Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Witam
Mam audi a3 1.9tdi ahf
Jakis czas temu zapaliła mi sie kontrolka oleju sprswdzilem stan ok wymienilem olej było dobrze zalozylem chipa i zaczela sie zaplac kontrolka oleju wiec skoro stan oleju ok to sprawdzilem cisnienie oleju było 1.2 bara na wolnych obrotach i temperaturze silnika 90stopni.
Ostanio załozylem turbo od 130 (asz) wtryski 216 i chip . Miedzy czasie gdzies silnik zaczął głośno pracować tak dziwnie podczas przyspieszania jakby taki metaliczny dzwiek wydawał czasami na wysokich obrotach:/ no i czesto zaplajaca sie konrolka oleju szczegolnie w upalne dni. Lecz cisnienie było mierzone wiec jezdzilem puki co az do dzis jechalem dosc dynamicznie przez 1km zwolnilem do skrzyzowania ruszam a tu zgasł prubuje odpalic a rozrusznik przekreca raz i staje:/ odkrecilem korek od oleju a tu dosc duzo bialego dymu:/ . Zcholowalem auto pod dom silnik ostygł mysle sobie sprubuje odpalic a co mi tam silnik odpalił chodzi i jakby mial coraz ciezej wiec zgasilem go za pare minut odpalam ponownie silnik odpala chodzi jak p[rzed ta awaria ale głosniej duzo:/ co sie moze dziać ???? Z góry dziekuje za pomoc
Mam audi a3 1.9tdi ahf
Jakis czas temu zapaliła mi sie kontrolka oleju sprswdzilem stan ok wymienilem olej było dobrze zalozylem chipa i zaczela sie zaplac kontrolka oleju wiec skoro stan oleju ok to sprawdzilem cisnienie oleju było 1.2 bara na wolnych obrotach i temperaturze silnika 90stopni.
Ostanio załozylem turbo od 130 (asz) wtryski 216 i chip . Miedzy czasie gdzies silnik zaczął głośno pracować tak dziwnie podczas przyspieszania jakby taki metaliczny dzwiek wydawał czasami na wysokich obrotach:/ no i czesto zaplajaca sie konrolka oleju szczegolnie w upalne dni. Lecz cisnienie było mierzone wiec jezdzilem puki co az do dzis jechalem dosc dynamicznie przez 1km zwolnilem do skrzyzowania ruszam a tu zgasł prubuje odpalic a rozrusznik przekreca raz i staje:/ odkrecilem korek od oleju a tu dosc duzo bialego dymu:/ . Zcholowalem auto pod dom silnik ostygł mysle sobie sprubuje odpalic a co mi tam silnik odpalił chodzi i jakby mial coraz ciezej wiec zgasilem go za pare minut odpalam ponownie silnik odpala chodzi jak p[rzed ta awaria ale głosniej duzo:/ co sie moze dziać ???? Z góry dziekuje za pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Najlepiej nagraj jakiś filmik, bo ciężko coś z opisu wywnioskować.
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Oto dwa filmiki jakn chodzi silnik dodam ze wsumie przed ta sytuacja chodził tak samo:/
" onclick="window.open(this.href);return false;
Oto dwa filmiki jakn chodzi silnik dodam ze wsumie przed ta sytuacja chodził tak samo:/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Ja bym zdjął miskę i sprawdził luz na panewkach korbowodowych i sworzniach tłoka na początek. Martwi mnie ten głuchy stukot.
Re: Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Do mnie na zakład przyjechały już 4 golfy co miały chipa i silniki nadawały się tylko do wymiany.mazda190 pisze: zalozylem chipa i zaczela sie zaplac kontrolka oleju
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Śmigam już przeszło dwa lata na zmodyfikowanych mapach ,i zamierzam śmigać jeszcze bardzo długo ,bo nie ma żadnych objawów że może być inaczejXV2 pisze:Do mnie na zakład przyjechały już 4 golfy co miały chipa i silniki nadawały się tylko do wymiany.





Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
A ja jeżdżę 1.7 sdi , wtryski afn komp afn turbo 140km, ciśnienie 1.3bara i nic się nie dzieje od roku a wcześniej jeździł na m-tdi i robiłem eksperymenty, silnik kręcony do 4500-5000, wtryski zmienione na 216 na dniach. olej valvoline 10w40 zmieniany dwa razy do roku bez względu na przebieg , nie katopwanay na zimnym( bo podpiera zawory:P ) mzierzam do tego kto jak szanuje tak ma.
Żeby silnik chipowany siadł to albo z głupoty kierującego albo silnik szrot bo chipa zrobić źle to trzeba naprawdę mało wiedzieć o silnikach.
Ja mam 1.7 sdi mapy robiłem sam na podstawie dupochamowni , zwłaszcza problem zrobić mape wtrysku soi, ale jak masz 1.9 i kompa 1.9 to na edc 15 i msa 15 masz z górki.
Żeby silnik chipowany siadł to albo z głupoty kierującego albo silnik szrot bo chipa zrobić źle to trzeba naprawdę mało wiedzieć o silnikach.
Ja mam 1.7 sdi mapy robiłem sam na podstawie dupochamowni , zwłaszcza problem zrobić mape wtrysku soi, ale jak masz 1.9 i kompa 1.9 to na edc 15 i msa 15 masz z górki.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Koledzy ja podałem przykład jaki miał miejsce i po czym to się stało.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
A my podaliśmy przykłady z własnego doświadczenia , że po chipie nic złego z silnikiem się nie dzieje ,bo przy zdrowym silniku i umiejętnym korzystaniu z dodatkowej mocy ,nie ma prawa się dziaćXV2 pisze:Koledzy ja podałem przykład jaki miał miejsce i po czym to się stało.

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
munior pisze:XV2 pisze: po chipie nic złego z silnikiem się nie dzieje
Jednemu nie dzieje się nic a drugiemu pada motor ja wiem ze ty masz tam swoja teorie a ja wiem z doświadczenia i tak niech zostanie.

MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Ja i zapewne nie tylko ja,nie mam żadnej "swojej teori " to są fakty .A to co piszesz ,czyliXV2 pisze:Jednemu nie dzieje się nic a drugiemu pada motor ja wiem ze ty masz tam swoja teorie

świadczy tylko o tym że albo chip był zrobiony hardcorowo ,albo że właściciele tych aut nie umieli z niego korzystać ,depcząc bez umiaru ...wtedy zgodzę się że silnik wczesniej czy pużniej wyzionie ducha przed czasem .Jak wiadomo najwięcej przeciwników np.chipów jest wśród osób którzy ich nie posiadająXV2 pisze:Do mnie na zakład przyjechały już 4 golfy co miały chipa i silniki nadawały się tylko do wymiany.




Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
Tyle żeś się wypocił a ja ci pokażę wypowiedz paru osób z pierwszej lepszej strony Śmiać to możesz kolego się z siebie
http://www.vw-club.rzeszow.pl/viewtopic ... 5e9e8b7b25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przyspieszenie.pl/11704/chiptuni ... a-silnika/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie chip to zbędna sprawa lepiej kupić auto o większej mocy.

http://www.vw-club.rzeszow.pl/viewtopic ... 5e9e8b7b25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przyspieszenie.pl/11704/chiptuni ... a-silnika/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie chip to zbędna sprawa lepiej kupić auto o większej mocy.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
XV2, Widac że nie ogarniasz tematu
mazda190, słuchaj kolego może tłoki Ci spuchły. kiedyś moją pierwszą jendostką był 1.5 diesel wyżyłowany na maksa bo i tak już ledwo co zipiał. Dostał konkretnie w {p}izde to odpalić nie można było bo rozrusznikmiał zamało siły, lekko ostygł i palił bezproblemu
a propo co za chip założyłeś? to może stukać sworzeń na tłoku.
mazda190, słuchaj kolego może tłoki Ci spuchły. kiedyś moją pierwszą jendostką był 1.5 diesel wyżyłowany na maksa bo i tak już ledwo co zipiał. Dostał konkretnie w {p}izde to odpalić nie można było bo rozrusznikmiał zamało siły, lekko ostygł i palił bezproblemu

a propo co za chip założyłeś? to może stukać sworzeń na tłoku.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: Problem z tdi ahf 110 ps silnik stanął i chodzi znowu
WzajemnieJABcok20 pisze: Widac że nie ogarniasz tematu
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości