Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
Witam. Sprawa dotyczy silnika AGR + BRD (zrobiony soft pod vnt). Auto łapie notlauf, ale tylko przy spokojnej jeździe. Samochód normalnie przyśpiesza, ma moc, bez kłopotu jedzie od 0 do 180km/h bez żadnych zacięć, w trasie można sobie lecieć 100km/h przy wyprzedzaniu przegonić go np do 160km/h i wszystko jest ok. Problem zaczyna się gdy muszę zwolnić np wjeżdżam w teren zabudowany czyli zdejmuje nogę z gazu i hamuje silnikiem na 5 biegu do ~60km/h zmieniam na 4 bieg i jadę tak max do 2500 obrotów lekko muskając gaz. Wyjeżdżam z zabudowanego i brak mocy, Wyłączam silnik, włączam ponownie i wszystko ok do momentu kiedy przez dłuższą chwilę nie będę jechał powoli. W silniku tylko błąd 575 czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, bez kłopotu można go skasować, sztanga bez żadnego kłopotu wraca jak zdejmie się wężyk, jak założy po chwili tak samo bez żadnego zacięcia jest zaciągana. Jakieś pomysły?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
Loga wrzuć 011 dynamicznego i spróbuj "sprowokować" ten notlauf kiedy zwalniasz i ponownie przyspieszasz, może być tasiemiec z loga nie szkodzi, ciekawe co się dzieje z ciśnieniem doładowania... Bo wygląda na to, że łapie notlaufa z niedoładowania.
Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
Jeździłem, zrobiłem prawie 40km i nie było ani razu notlaufa
Zrobiłem normalnego loga grupy 11 i według mnie wszystko wychodzi ok http://vaglog.rtnet.pl/bart1939_91688.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wcześniejszego posta pisałem na szybko i nie napisałem 2 ważnych (chyba rzeczy), pierwsze to po tym jak posłuchałem innej brd stwierdzam że moja chodzi jak odrzutowiec (gwizd tak jak by lekko metaliczny), a druga sprawa po mieście tego tak nie odczuwałem, ale na trasie na 500km zniknął mi prawie cały stan oleju ( od przegięcia do przegięcia na miarce). Jak ją montowałem to luzu wzdłużnego nie było, a porzeczy był lekki, tak max 1mm, jak sprawa wygląda teraz sprawdzę jutro po pracy.

Wcześniejszego posta pisałem na szybko i nie napisałem 2 ważnych (chyba rzeczy), pierwsze to po tym jak posłuchałem innej brd stwierdzam że moja chodzi jak odrzutowiec (gwizd tak jak by lekko metaliczny), a druga sprawa po mieście tego tak nie odczuwałem, ale na trasie na 500km zniknął mi prawie cały stan oleju ( od przegięcia do przegięcia na miarce). Jak ją montowałem to luzu wzdłużnego nie było, a porzeczy był lekki, tak max 1mm, jak sprawa wygląda teraz sprawdzę jutro po pracy.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
Log wygląda ok, wysterowanie zgodne z zadanym w mapie. Jak wali olejem w dolot to będzie się zbierał w IC , na 500km jak tyle łyka to już nie przelewki.
Notlauf inny niż wszystkie, tylko przy małej prędkości
turbo wymienione, a akcja z notlaufami pozostaje dalej, może winny jest mapsensor? Jest seryjny, program jest na 1,52 bar, turbo utrzymuje 1,54.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości