

























Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
seryjny silnik, moje turbo z moim dp niezaleznie od wydechu, roznica na przelocie jest taka ze dymu nie bedzie ktory na seryjnym jest zawsze przy takim budzeniutoffic pisze:Ok, ale z całkowicie seryjnym motorem??? czy po przeróbkach jak wałek, inny dolot czy wydech, bo to ma duże znaczenieevolution pisze: ja smiem twierdzic ze na 4,5,6 biegu uzyskam jesli zajdzie taka koniecznosc 2 bary@ 1600rpm bez surge, a na 3 spokojnie uzyskam je przed 2krpm. Tu jest cala rzecz w przerobce, a dokladnie zrozumiec roznice miedzy elektronika a podcisnieniem. A co do rozsadnego niuta nie rozrozniam roznych wartosci dla zwyklej i duzej turbiny, a wrecz przeciwnie, staram sie stroic tak BigT by do 1700 rpm auto jezdzilo jak na normalnej dmuchawie na seryjnym programie do 2200..2300 tak jak seryjna dmuchawa po wirusie, a powyzej tak by maksymalnie dobrze auto zap...
moze mam jeszcze zdjecia przerobki pokazac??? wystarczy bys przyjechal ktoregos dnia na strojenie to sobie sam obadasz jak moge postawic dmuchawe.rob555 pisze:To juz wiemy a jakies konkrety oprocz zapewnien?evolution pisze: pisalem moim zdaniem na chwile obecna moja przerobka gtb jest najlepsza,
A o soft nie poprosił?? Bo ja już pytania takie miałemDario84 pisze:Ja ostatnio na innym forum dostałem PW, kolega napisał żebym mu napisał jak przerobić od początku do końca GTB i jak je zamontować, i najlepiej żebym dołączył zdjęcia do opisuBrak słów
ja mocno jestem ciekawy ile można z takiego wydłubaćDziś będziemy stroić BKD na GTB2260VK z wydechem seryjnym 55mm i seryjnym katalizatorem, wynik też będzie dla niejednego zaskoczeniem po wczorajszych wstępnych pomiarach
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość