Zawieszenie MKIII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zawieszenie MKIII
Witam
Po czym poznać jakie sprężyny są zamontowane w moim aucie ?
Amorki na pewno nie są sportowe, były wymieniane na jakieś zwykłe, a zawieszenie jest nadal bardzo twarde.
Chodzi mi o to, czy sprężyny w moim aucie są standardowe, czy może są krótsze, a może twardsze niż standardowe ?
Sprężyny są jakoś oznaczone ? Jeśli tak, to w którym miejscu ?
Dzięki
Pozdrawiam
Po czym poznać jakie sprężyny są zamontowane w moim aucie ?
Amorki na pewno nie są sportowe, były wymieniane na jakieś zwykłe, a zawieszenie jest nadal bardzo twarde.
Chodzi mi o to, czy sprężyny w moim aucie są standardowe, czy może są krótsze, a może twardsze niż standardowe ?
Sprężyny są jakoś oznaczone ? Jeśli tak, to w którym miejscu ?
Dzięki
Pozdrawiam
- adas3003
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz gru 26, 2004 15:26
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE SLASKIE
- Kontakt:
zawieszenie
Mozesz tez miec orginalne sprezyny,tylko ktos mogl je obciac,ale to powinienes odczuc na dziurach,bo bedzie strasznie trzaskac,albo masz wkrecone gumy w sprezyny
Sprawdzałem sprężyny, ale nie zobaczyłem innego koloru niż metalowy (of koz nie czyściłem całych sprężyn) - możliwe że nie dojżałem koloru bo było dość ciemno. Nie są też chyba przycięte bo auto stoi na normalnym poziomie (nie jest niższe niż inne golfy).
Nie ma też na nich (ani pod, ani nad nimi) żadnych dodatkowych gum. Jedyny objaw to taki że jest głośno na "szybkich nierównościach" (takich, które wymagają szybkiej pracy zawieszenia) i trzesie autem tak jakby miało wachacze przyspawane do karoserii na sztywno .
Można sprawdzić sprężyny inaczej niż po kolorze ?
Nie ma też na nich (ani pod, ani nad nimi) żadnych dodatkowych gum. Jedyny objaw to taki że jest głośno na "szybkich nierównościach" (takich, które wymagają szybkiej pracy zawieszenia) i trzesie autem tak jakby miało wachacze przyspawane do karoserii na sztywno .
Można sprawdzić sprężyny inaczej niż po kolorze ?
A może wcześniej jeździłeś jakimś nie niemieckim samochodem?Mój Golf też ma twarde zawieszenie ale jest w 100%oryginalne. To jest ich zaleta i wada za razem, jak pojechałem na stację i kazałem gościowi sprawdzić zawieszenie bo coś mi głośno stuka to po sprawdzeniu powiedział mi żebym dał głośniej radio i nie szukał na siłe usterek bo wszystko jest O.K. i tak ma być.
Swoją drogą fajny serwis, prawda?
Swoją drogą fajny serwis, prawda?
rydzu: Co do serwisow to juz sie przekonalem co potrafia polscy gazownicy :/ (przestalem jezdzic na gazie w efekcie ).
Co do zawieszenia: roznica miedzy innymi autami a moim jest olbrzymia, to nie jest troche glosniejsze zawieszenie. Po prostu czuje sie nawet najmniejsza nierownosc pod kolami ! nie mowiac o wiekszych na ktorych wydaje sie jakby auto nie mialo resorowania.
cobra333: sprezyny nie sa wlasnie czarne, wygladaja jak niepomalowane; co do lozysk to sam nie wiem, ale wszystkie cztery lozyska nie mogly sie tak samo zepsuc ?
Czyli powinienem kupic sprezyny z zielonym i zoltym kolorem ? Jakie sa jeszcze dostepne sprezyny ?
PS
Czy sprezyny z golfa III GT sa twardsze / nizsze niz w zwyklym golfie ?
Co do zawieszenia: roznica miedzy innymi autami a moim jest olbrzymia, to nie jest troche glosniejsze zawieszenie. Po prostu czuje sie nawet najmniejsza nierownosc pod kolami ! nie mowiac o wiekszych na ktorych wydaje sie jakby auto nie mialo resorowania.
cobra333: sprezyny nie sa wlasnie czarne, wygladaja jak niepomalowane; co do lozysk to sam nie wiem, ale wszystkie cztery lozyska nie mogly sie tak samo zepsuc ?
Czyli powinienem kupic sprezyny z zielonym i zoltym kolorem ? Jakie sa jeszcze dostepne sprezyny ?
PS
Czy sprezyny z golfa III GT sa twardsze / nizsze niz w zwyklym golfie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości