nie pasuje wspomaganie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

nie pasuje wspomaganie

Post autor: matthew152 » sob lip 07, 2012 21:41

wiec tak mam kompletne wspomagania od mk3 gti 2.0 8v a moj problem to ze nie pasuje do mk2 1.6 td jak przykrece pompe do bloku to kolo pompy wystaje okolo 1.5cm za kolo walu korbowego :grrr: czy montowal ktos wspomaganie od gti? moze ktos wie co trzeba zmienic ??? z gory dziki



GolfikMKII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:15

nie pasuje wspomaganie

Post autor: GolfikMKII » sob lip 07, 2012 22:55

moze zrobic inne mocowanie pompy badz wstawic inna pompe tylko ze z mk2 ?



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

nie pasuje wspomaganie

Post autor: matthew152 » ndz lip 08, 2012 10:24

ktos pisal ze tzeba jakias podkladke podkladacpo kolo tylko ze u mnie sa na stale polaczone kola pasowa ze soba na wale korbowym? mont od 2.0 nie pasuje od 1.9 td nie pasuje ciagle kola sie mijaja :grrr:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

nie pasuje wspomaganie

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 11:47

Bo są dwa rodzaje pomp VW od wspomagania z odsadzka i bez odsadzki ty potrzebujesz bez odsadzki typowa od mk2 a w mk3 są z odsadzka bo maja pasek PK i tu jest Twój problem


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

nie pasuje wspomaganie

Post autor: matthew152 » ndz lip 08, 2012 12:50

czyli co teraz???



Awatar użytkownika
rolekvr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: śr mar 28, 2012 08:40
Lokalizacja: Międzyrzecz

nie pasuje wspomaganie

Post autor: rolekvr6 » ndz lip 08, 2012 12:59

Czyli trzeba wymienić koło pasowe na pompie lub pompę.


VW

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

nie pasuje wspomaganie

Post autor: matthew152 » ndz lip 08, 2012 13:24

na pompie wspomagania?? kurde a ja chcialem na wale jak przykrecilem wspomaganie to kolo od pompy wystawalo za kolo od walu brakowalo jakies 1.5 cm tak wygladalo jakby brakowalo albo dolozyc jedno kolo na wal co zrobic z tym fantem???????
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2012 13:31 przez matthew152, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rolekvr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: śr mar 28, 2012 08:40
Lokalizacja: Międzyrzecz

nie pasuje wspomaganie

Post autor: rolekvr6 » ndz lip 08, 2012 13:31

Też można, muszą być w jednej osi


VW

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

nie pasuje wspomaganie

Post autor: matthew152 » ndz lip 08, 2012 13:34

no wlasnie ale jak bede kombinowal z kolami na wale to nic sie nie stanie??



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

nie pasuje wspomaganie

Post autor: jhosef » pn lip 09, 2012 10:22

matthew152, zrób zdjęcie jak to teraz wygląda.

Rozumiem, że nie masz współosiowości z pierwszym paskiem?
jeryk10 pisze:mk3 są z odsadzka bo maja pasek PK i tu jest Twój problem
Różnie z tym jest w mk3.
Potrafi być na oddzielnym klinowym. A PK napędza tylko pompę wody i alternator.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

nie pasuje wspomaganie

Post autor: jeryk10 » pn lip 09, 2012 12:15

jhosef, Wszystko się zgadza pasek PK napędza pompę wody i alternator a pasek klinowy woski napędza pompę wspomagania bo w mk3 jeszcze nie było ze pasek PK napędzał pompę wspomagania dopiero w mk4 tak było I dlatego kolo w mk3 jest odsadzone bo jest szeroki pasek PK


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

fafik5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt gru 14, 2012 19:41

nie pasuje wspomaganie

Post autor: fafik5 » ndz kwie 20, 2014 14:08

mam ten sam problem tylko ze ja mam koła na wale 2 osobne i na pompie wspomagania mam płaskie i brakuje mi z 1 cm ma ktoś pomysł jakie założyć koło na pompę wspomagania albo jakieś zastępcze od innego samochodu, a koło od pompy wody by nie pasowało?



spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

nie pasuje wspomaganie

Post autor: spiderekkk » pn kwie 21, 2014 09:09

a obracaliscie kolo na pompie wody?lub innych?


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości