blok 1.5D i głowica 1.6TD

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
borsuczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 03, 2010 14:52
Lokalizacja: Zabrze-Helenka

blok 1.5D i głowica 1.6TD

Post autor: borsuczek » pn lip 16, 2012 16:37

Jak w temacie jest możliwosc wsadzenia glowicy z 1.6TD do bloku 1.5D jakie sa róznice, mam dół silnika w stanie idealnym a chcialbym uturbic moja jedyneczke i nie ma senu kupowan calego motora niewiadomo w jakim stanie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

blok 1.5D i głowica 1.6TD

Post autor: Michał_1977 » pn lip 16, 2012 22:05

Silnik 1,5D nie miał dysz olejowych z natryskiem oleju na denka tłoków,więc taki silnik po uturbieniu,długo nie pożyje.
Druga sprawa-1,5D nie miał hydro popychaczy,tylko zwykłe na płytki regulacyjne,więc musisz szukać takiej na płytki,co raczej graniczy z cudem,żeby znaleźć taką głowicę zdrową.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości