Garrett GTB do TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
http://vaglog.rtnet.pl/caro86wlkp_84704.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co sądzicie o tych logach?
co sądzicie o tych logach?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
caro86wlkp, wg mnie dziwny troche ten program, można by jeszcze podciągnąć dół i trzeba dopracować górę bo ciśnienia się rozbiegają.
Zgadzam się z evolution, w sprawie dobitych turbin.
Zgadzam się z evolution, w sprawie dobitych turbin.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Garrett GTB do TDI PD
kolega traksio z forum passata ma turbo od niego i na razie wyciągnął na niej 224KM.JohnyWalker pisze:A ktoś coś powie o olek_wroc,bo myślę od Niego zakupić gtb:)
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Ponieważ zrobił się zament odnośnie naszej firmy prostuję pewne informacje dotyczące cen:
Turbo GTB2260VK: 2300zł, turbo przerobione na podciśnienie, zamontowane na samochodzie, podłączone zasilanie, spływ oleju, wyjście ciśnieniowe, dolot do turbo, zaślepiony EGR, zrobiona podpora turbo, jeśli klient chce podłączony seryjny wydech, cena łącznie z turbiną używaną, nie regenerowaną.
DP 2,5 lub 3" (dla GTB2260 3"): 400zł, kwasówka, DP łączony z seryjnym wydechem w okolicach seryjnego katalizatora,
Strojenie GTB2260VK: 1200zł
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z montażem GTB.
Turbo GTB2260VK: 2300zł, turbo przerobione na podciśnienie, zamontowane na samochodzie, podłączone zasilanie, spływ oleju, wyjście ciśnieniowe, dolot do turbo, zaślepiony EGR, zrobiona podpora turbo, jeśli klient chce podłączony seryjny wydech, cena łącznie z turbiną używaną, nie regenerowaną.
DP 2,5 lub 3" (dla GTB2260 3"): 400zł, kwasówka, DP łączony z seryjnym wydechem w okolicach seryjnego katalizatora,
Strojenie GTB2260VK: 1200zł
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z montażem GTB.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Garrett GTB do TDI PD
A ma ktos z was moze logi z dobrze przerobionego gtb ale na seryjnym programie - przed strojeniem?
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:
- sposób montażu GTB na kolektorze wydechowym
- stan głowicy (dla PD głównie chodzi o wałek i popychacze)
- DP i wydech
- szczelny dolot
- sprawne podciśnienie
- sprawny N75
- dolot do turbo
i pewnie jeszcze innych kilka czynników o których zapomniałem.
Jedna sprężarka może mieć 1,5b przy 2000obr, wsadzisz ją do innego silnika i może być 0,8b.
Dlatego do każdego samochodu podchodzi się indywidualnie.
- sposób montażu GTB na kolektorze wydechowym
- stan głowicy (dla PD głównie chodzi o wałek i popychacze)
- DP i wydech
- szczelny dolot
- sprawne podciśnienie
- sprawny N75
- dolot do turbo
i pewnie jeszcze innych kilka czynników o których zapomniałem.
Jedna sprężarka może mieć 1,5b przy 2000obr, wsadzisz ją do innego silnika i może być 0,8b.
Dlatego do każdego samochodu podchodzi się indywidualnie.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Garrett GTB do TDI PD
Mi przy gtb 2260, dmuchało 2 bar przy 2100. Ale też nie widziałem sensu dmuchac tyle poniżej 2000obr.
Tak jak Dario84, napisał indywidualna sprawa silnika , montażu turbawy, sposobu jej przerobienia na podnisnienie i oczywiscie strojenia.
Tak jak Dario84, napisał indywidualna sprawa silnika , montażu turbawy, sposobu jej przerobienia na podnisnienie i oczywiscie strojenia.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
Ja w dupowozie będę wkładał ASZ + GTB17 + DP 2.5 cala reszta wydechu seria, turbo osadzone na kolektorze z AWX-a + fmic 230/550/65. Panowie czy na seryjnym sofcie z ASZ-ta ta turbina po przeróbce (zakładam, że prawidłowej bo kierownice chodzą w całym zakresie + ogranicznik żeby kierownice nie były zamknięte) powinna stabilnie pompować zadane 1.35b bez jakiś skoków ciśnienia czy przeładowań ? Czy bez poprawnego wystrojenia pod to konkretnie turbo prostu nie będzie to działało jak trzeba ?
Liczę na szybkie wstawanie turbiny, okolice 200KM i 400NM (oczywiście już po strojeniu).
Liczę na szybkie wstawanie turbiny, okolice 200KM i 400NM (oczywiście już po strojeniu).
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Garrett GTB do TDI PD
Dario84 pisze:ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:
No tak to wiem ze zbiera sie wiele czynnikow a tym bardziej jesli chodzi o efekt koncowy. Mi chodzi glownie o to jak powinna sie zachowywac dobrze przerobiona turbina na seryjnym sofcie.
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Re: Garrett GTB do TDI PD
zabba88 pisze:powinna miec ciut slabszy dol od serii(brak odpowiedniej ilosci paliwa+ustawienie n75pod o ori turbo), ale gora powinna pracowac w miare stabilnie bez duzych over boost-ow:)
no i to jest konkretna odpowiedz
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Garrett GTB do TDI PD
ja akurat bede porownywal do gtb1756
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Dziś na strojeniu mieliśmy 2,0b przy 2100obr, ale tylko testowo
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości