[MK2 1.6TD] Pompa wtryskowa cieknie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 24, 2006 17:06

zaprzal, masz jakieś foto jak to wygląda bo qrwa coś mi nie wczytuje zdjęć na forum??

[ Dodano: 24 Lip 2006 17:08 ]
W którą strone??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 24, 2006 19:47



[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 24, 2006 19:53

zaprzal, ale jak to naciągnąć, gdzie te podkladki nie mam translatora a na fotach nie pokazali co i jak


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » wt lip 25, 2006 15:23

AAa...to o to chodzi z tym governor mod :D

Qrcze...gdybym wczesniej wiedzial to bym zrobil przy okazji rozebrania pompy... Teraz poki co troche mi sie nie chce znowu rozkrecac wszystkiego.

ale....Jak sie do tego kiedys wezme to zrobie foto porade ;)

(mam tylko pytanie do tych ktorzy robili governor mod... Co to tak wlasciwie daje ? :) )



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » ndz wrz 03, 2006 00:11

te tulejki miedziane mozna dostac w pierwszym lepszym sklepie z czesciami??
bo u mnie caly wodzik ma luzy jak cholera.... :kac:



bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » pn wrz 04, 2006 00:07

W 1 lepszym raczej nie Ewentualnie niech Ci wytoczy jakis tokarz z miedzianej rurki. Ale po wymianie samej uszczelki powinno juz nie przeciekac :) U mnie tez tulejka byla troche wyrobiona ale jej nie zmienialem i jest ok!



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » pn wrz 04, 2006 07:58

no u mnie sa dosc spore luzy i niezle leje sie ropka spod spodu. Rozebralem moja stara zepsuta pompke i zobaczylem co i jak , troche sie na niej poduczylem i sadze ze tulejka jest mocno wyrobiona ,wiec chyba poszukam tuleji jak nie znajde to dorobie i zabieram sie do roboty :D



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » śr mar 21, 2007 17:26

bocianek, sluchaj kupilem czesci ;) oring i ta tulejke. ale tulejka okazala sie za niska. o okolo 1cm. :(
jutro jade do zakladu gdzie regeneruja pompy i mi wytocza taka na wymiar za 30zl

objezdzilem IC i Fote i VW i nigdzie nie mieli takiej tulejki :(



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr kwie 11, 2007 16:18

A ja się podłącze to tematu:

Czy da się od pompy z grzybkiem do takiej bez (z 1V) przełożyc sam grzybek, gdy już ja otworzymy tak jak na fotkach?? :okej:



zelwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 13:30
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: zelwa » sob paź 27, 2007 19:22

Może ktoś miał przypadek wycieku spomiędzy korpusu pompy i "rozdzielacza" z prawej strony pompy gdzie przykręcone są przewody i poradził sobie sam z nim !!!...Interesuje mnie czy w przypadku wymiany oringa (największego w pompie) konieczne jest wymontowanie pompy czy można odkręcić ten żelazny segment w samochodzie? - inaczej mówiąc czy nie rozleci mi się zawartość pompy... Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:05 przez zelwa, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bigdickbuster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 12:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bigdickbuster » pn kwie 07, 2008 17:52

Witam!!!

Pare dni temu nastapila awaria pompy w moim przetaczaczu.Zostala wymieniona takowa gumeczka [ oring ] przy osce przepustnicy. Dalej jednak cieklo. Dzis zaobserwowalem, ze cieknie pomiedzy oska, a ta miedziana tulejka.


Obrazek

Poniewaz w temacie diesli jestem totalnym lajkonikiem, prosze o uzmyslowienie o co pytac w sklepie faceta za lada i czy ta naprawa jest skomplikowana w jakikolwiek
sposob oraz jakie moze miec negatywne skutki - rozregulowanie pompy etc???

Jakie tam pojecie o dlubaniu mam, nie robilem tego jednak nigdy w dieslu:-)

Pompa to BOSCH o numerze nie pamietam jakim, jednak koncowka numeru to 179.

Chyba ze znacie jakis godny polecenia werksztat w Warszawie ktory nie zedrze ze mnie jak za zboze :D

Aha - przypomnialo mi sie, ze oska ma lekki luz na boki, jednak nie wiem czy za sprawa tej tulejki miedzianej, czy nie, bo nie wyglada na zuzyta jakos szczegolnie ta oska. Po zdjeciu tej blachy do ktorej podczepiona jest linka paliwo przestalo cieknac, kiedy natomiast zostala zalozona z powrotem sprezyna od przepustnicy wygielo sie to delikatnie
i znow puszcza. Dodatkowo jest lekki luz gora - dol tej oski, nie wiem czy tak ma byc czy nie?

pozdr
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 17:57 przez bigdickbuster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr kwie 09, 2008 12:57

To jeszcze może ktoś ma pomysł od czego dopasować ten duży o-ring (uszczelkę) pod pokrywę pompy? Oryginalny pewnie będzie ciężko dostać w sklepie, ale może dałoby się jakiś okrągły dopasować i odpowiednio wyprofilować, tylko trzeba by znać średnicę lub obwód tego o-ringu i jego grubość. Mógłby to ktoś zmierzyć?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt cze 27, 2008 20:18

zelwa, podpinam sie pod twoj post bo mam to samo....... czy mozna to zrobic bez zdejmowania pomy we własnym zakresie?????


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości