

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
a co się stało?Q_mac pisze:Rzeczoznawca był, do piątku miała być decyzja i kasa na koncie->na razie cisza. Zależnie od tego co zasądzą tak potoczą się losy auta.
i to myślę ze jest strzałem w "10" warto tylko zrobić jedno "udoskonalenie" w programie sterującym według tego schematu...Q_mac pisze:Co do VNT jest całkowicie nowa koncepcja-> pedał gazu i różnica obrotów zadanych i otrzymywanych. Im większa tym większe doładowanie (do pewnej granicy). Do tego oczywiście mapa doładowania (granica doładowań w funkcji obrotów). Powinno działać bardzo fajnie i nawet na wysokich obrotach będzie się udawało utrzymywać doładowanie 0.
Myślę to zrobić tak, że wyskaluje się potencjometr tak by na końcu obroty były wyższe niż silnik jest w stanie osiągnąć.i to myślę ze jest strzałem w "10" warto tylko zrobić jedno "udoskonalenie" w programie sterującym według tego schematu...
przy obrotach bliskich max kiedy idziemy w sprincie z pełnym ogniem, pasowałby zrobić sotf tak przy gazie w podłodze pomimo zmniejszającej się różnicy pomiędzy obrotami zadanymi a aktualnymi program nie zmniejszał doładowania
Q_mac pisze:żeby tylko się nie okazało że pompa załaduje sporą dawkę, auto będzie dymić a komp uzna, że nie trzeba tłoczyć powietrza.
Q_mac pisze:A jak jest to zrealizowane w mechanicznej pompie ? Przecież kiedy obroty rosną dawka chyba się zmniejsza (im bliżej są zadanych)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości