mało wiesz ,bo to zależy ,nieraz da ,ale trzeba dawke rozruchowa ruszyć na zimnymQKi pisze:z tego co wiem zwiekszenie dawki startowej nic nie da...
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Kat wtrysku miałem ustwiony na wczesniejszy i był problem z odpalaniem. Mechanik mi ustawił na taki jak ma być i teraz nawet jak jest +15stC to zapala z lekkimi trudnościami. Jutro postaram się wypiąc czujnik temperatury i wtedy da wiekszą dawkę paliwa ale watpie że to cos pomorze. Dzisiaj juz próbowałem wypiąć ten czujnik ale jakoś nie dałem rady ;/
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
sexter, tez bym to zrobił tylko problem w tym że nie ma pewności że wymieni się na dobrą :/
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
podniesienie dawki vagiem lub mechanicznie nic nie da to juz Ci teraz moge napisać ,daj log z grupy 000 bs i zobaczymy ten twoj kat wtryskuQKi pisze: i wtedy da wiekszą dawkę paliwa ale watpie że to cos pomorze.
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
QKi,
znaczy ja dałem auto do mechanika a ze on się zna akurat na pompach to wiedział co jest zjeb***.
Z tego co mówił to wymieniał cala sekcje w pompie.
znaczy ja dałem auto do mechanika a ze on się zna akurat na pompach to wiedział co jest zjeb***.
Z tego co mówił to wymieniał cala sekcje w pompie.
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
sexter, a ile Cie taka przyjemność kosztowała?
dziwne rzeczy byłem przed chwilą sprawdzić kąt wtrysku na rozgrzanym silniku i w bloku 000 BS na pozycji 2 miałem wartość 0
nie mam pojęcia dlaczego, wczesniej przed ustawieniem zapłonu miałem wartosci ok 40-42 ...
dziwne rzeczy byłem przed chwilą sprawdzić kąt wtrysku na rozgrzanym silniku i w bloku 000 BS na pozycji 2 miałem wartość 0
nie mam pojęcia dlaczego, wczesniej przed ustawieniem zapłonu miałem wartosci ok 40-42 ...
Re: AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Ok słuchajta ludzie Ahfechowcy. Miałem ten sam problem z zapalaniem po dłuższym postoju. Problem rozwiązany! Ale musicie zrobić dokładnie to co mówie i nie mądrzyć się. Bierzecie klucz 18, zdejmujecie rozrusznik. Wywalacie w pioruny niby dobrze wyglądające szczotki(szczotkotrzymacz) idziecie do sklepu kupujecie oryginalny szczotkotrzymacz Bosch u mnie do mojego rozrusznika Bosch pasował szczotkotrzymacz o numerze 1 004 336 459. Delikatnym papierkiem czyścicie komutator i całą resztę. Ja nie spuszczałem się nad tymi tulejkami, bo nie uważałem to za konieczność. Czyścicie dobrze miejsca połączeń na na tym magnesie! można posmarować smarem miedzianym. Montujecie to, odpalacie i nie możecie wyjść z wrażenia jak łatwo i szybko zapala (ja mam nowy aku i świece to też pewnie coś daje ale teraz i tak świece się nie załąńczają). Auto NIGDY tak dobrze nie paliło, nie rzuca silnikiem po odpaleniu ani nie kurzy się na biało. Koszt 60 zeta w IC. Chcecie to zbagatelizujcie to i wymieniajcie pół auta. Moim zdaniem po tych kilku latach ten drut parciany czy jaki tam od szczotek koroduje i nie ma dobrego przepływu prądu. Tyle jeśli ktoś tak zrobi i pomoże to fajnie pozdrawiam.
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
a ja mam nieco inny lecz podobny problem z odpalaniem na zimnym i nie wiem gdzie leży przyczyna sprawdzałem świece oraz przewody do świecy i wszystko jest ok jest prąd oraz świecę sprawne podłączane na krótko, wyczytałem o złym ustawieniu kąta wtrysku i sprawdziłem to jednak wszystko mam tak jak być powinno a więc wtrysk oraz świecę odpadają, dodam tylko że jak jest mróz jest problem i to na zimnym silniku
co robić co logować co sprawdzać gdzie szukać przyczyny ?
co robić co logować co sprawdzać gdzie szukać przyczyny ?
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
albo silnik juz ma swoje najlepsze dni za soba- mozna by sprawdzic kompresje na garach. Zawsze tez mozesz probowac podlac mu w dolot i jak odpali to bedziesz wiedzial ze to przyczyna braku paliwa do komory. Mozesz nawet w dolot podawac gaz LPG a druga osoba kreci i jak zagada ladnie to wiesz ze albo wtryski albo pompa. Zakladam ze zapowietrzac ci sie nie zapowietrza i tyle to sprawdziles czy nie ma baniek pwoietrza w wezykach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Podgrzewacz puszcza powietrze na filtrze paliwa bynajmniej u mnie tak było wymieniłem filtr na boscha i nowy podgrzewacz.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
Ok jestem po wymianie filtra paliwa oraz 2 oringów jak narazie wszystko jest ok, poczekamy do większych mrozów
AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem
nie ma zadnego pdgrzewacza. To tylko zawor z bimetalem kotry sie odksztalca jak jest zimny badz cieply. Zbedny gadzet wg mnie a wiecej z niego problemów niz pożytku. Nieszczelnosci z niego powoduja ze idzie powietrze do ukladu paliwowego.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości