MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » pn paź 03, 2011 19:47

Witam,

Jestem tutaj nowy, od niedawna jestem posiadaczem Golfa IV AXR,
posiadam następujący problem:
przy przyspieszaniu trzymając pedał na podłodze przy ok 3,5tys silnik szarpie, wygląda to tak jak by mu brakowało paliwa czy coś w tym podobnie,
wygląda to np tak ze na 1 biegu dokręci się do końca przykładowo te 4,5tys, na 2 tez do końca bez przerwania i na 3 biegu ładnie kreci się do 3,5tys i przerwie kilka razy i dokręci się do tych 4,5tys ale już z taką męką, ale zmieniając na 4 bieg już ładnie przyspiesza tez do tych ok 3.5tys.. dodam również ze np gdy rozpędzę samochód delikatnie na 3 biegu do 3tys i wtedy przycisnę pedał do końca to dokręci się ładnie do tych 4,5tys, ale nie jest to reguła,
początkowo wyglądało mi to na brakowanie paliwa, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów do silnika i do baku, wyczyściłem smoka w baku ale nie przyniosło to żadnego efektu,
bardzo proszę o pomoc;)
jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość;)
Pozdrawiam Damian


KoMuNa:D

Awatar użytkownika
OLGRAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr paź 28, 2009 17:11
Lokalizacja: Oleśnica

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: OLGRAN » wt paź 04, 2011 14:03

Stawiam na uszkodzenie pompowtryskiwacza :bajer: Podpięcie pod komputer może coś podpowie.


Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » czw paź 20, 2011 14:02

To mnie kolego nie pocieszyłeś :rozpacz:
Chciałem dodać ze gdy pojeżdżę dłużej problem ustaje,
wymieniłem też przepływkę niestety nic się nie zmieniło w temacie :hehe:


KoMuNa:D

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » czw paź 20, 2011 14:28

Odczytałem błędy vagiem i są następujące:
17671- Wtryskiwacz 2 - brak regulacji, brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem.
16885 - Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem,
19557 - Nieznany kod błędu ble ble ble.. to co wyzej :bajer:
Pomoże ktos?


KoMuNa:D

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » pt paź 21, 2011 14:42

no i okazało się ze nie łączyła wiązka pompowtrysków,


KoMuNa:D

Awatar użytkownika
grelo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt lip 07, 2006 13:00
Lokalizacja: DW
Kontakt:

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: grelo1 » pn lip 16, 2012 13:39

Mam podobny problem.

Pacjent: MK4 silnik TDI 74KW PD, paliwo lane na sprawdzonych stacjach

Objawy: szarpie, jak się dodaje gazu. W momencie ściągnięcia nogi z gazu problem zanika i auto pracuje normalnie. Dodam, że najbardziej trzęsie budą do momentu przekroczenia 120km/h. Przy 160km/h i wyżej tematu prawie nie ma. Auto ma, tak mi się wydaje, swoją moc. Co może być przyczyną? (załączam odczyt VAGiem)


Pomoc:

17664 P1256 035
Geber für Kühlmitteltemperatur G62
Unterbrechung/Kurzschluss nach Plus, sporadisch

18075 P1667 035
Ventil für Pumpe/Düse Zylinder 2-N241
elektrischer Fahler im Stromkreis
sporadisch

16686 P0302 035
Zylinder 2
Verbrennungsaussetzter erkannt
sporadisch

Sugestie:

Wydaje mi się, że to problem z elektryką. Moje pytanie, czy aby na pewno tylko z nią, czy może pod kodami kryje się coś jeszcze. Miał ktoś podobnie?? Jesli trzeba logi dynamiczne proszę dać znać. Pozdrawiam i dzięki z góry.


jest: AUDI C5 AFN+ i MK4 AJM
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI

...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

Re: MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » pn lip 16, 2012 19:57

grelo1 pisze:Mam podobny problem.

Pacjent: MK4 silnik TDI 74KW PD, paliwo lane na sprawdzonych stacjach

Objawy: szarpie, jak się dodaje gazu. W momencie ściągnięcia nogi z gazu problem zanika i auto pracuje normalnie. Dodam, że najbardziej trzęsie budą do momentu przekroczenia 120km/h. Przy 160km/h i wyżej tematu prawie nie ma. Auto ma, tak mi się wydaje, swoją moc. Co może być przyczyną? (załączam odczyt VAGiem)


Pomoc:

17664 P1256 035
Geber für Kühlmitteltemperatur G62
Unterbrechung/Kurzschluss nach Plus, sporadisch

18075 P1667 035
Ventil für Pumpe/Düse Zylinder 2-N241
elektrischer Fahler im Stromkreis
sporadisch

16686 P0302 035
Zylinder 2
Verbrennungsaussetzter erkannt
sporadisch

Sugestie:

Wydaje mi się, że to problem z elektryką. Moje pytanie, czy aby na pewno tylko z nią, czy może pod kodami kryje się coś jeszcze. Miał ktoś podobnie?? Jesli trzeba logi dynamiczne proszę dać znać. Pozdrawiam i dzięki z góry.
Jeśli dobrze przetłumaczyłem to ostatni błąd miałem taki sam, i dziwnie to wyglądało że tylko około 3,5tys obrotów, ale przeczyszczenie wtyczki pomogło,
zwal dekiel i przeczyść/po doginaj wsuwki, może akurat pomoże, dużo roboty nie ma a cieszy :bigok: ewentualnie obadaj też wtyczkę elektryczną do PD wkręcaną w głowicę,
ale jeśli to jest drżenie budy to może sprzęgło?? bo przy tym problemie co opisałem to silnik utyka/przerywa i są takie szarpnięcia a nie trzęsienie budy? :kac:
Życzę powodzenia:)


KoMuNa:D

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: KoJ@K » wt sty 08, 2013 02:09

komuna1991, jak do tego doszedłeś, że nie łączyła wiązka ? Czasami u siebie miewam podobnie, że od około 2 tyś obr. przy mocniejszym dodaniu gazu czuc takie "poszarpywanie, dławienie", jakby się nie mogło przepchac paliwo i leci tylko jego częśc ... Po logach wyszło, że bipy są nie dobre, ale czy one nie mogą byc np. spowodowane jakimś brakiem styku przy pompkach ?! :-k


Obrazek

Awatar użytkownika
komuna1991
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt wrz 09, 2011 19:03
Lokalizacja: 20km->Rzeszów

Re: MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: komuna1991 » czw sty 10, 2013 17:51

KoJ@K pisze:komuna1991, jak do tego doszedłeś, że nie łączyła wiązka ? Czasami u siebie miewam podobnie, że od około 2 tyś obr. przy mocniejszym dodaniu gazu czuc takie "poszarpywanie, dławienie", jakby się nie mogło przepchac paliwo i leci tylko jego częśc ... Po logach wyszło, że bipy są nie dobre, ale czy one nie mogą byc np. spowodowane jakimś brakiem styku przy pompkach ?! :-k
ściąg dekiel przeczyść styki i zrób ponowną diagnostykę czy są jakieś zmiany :bajer:


KoMuNa:D

black rabbit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 30, 2012 15:05

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: black rabbit » czw sty 10, 2013 19:11

czesc,mialem tak w octavi2 1.9tdi BJB,wstawilem na warsztat bo akurat na drugi dzien mialem wyjazd do Polski,wymienili wiazke elektryczna obslugujaca pompowtryskiwacze ktora to defakto niefortunnie umiejscowiona jest pod pokrywa zaworow(pracuje w oleju).w Holandi koszt wraz z wymiana 150EURO(serwis Skody).


nigdy wiecej ''francuza''

Harnold
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 16:19
Lokalizacja: Dębica

MK4 TDI AXR 101KM szarpie, przerywa, przy 3,5tys PD

Post autor: Harnold » wt gru 20, 2016 20:05

witam,mam golfa 4 ATD po modach pompki BQ fmic i turbo arl hybryda,przejechałem 2tys km no i coś się zaczyna dziać: dławienie na niskich obrotach,poszarpywanie oraz powolne odpalenie po 1-2-3dniowym postoju, po podłączeniu pod vaga podaje błąd 18072 wtryskiwacze aktywacja-przerwa-błąd sporadyczny. Ma ktoś może pojęcie co to się dzieje?proszę o pomoc gdyby ktoś wiedział co może być



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 140 gości