Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: chrzaniu » śr lip 11, 2012 21:29

Witam nabyłem za grosze Passata B3 VR6 z myslą na dawce hamulców , skrzyni , półosiek itp itd
Wiedzielismy z kolegą że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą ( naszła nas myśl aby to zrobic i spróbować odpalic i pośmigac jeszcze troche )
ale głowica jest w stanie masakrycznym co widać na fotkach , dodam też że ślizg od łańcucha jest wytarty ( akurat ten ślizg z tego rzędu cylindrów= zaworów )
co mogło byc przyczyna takiego wypalenia ??
ps. mamy juz załatwioną głowice z 2.9 oraz wałki z 2.9 , ślizg też będzie nowy .
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: Borys » śr lip 11, 2012 22:06

jak by zdjecia miały lepsza ostrosc to mozna cos oceniac a tak to nie zawiele widac, ot jakies dziury ale czy sa na wszystkich cyl? troche opisu by sie przydało



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: chrzaniu » śr lip 11, 2012 22:30

Dziury są miedzy gwintem świecy a zaworem wydechowym, cały rząd od strony kolektora wydechowego .
dziury są tak duże ze widać trzonek zaworu, prowadnice oraz gniazdo zaworu . druga fotka dość mocno to pokazuje .
silnik ma przebieg 196tys * przy 190tys w kwietniu 2012 był jeszcze na przeglądzie .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: Borys » czw lip 12, 2012 09:38

chrzaniu pisze:Dziury są miedzy gwintem świecy a zaworem wydechowym, cały rząd od strony kolektora wydechowego .
dziury są tak duże ze widać trzonek zaworu, prowadnice oraz gniazdo zaworu . druga fotka dość mocno to pokazuje .
silnik ma przebieg 196tys * przy 190tys w kwietniu 2012 był jeszcze na przeglądzie .

wyglada jak wypalone, da sie to naprawic przez napawanie głowicy ale czy to jest opłacalne to juz twoja decyzja



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: chrzaniu » czw lip 12, 2012 21:18

No wiesz głowice mam juz druga , ale pytanie, od czego się tak mogło zrobic ? czy ten wyjechany ślizg miał na to wpływ ??


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: tecno » wt lip 17, 2012 23:07

takie rzeczy sie dzieja jak zaniedba sie obsluge zwiazana z silnikiem i przegladami okresowymi. ewidentnie zaburzona byla mieszanka w tym pasku czego powodow moze byc minimum kilka. wystarczy dbac o filtry, zaplon, oleje a przy wiekszych przelotach o walek, szklanki itp. ewidentnie mieszanka byla bardzo uboga, ta czapka sie nie upalila tylko poukruszala co juz oznacza hardcore. prawdopodobnie blok tez bedzie dojechany.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Głowica 2.8 VR6 dziwne dziury przy zaworach

Post autor: Borys » czw lip 19, 2012 09:36

tecno pisze:takie rzeczy sie dzieja jak zaniedba sie obsluge zwiazana z silnikiem i przegladami okresowymi. ewidentnie zaburzona byla mieszanka w tym pasku czego powodow moze byc minimum kilka. wystarczy dbac o filtry, zaplon, oleje a przy wiekszych przelotach o walek, szklanki itp. ewidentnie mieszanka byla bardzo uboga, ta czapka sie nie upalila tylko poukruszala co juz oznacza hardcore. prawdopodobnie blok tez bedzie dojechany.

masz racje wyglada jak utlenione aluminium które lezało gdzies pod płotem



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości