mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: doggie » śr lip 04, 2012 20:23

03 blok pomiarowy silnika w polu 4 gdzie jest Ignition timing angle czyli kąt wyprzedzenia zapłonu są mocno skaczące wartości na biegu jałowym od 5 do prawie 13, co prawda norma to od 0 do chyba 15 /mogę się mylić w tej chwili/ ale czy takie skakanie wartości to norma w tym silniku?



german81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 543
Rejestracja: pn sty 23, 2012 22:23
Lokalizacja: wrocław

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: german81 » ndz lip 08, 2012 09:37

sparawdz naciag paska rorzadu bo naczesciej jak nie jest prawidłowo napiety to tak sie dzieje .



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: edzio » ndz lip 08, 2012 15:33

Coś się dzieje z silnikiem ? ,jakieś niedomagania?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: doggie » ndz lip 08, 2012 22:04

edzio pisze:Coś się dzieje z silnikiem ? ,jakieś niedomagania?
a jak myślisz - co może się dziać w 1.6 SR? :D Generalnie chodzi jak większość SR, tylko pytam o te wartości bo mocno mnie to zastanowiło, niby w normie ale w TDI takie skoki są nie do pomyslenia, słyszałem że w benzynach ECU w taki własnie sposób koryguje wskazania?



daszma2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw gru 30, 2010 11:52
Lokalizacja: Cieszyn

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: daszma2 » pn lip 09, 2012 10:00

hmm, czegoś tu nie rozumiem dla silnika AEH/AKL, grupa 3 pole 4 przedstawia: 003,4,Throttle Valve,Positon Duty Cycle,Specification: -100...+100 % . Natomiast Ignition angle jest w grupie 15 i 16 w polach 2 i 4.
015,3,Cylinder 1 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
015,4,Cylinder 2 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,3,Cylinder 3 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,4,Cylinder 4 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: Jacek75 » pn lip 09, 2012 12:21

Brednie... co do grupy 3
3.1 obroty 640-900 obr/min
3.2 masa powietrza 2,0-4,5 g/s
3.3 uchylenie przepustnicy 1,9 - 4,0%
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni

Natomiast nie ma nic o ocenie kąta wyprzedzenia w serwisówce.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: doggie » pn lip 09, 2012 23:03

Jacek75 pisze:
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni .

VCDS pokazuje od 0 do 13 lub 15 stopni, dokładnie nie pamiętam



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

Post autor: Jacek75 » ndz sie 19, 2012 19:49

Niestety serwisówka nic nie mówi na temat przekroczonych wartości kąta :) Masz coś w 12 lub 14 grupie? Czujnik stuku? 22 i 23 grupa?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości