Jaki Gwinto do MK3 Gti
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Witam. Mam w planie zakupic zawieszenie gwintowane do mojego Golfa 3 Gti tylko nie bardzo wiem ktore sa dobre i czy pasuje do Gti.
Moglby ktos doradzic? Ewentualnie zarzucic jakims linkiem do allegro?
Zastanawiam sie nad tymi http://allegro.pl/promocja-gwint-vw-gol ... 11296.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastanawia mnie takze czy to jest tak ze im bardziej skrecone tym auto twardsze. Czy jest poprstu one twarde caly czas bez wzgledu na ilosc skrecenie .
Moglby ktos doradzic? Ewentualnie zarzucic jakims linkiem do allegro?
Zastanawiam sie nad tymi http://allegro.pl/promocja-gwint-vw-gol ... 11296.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastanawia mnie takze czy to jest tak ze im bardziej skrecone tym auto twardsze. Czy jest poprstu one twarde caly czas bez wzgledu na ilosc skrecenie .
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Odpowiedz prawidlowa togamelek pisze: Zastanawia mnie takze czy to jest tak ze im bardziej skrecone tym auto twardsze. Czy jest poprstu one twarde caly czas bez wzgledu na ilosc skrecenie .
tuning art to ponoć wyrób ten sam co ta technix. Ja go mam i jest betonowaty, lekko pingpongowaty i na tym koniec.gamelek pisze: twarde caly czas bez wzgledu na ilosc skrecenie .
MTS technic oferuje już więcej komfortu (co prawda nie jezdzilem w mk3 tylko w mk4 ale różnice czuć w twardości).
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Im mocniej ściśnięta sprężyna tym jest twardziej ( czyli w najwyższym punkcie )gamelek pisze:Zastanawia mnie takze czy to jest tak ze im bardziej skrecone tym auto twardsze. Czy jest poprstu one twarde caly czas bez wzgledu na ilosc skrecenie .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Dzieki za odpowiedz o twardosci. Ale czy ktos mial w swoim golfie jakis zestaw gwintowany? Jaki polecacie? i Co sadzicie o tych do ktorych podalem link w pierwszym poscie?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Jaki Gwinto do MK3 Gti
A masz problemy z czytaniem? w tym temacie jest z 30 takich postów jak twój .
Mapet wypisał jakie są różnice między tanimi gwintami ( ta technisc , MTS itp)
Podobna półka komfort znikomy ( szczególnie przy ekstremalnych obniżeniach )
Mapet wypisał jakie są różnice między tanimi gwintami ( ta technisc , MTS itp)
Podobna półka komfort znikomy ( szczególnie przy ekstremalnych obniżeniach )
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Nie no, komfort jest, ale na równej jak stół drodze
Osobiście używam Ta-Technixa, przód jest twardy jak beton, czego nie można powiedzieć o tyle.
No i na dziurawych zakrętach się można nieźle ździwić jam samochód zaczyna się odbijać jak ping-pong i nie mamy nad nim kontroli bo po prostu traci kontakt z podłożem... Takze jeżeli chcesz zapier*alać po nierównościach to nie polecam. No i wogóle średnio się nadaje do sportowej jazdy, bo nie tłumi wogóle.
Osobiście używam Ta-Technixa, przód jest twardy jak beton, czego nie można powiedzieć o tyle.
No i na dziurawych zakrętach się można nieźle ździwić jam samochód zaczyna się odbijać jak ping-pong i nie mamy nad nim kontroli bo po prostu traci kontakt z podłożem... Takze jeżeli chcesz zapier*alać po nierównościach to nie polecam. No i wogóle średnio się nadaje do sportowej jazdy, bo nie tłumi wogóle.
Rust is lighter than carbon fiber
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Dołóżże kilka setek i kup fk - jest miękko, przyjemnie, a jakby tył Ci dobijał to napchasz odbojów i będzie dobrze
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Jeździłem na ta technix i na fk w mk2, sto razy bardziej wole fk mimo, że to prawie ta sama półka cenowa. Swoją drogą.. temat rzeka
VW
Jaki Gwinto do MK3 Gti
Ja bede jezdzil na tym w Norwegii. A Tutaj sa ladne drogi krete i czesto z koleinami :S
A te FK to w jakiej cenie sa? Nie moge znalezc na allegro.
Dj Darecki : Szukalem w tej waszej szukajce ale nic mi tam nie wyskakiwalo. Czytac umiem. Trzeba byc odrazu takim nie milym?
Auto mam teraz obnizone 40/40 z sportowymi amortyzatorami ale mi za wysoko jest. Chcialbym kupic gwint zeby moc go podnosci na zime bo mam strasznie wielkie opony zimowe i juz teraz chacza . A znowu pakowac sprezyny -60 na przod nie ma sensu bo zimowek nie zaloze :S
Zastanawaim sie tylko czy duza jest roznica miedzy twardoscia mojego zawieszenia a gwintu mam jakies SACHS advantage i 40/40 sprzezyny.
Trudny wybor.
A te FK to w jakiej cenie sa? Nie moge znalezc na allegro.
Dj Darecki : Szukalem w tej waszej szukajce ale nic mi tam nie wyskakiwalo. Czytac umiem. Trzeba byc odrazu takim nie milym?
Auto mam teraz obnizone 40/40 z sportowymi amortyzatorami ale mi za wysoko jest. Chcialbym kupic gwint zeby moc go podnosci na zime bo mam strasznie wielkie opony zimowe i juz teraz chacza . A znowu pakowac sprezyny -60 na przod nie ma sensu bo zimowek nie zaloze :S
Zastanawaim sie tylko czy duza jest roznica miedzy twardoscia mojego zawieszenia a gwintu mam jakies SACHS advantage i 40/40 sprzezyny.
Trudny wybor.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości