Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: caro86wlkp » śr lip 11, 2012 20:03

http://vaglog.rtnet.pl/caro86wlkp_84704.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co sądzicie o tych logach?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » śr lip 11, 2012 21:52

caro86wlkp, wg mnie dziwny troche ten program, można by jeszcze podciągnąć dół i trzeba dopracować górę bo ciśnienia się rozbiegają.

Zgadzam się z evolution, w sprawie dobitych turbin.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » śr lip 11, 2012 23:42

JohnyWalker pisze:A ktoś coś powie o olek_wroc,bo myślę od Niego zakupić gtb:)
kolega traksio z forum passata ma turbo od niego i na razie wyciągnął na niej 224KM.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » czw lip 12, 2012 14:27

Ponieważ zrobił się zament odnośnie naszej firmy prostuję pewne informacje dotyczące cen:

Turbo GTB2260VK: 2300zł, turbo przerobione na podciśnienie, zamontowane na samochodzie, podłączone zasilanie, spływ oleju, wyjście ciśnieniowe, dolot do turbo, zaślepiony EGR, zrobiona podpora turbo, jeśli klient chce podłączony seryjny wydech, cena łącznie z turbiną używaną, nie regenerowaną.

DP 2,5 lub 3" (dla GTB2260 3"): 400zł, kwasówka, DP łączony z seryjnym wydechem w okolicach seryjnego katalizatora,

Strojenie GTB2260VK: 1200zł

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z montażem GTB.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: ronuch » pt lip 20, 2012 11:58

A ma ktos z was moze logi z dobrze przerobionego gtb ale na seryjnym programie - przed strojeniem?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pt lip 20, 2012 12:47

ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:

- sposób montażu GTB na kolektorze wydechowym
- stan głowicy (dla PD głównie chodzi o wałek i popychacze)
- DP i wydech
- szczelny dolot
- sprawne podciśnienie
- sprawny N75
- dolot do turbo

i pewnie jeszcze innych kilka czynników o których zapomniałem.

Jedna sprężarka może mieć 1,5b przy 2000obr, wsadzisz ją do innego silnika i może być 0,8b.

Dlatego do każdego samochodu podchodzi się indywidualnie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » pt lip 20, 2012 13:13

Mi przy gtb 2260, dmuchało 2 bar przy 2100. Ale też nie widziałem sensu dmuchac tyle poniżej 2000obr.
Tak jak Dario84, napisał indywidualna sprawa silnika , montażu turbawy, sposobu jej przerobienia na podnisnienie i oczywiscie strojenia.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Passat944 » pt lip 20, 2012 14:21

Ja w dupowozie będę wkładał ASZ + GTB17 + DP 2.5 cala reszta wydechu seria, turbo osadzone na kolektorze z AWX-a + fmic 230/550/65. Panowie czy na seryjnym sofcie z ASZ-ta ta turbina po przeróbce (zakładam, że prawidłowej bo kierownice chodzą w całym zakresie + ogranicznik żeby kierownice nie były zamknięte) powinna stabilnie pompować zadane 1.35b bez jakiś skoków ciśnienia czy przeładowań ? Czy bez poprawnego wystrojenia pod to konkretnie turbo prostu nie będzie to działało jak trzeba ?
Liczę na szybkie wstawanie turbiny, okolice 200KM i 400NM (oczywiście już po strojeniu).



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: ronuch » pt lip 20, 2012 14:41

Dario84 pisze:ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:

No tak to wiem ze zbiera sie wiele czynnikow a tym bardziej jesli chodzi o efekt koncowy. Mi chodzi glownie o to jak powinna sie zachowywac dobrze przerobiona turbina na seryjnym sofcie.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: ronuch » pt lip 20, 2012 18:13

zabba88 pisze:powinna miec ciut slabszy dol od serii(brak odpowiedniej ilosci paliwa+ustawienie n75pod o ori turbo), ale gora powinna pracowac w miare stabilnie bez duzych over boost-ow:)

no i to jest konkretna odpowiedz :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pt lip 20, 2012 20:20

ale jak bedzie dowiesz sie po zamontowaniu a obstawiam ze bedzie sraka


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: ronuch » sob lip 21, 2012 11:55

ja akurat bede porownywal do gtb1756


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » sob lip 21, 2012 18:16

Dziś na strojeniu mieliśmy 2,0b przy 2100obr, ale tylko testowo :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości