone spalanie
jeśłi vag wykrywa silnik jako 180 tzn ze komp jest z 180. Kiedyś mój znajomy naprawiał nastwanik z takiego silnika i spec wlutował tzw tranzystor który się pali ponoć. po naprawie samochód dużo więcej palił. może to coś pomoże...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Zawyżone spalanie
Moim zdaniem zmiana map paliwowych softem przez tunera rozwiąże problem 

Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości