Witam. Kiedys popsuly sie te lopatki i genialny elektryk wpial w bezpiecznik przewody i przelacznik. Jakis czas tak dzialalo na dodatkowy przycisk. Lopatki w koncu wymienilem ale jest problem bo wycieraczki pozycje spoczynku maja w pionie ;/
Jak to naprawic?
I jaki bezpiecznik dac? Bo mam wsadzona chyba 15.
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
Kolego o jakich łopatkach mowa ??
Mechanizm się może zaciera ... ( częsta usterka w MK IV ) - wystarczy zdemontować - wyczyścić - nasmarować i chodzi jak złoto ..
Opis znajdziesz na forum ...
Mechanizm się może zaciera ... ( częsta usterka w MK IV ) - wystarczy zdemontować - wyczyścić - nasmarować i chodzi jak złoto ..
Opis znajdziesz na forum ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
łopatka pewnie w sensie manetka...
opis bezpieczników (z amperażami) znajdziesz na forum... poczytaj też to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632" onclick="window.open(this.href);return false; - rozbierz, wyczyść, nasmaruj i poskładaj jeszcze raz
opis bezpieczników (z amperażami) znajdziesz na forum... poczytaj też to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632" onclick="window.open(this.href);return false; - rozbierz, wyczyść, nasmaruj i poskładaj jeszcze raz
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
U mnie pomogło ponowne złożenie i przesmarowanie, tyle że w mk3, jakiejś uszczelki nie dałem i strasznie tarły, że nie dawały rady zbierać i hamowały w niektórych momentach. Sprawdź czy masz wszystko dobrze złożone.
- RysiekAsthmatdi
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 12:33
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
Witam, Podpinam się pod problem, Pacjent MK IV tdi alh 2000 r,
problem polega na tym iż jak chcę je wyłączyć dam manetkę na dół to przejdą jeszcze czasem ze 3 razy a czasem 7 razy czasem i 15 razy i staną gdzie im się podoba....
czasem na środku szyby czasem na górze,rzadko kiedy w pozycji normalnej, jak już staną jest ok aż do zgaszenia auta i do ponownego uruchomienia zapłonu,
Dalej warjują ! chodzą normalnie i raczej się nie zacierają.
Pytanie czy to przekaźnik wycieraczek 377 do wymiany czy manetka ?
Oraz czy można taki przekaźnik nowy kupić ???
problem polega na tym iż jak chcę je wyłączyć dam manetkę na dół to przejdą jeszcze czasem ze 3 razy a czasem 7 razy czasem i 15 razy i staną gdzie im się podoba....
czasem na środku szyby czasem na górze,rzadko kiedy w pozycji normalnej, jak już staną jest ok aż do zgaszenia auta i do ponownego uruchomienia zapłonu,
Dalej warjują ! chodzą normalnie i raczej się nie zacierają.
Pytanie czy to przekaźnik wycieraczek 377 do wymiany czy manetka ?
Oraz czy można taki przekaźnik nowy kupić ???
W ludziach budzą się ambicje gdy wyprzedza ich auto które przecież "nie powinno"
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Wycieraczki zatrzymuja sie na srodku szyby
przekaznik do wyminany - mozna nowy kupic widzialem na allegro kiedys, manetka do popsikania wd40, a nastepnie olejem w sprayu - nie trzeba jej demontowac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 33 gości