Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Witam!
Mam hamulce przednie z MK2 16V 256mm, chcę włożyć tarcze 280mm, ale żeby to zrobić trzeba zmienić zaciski na takie z G60.
Z MK2 G60 ciężko dostać zaciski, ale za to z MK3 GTI bez problemu i w dobrej cenie. Zaciski pochodzą z golfa III GTI 2e i piasty były na 5 śrub - będzie to pasowało do mojego MK2? Wężyk hamulcowy zostaje stary? Z tego co wiem to w zaciskach G60 jest inny wężyk.
Mam hamulce przednie z MK2 16V 256mm, chcę włożyć tarcze 280mm, ale żeby to zrobić trzeba zmienić zaciski na takie z G60.
Z MK2 G60 ciężko dostać zaciski, ale za to z MK3 GTI bez problemu i w dobrej cenie. Zaciski pochodzą z golfa III GTI 2e i piasty były na 5 śrub - będzie to pasowało do mojego MK2? Wężyk hamulcowy zostaje stary? Z tego co wiem to w zaciskach G60 jest inny wężyk.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Zaciski będą pasować, jak z wężykiem nie pamiętam. Było o tym pisane kilka razy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
przekładasz jarzmo z zaciskiem od golfa mk3 VR6 lub GTI co mialy 280 mm tarcze i wszytko pasuję P&P na 100% bo u siebie mam taki zestaw zwrotnice od 256 tracze od G60 i zaciski od MK3 VR6
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Dowiedziałem się, że zaciski z MK3 mają wkręcany wężyk, a nie na oczko jak w G60, także stare wężyki będą pasowały.
A czasem jarzma z MK2 16V nie pasują pod te zaciski? Bo wiem, że zaciski G60 pasują na jarzma 16V.gibon.vw pisze:przekładasz jarzmo z zaciskiem od golfa mk3 VR6 lub GTI
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
zaciski z jarzmami pasuja zamiennie w obu kpl 256 i w 280 czy to z mk2 czy z mk3 tak mi sie mocno zdaje
Re: Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze
imperfectCell pisze:zaciski z jarzmami pasują zamiennie w obu kpl 256 i w 280 czy to z mk2 czy z mk3 tak mi sie mocno zdaje
dobrze Ci się zdaje pasują zamiennie, zwrotnice zostają zawsze a zmieniasz jarzmo i zacisk, nie założysz zacisku z 280 na jarzmo 256 bo i tak nawet jak pasuje to i tak nie założysz tarczy 280 więc żeby przejść z 256 na 280 trzeba zmienić tarcze jarzmo i zacisk, każdy z tych setupów przerabiałem od 239 po 256 do 280 więc wiem co piszę, najwięcej czasu i kasy jest przy tej zmianie z 239 na 256 czy 280 bo zwrotnice są inne ale z 256 na 280 to moment jak coś to na pw zapraszam to wrzucę nawet screeny z etki
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
witam, podepnę się pod temat. czy jeśli mam teraz zaciski girling 54 pod tarczę 256 złożone z taką właśnie tarczą, to czy wystarczy zmienić jarzmo i tarczę, żeby mieć 280? pasuje mój zacisk na jarzmo od 280mm?
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Witajcie, mam problem z hamulcami w swojej trójce i chciałbym go w końcu rozwiązać.
Jakiś czas temu przekładałem zestaw z 256 na 280. Przy okazji włożyłem nową pompę hamulcową ATE od t4 z tłoczkiem 25,4mm. Układ jest bez ABSu. Z tyłu również posiadam tarcze, zaciski sprawne, tłoczki odbijają.
Sęk w tym, że nadal muszę naprawdę mocno depnąć aby auto hamowało. I teraz się zastanawiam czy wymieniać serwo i jeśli tak to na jakie. Czy szukać innego rozwiązania. Dodam jeszcze, że przy mocnym depnięciu z okolicy pedałów dochodzi dźwięk pojedynczego piśnięcia/gwizdnięcia. Druga sprawa wchodząc każdego dnia rano do samochodu pedał jest twardy dokładnie tak jakby ktoś go na postoju napompował.
Co możecie po poradzić?
Pozdrawiam
Jakiś czas temu przekładałem zestaw z 256 na 280. Przy okazji włożyłem nową pompę hamulcową ATE od t4 z tłoczkiem 25,4mm. Układ jest bez ABSu. Z tyłu również posiadam tarcze, zaciski sprawne, tłoczki odbijają.
Sęk w tym, że nadal muszę naprawdę mocno depnąć aby auto hamowało. I teraz się zastanawiam czy wymieniać serwo i jeśli tak to na jakie. Czy szukać innego rozwiązania. Dodam jeszcze, że przy mocnym depnięciu z okolicy pedałów dochodzi dźwięk pojedynczego piśnięcia/gwizdnięcia. Druga sprawa wchodząc każdego dnia rano do samochodu pedał jest twardy dokładnie tak jakby ktoś go na postoju napompował.
Co możecie po poradzić?
Pozdrawiam
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
henio098, a na pewno dobrze odpowietrzyłeś hamulce ?? i Czy przed zmianą pompy wszystko było ok ??
klintonMK2, pasuje, zmieniasz jarzmo pod 280 i tarcze z G60 dajesz i śmiga
klintonMK2, pasuje, zmieniasz jarzmo pod 280 i tarcze z G60 dajesz i śmiga
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- mlodociany
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
- Lokalizacja: TOP
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Czy to samo tyczy się zacisków LUCAS pod tarcze 280mm z GTI MK3...?? Pomijam kwestie przewodu, chodzi tylko o spasowanie z tarczą...
Większość pisze o Girlingu dlatego wole zapytać...
Większość pisze o Girlingu dlatego wole zapytać...
"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
zaciski i jarzma z mk3 z 280mm pasuja do zwrotnicy mk2 pod tarcze 280 z G. Nic nie trzeba przerabiac.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
zacisk passat b3 vr6 lucas 54 + jarzmo z tego samego auta + tarcza G60 280mm - wszystko gra i składa się jak klocki lego robiłem to wczoraj
- rudy
- Łowca rarytasów :-)
- Posty: 2377
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
- Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
- Kontakt:
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Ja może jeszcze zapytam o jedną rzecz
Czy jarzma i zaciski z Passata B4 z rozstawem 5x100 z ABS'em lub bez też podejdą do mk3 z hamulcami 256 bez ABS'u ?
To samo dotyczy przekładki jarzm i zacisków z Golfa mk3 GTI z ABS'em lub bez ABS'u ?
Czy jarzma i zaciski z Passata B4 z rozstawem 5x100 z ABS'em lub bez też podejdą do mk3 z hamulcami 256 bez ABS'u ?
To samo dotyczy przekładki jarzm i zacisków z Golfa mk3 GTI z ABS'em lub bez ABS'u ?
MK3 Variant ROLLING STONES almost "Yachting" ??
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
- Lokalizacja: PL
Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280
Będzie odkop Nie będe dla jednego posta zakładał nowego tematu.
Jak wygląda sprawa przejścia z 256mm na 280mm? Konkretniej w Passacie B3....
Wystarczy zmienić jarzmo i tarcze zostawiając obecny zacisk? Zacisk to girling 54 W moim mk2 mam również zacisk girling 54, przy tarczy 280mm.. Tyle że całość pochodzi z VR6.
W Passacie również siedzi girling 54 tyle że na tarczy 256 went.
Zaciski niby te same, jednak etka mówi że są różne... Jak to jest w rzeczywistości?
Jak wygląda sprawa przejścia z 256mm na 280mm? Konkretniej w Passacie B3....
Wystarczy zmienić jarzmo i tarcze zostawiając obecny zacisk? Zacisk to girling 54 W moim mk2 mam również zacisk girling 54, przy tarczy 280mm.. Tyle że całość pochodzi z VR6.
W Passacie również siedzi girling 54 tyle że na tarczy 256 went.
Zaciski niby te same, jednak etka mówi że są różne... Jak to jest w rzeczywistości?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości