Uszczelka pod pokrywą zaworów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelka pod pokrywą zaworów
Po dłuuższej przerwie znów się tu zjawiam, dalej mam golfa
Mam problem z uszczelką pokrywy zaworów tzn, przepuszcza mi olej... Wymieniłem już 3 te uszczelki i olej pokazuje się zawsze w tym samym miejscu tzn na pokrywie w rogu z tyłu silnika od strony kierowcy. Nie wiem czy to istotne. 1 raz wymienił mi ją mechanik przy okacji wymiany oleju, obsmarował ją jakimś silikonem lub czymś podobnym do silikonu. Zauwazyłem że olej wycieka więc wymieniłem uszczelke we własnym zakresie na nową, zdrapałem z pokrywy ten silikon (uszczelniacz - czy jak to nazwać) bo dosyć dobrze się trzymał i założyłem uszczelke "na sucho" skręciłem pokrywe śrubkami z czuciem żeby gwintu nie przekręcić i był spokój na kilka dni, ale olej znów sie pokazał, zajechałem do tego samego mechanika, on znów za darmo założył nową uszczelke i zabadźgał tym silikonem, po 2ch dniach olej znowu wypływa - dokręciłem śrubki na maksa ale bez efektu.
Zastanawiam się czy te uszczelki sa jakieś do dupy czy może mam lekko stukniętą tą pokrywe z jednej strony w co szczerze wątpie bo raczej było by to widoczne.
Ma ktoś jakiś pomysł lub rade jaką uszczelke np kupić, do tej pory zakładałem takie w żółtym opkowaniu, firma chyba na "G..." ale nie jestem pewien, kosztowały ok 20zł
Mam problem z uszczelką pokrywy zaworów tzn, przepuszcza mi olej... Wymieniłem już 3 te uszczelki i olej pokazuje się zawsze w tym samym miejscu tzn na pokrywie w rogu z tyłu silnika od strony kierowcy. Nie wiem czy to istotne. 1 raz wymienił mi ją mechanik przy okacji wymiany oleju, obsmarował ją jakimś silikonem lub czymś podobnym do silikonu. Zauwazyłem że olej wycieka więc wymieniłem uszczelke we własnym zakresie na nową, zdrapałem z pokrywy ten silikon (uszczelniacz - czy jak to nazwać) bo dosyć dobrze się trzymał i założyłem uszczelke "na sucho" skręciłem pokrywe śrubkami z czuciem żeby gwintu nie przekręcić i był spokój na kilka dni, ale olej znów sie pokazał, zajechałem do tego samego mechanika, on znów za darmo założył nową uszczelke i zabadźgał tym silikonem, po 2ch dniach olej znowu wypływa - dokręciłem śrubki na maksa ale bez efektu.
Zastanawiam się czy te uszczelki sa jakieś do dupy czy może mam lekko stukniętą tą pokrywe z jednej strony w co szczerze wątpie bo raczej było by to widoczne.
Ma ktoś jakiś pomysł lub rade jaką uszczelke np kupić, do tej pory zakładałem takie w żółtym opkowaniu, firma chyba na "G..." ale nie jestem pewien, kosztowały ok 20zł
to jest standardowa bolaczka tych silnikow takze pociesze ze nie jestes sam jednak mi udalo sie to zrobic chociaz tez wymienialem chyba ze 3 razy uszczelke
musisz poszukac uszczelki z metalem w srodku ja wlasne taka kupilem i przed zalozenieniem przesmarowac ja olejem zeby po dokreceniu zassalo ją tak jak w filtrze oleju i powinno byc dobrze(staraj sie rownomiernie dociagac wszystkie srobki )
Powodzonka
musisz poszukac uszczelki z metalem w srodku ja wlasne taka kupilem i przed zalozenieniem przesmarowac ja olejem zeby po dokreceniu zassalo ją tak jak w filtrze oleju i powinno byc dobrze(staraj sie rownomiernie dociagac wszystkie srobki )
Powodzonka
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
Re: Uszczelka pod pokrywą zaworów
Ja kiedys tez tak wymieniałem, 3 uszczelki, 2x Ajusa a jedna Erling i każda tam przepuszczała w moim AAZ, jak wyczysciłem odmę benzyna ekstrakcyjna i spręzonym powietrzem i założyłem nwą uszczelkę to problem zniknął Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0lowi85 pisze:Po dłuuższej przerwie znów się tu zjawiam, dalej mam golfa
Mam problem z uszczelką pokrywy zaworów tzn, przepuszcza mi olej... Wymieniłem już 3 te uszczelki i olej pokazuje się zawsze w tym samym miejscu tzn na pokrywie w rogu z tyłu silnika od strony kierowcy. Nie wiem czy to istotne. 1 raz wymienił mi ją mechanik przy okacji wymiany oleju, obsmarował ją jakimś silikonem lub czymś podobnym do silikonu. Zauwazyłem że olej wycieka więc wymieniłem uszczelke we własnym zakresie na nową, zdrapałem z pokrywy ten silikon (uszczelniacz - czy jak to nazwać) bo dosyć dobrze się trzymał i założyłem uszczelke "na sucho" skręciłem pokrywe śrubkami z czuciem żeby gwintu nie przekręcić i był spokój na kilka dni, ale olej znów sie pokazał, zajechałem do tego samego mechanika, on znów za darmo założył nową uszczelke i zabadźgał tym silikonem, po 2ch dniach olej znowu wypływa - dokręciłem śrubki na maksa ale bez efektu.
Zastanawiam się czy te uszczelki sa jakieś do dupy czy może mam lekko stukniętą tą pokrywe z jednej strony w co szczerze wątpie bo raczej było by to widoczne.
Ma ktoś jakiś pomysł lub rade jaką uszczelke np kupić, do tej pory zakładałem takie w żółtym opkowaniu, firma chyba na "G..." ale nie jestem pewien, kosztowały ok 20zł
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 00:21 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk2]Cieknacy olej spod pokrywy klawiatury
Wiem ze bylo juz troche takich tematow, ale ja nie mam juz pomyslow na ten cieknacy olej. Juz ze 3 razy kupowalem nowa uszczelke z silikonem i bez byla zakladana, sruby dokrecone lekko i cieknie, dokrecalem stopniowo i dalej leje sie olej spod klawiatury. moze zlozyc go na samym silikonie i nie bedzie lalo, ale czy tak można?
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
[mk2]Cieknacy olej spod pokrywy klawiatury
Podmień na próbe inna pokrywę bo to może być w niej problem
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
[mk2]Cieknacy olej spod pokrywy klawiatury
Kupowałeś uszczelkę korkową, czy gumową? Gumowa kosztuje 5x tyle co korkowa, ale przynajmniej nie cieknie.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Uszczelka pod pokrywą zaworów
karl44, to już drugi raz! Uwierz mi,szukajka nie gryzie.karl44 pisze:Wiem ze bylo juz troche takich tematow
Mówią,że do trzech razy sztuka,więc za trzecim będzie warn
Przeniosłem posty do tematu o owej uszczelce.Pilnuj się.
Dobra,teraz tak-kup uszczelkę od silnika benzynowego 1,8 (najlepiej elring). Ona jest jednolita i cała gumowa,a nie z jakiegoś badziewnego korka.
Wykręć wszystkie szpilki z głowicy,którymi przykręca się pokrywę i zastosuj zwykłe śrubki.Ja mam na klucz imbus.Odkąd tak zrobiłem,nie mam żadnych wycieków.
Uszczelka pod pokrywą zaworów
Czy taka uszczelka bedzie dobra? http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... ml?shops=1
I pokrywe dokrecic na maxa czy delikatnie (tak jak zaleca producent)?
I pokrywe dokrecic na maxa czy delikatnie (tak jak zaleca producent)?
Uszczelka pod pokrywą zaworów
Ja mialem ten sam problem rowniez w tym samym miejscu. Ale poradzilem sobie z nim latwym i tanim sposobem. Zrob tak kup nowa uszczelke i przed zalozeniem posmaruj silikonem obreby glowicy, naloz uszczelke i nie powinno byc problemu. Silikon kup jakis specjalny do duzych temeratur, jak juz go raz podgrzejesz to juz nie powinien przepuszczac.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Uszczelka pod pokrywą zaworów
Metiu93,nie uskuteczniaj półśrodków.Sylikon można dać pod króćce wodne itp,czy coś czego się nie odkręca,żeby coś wykonać (ewentualnie babie w cycki napchać ) .Natomiast pokrywę zdejmuje się do ustawiania rozrządu,wymiany szklanek itd.
Będzie chciał zdjąć i co? będzie męczył się z zaolejonymi kluchami z sylikonu,które po części będą wpadały do silnika i zatykały smok olejowy
karl44, tak,taka jak w linku,tylko kup z Elringa,jest w podobnych pieniądzach.Kolega kupił tanią Kraft i od razu puszczała olej.Cieńsza była.
I tak na przyszłość-na samym dole każdej strony masz wyszukiwarkę google.Z niej korzystaj i skończą się Twoje kłopoty
Będzie chciał zdjąć i co? będzie męczył się z zaolejonymi kluchami z sylikonu,które po części będą wpadały do silnika i zatykały smok olejowy
karl44, tak,taka jak w linku,tylko kup z Elringa,jest w podobnych pieniądzach.Kolega kupił tanią Kraft i od razu puszczała olej.Cieńsza była.
W otworach uszczelki są tulejki ograniczające.Pokrywa dojdzie do nich i dość.Nie siłuj się ze śrubami,bo zdeformujesz pokrywę.Pamiętaj o wykręceniu szpilek!karl44 pisze:I pokrywe dokrecic na maxa czy delikatnie
I tak na przyszłość-na samym dole każdej strony masz wyszukiwarkę google.Z niej korzystaj i skończą się Twoje kłopoty
Uszczelka pod pokrywą zaworów
Ja miałem identyczny problem we Fronterze 2.4. Jaka by nie była uszczelka leciało spod porywy czy była oryginał, czy zamiennik, z silikonem i bez. Próbowałem wszystkiego. Wreszcie kupiłem silikon za 30zł, złożyłem na niego bez uszczelki i przestało. Po pewnym czasie musiałem zdjąć pokrywę w celu wymiany popychacza i znów złożyłem na silikon, ale taki za 4zł i też suchutko Wniosek z tego taki, że jeśli leci to warto zainwestować te 4zł, przemyć miejsca styku pokrywy i głowicy benzyną, posmarować silikonem i złożyć bez uszczelki. Koszt nie duży a spróbować warto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości