Diesel kontrolka swiec!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Diesel kontrolka swiec!
Niewiem co sie stalo czy dioda sie przepalila czy co? gdy wlaczam silnik to kontrolka od swiec ta pomaranczowa sie niepali co moze byc grane?
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
J3L3N, bezpiecznik jest nad serwem (pompa hamulcowa). Przekaźnik znajduje się nad bezpiecznikam (tam gdzie reszta przekaźników). Koszt takiego przekaźnika 70 - 100 zł na szrocie max 35 zł. Sprawdż diode to może ona się tylko spaliła albo nie ma masy. Jeżeli by się spalił bezpiecznik albo automat to tak myśle że by były problemy z paleniem.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
ja bym raczej stawiał na to:
dokładnie, miałem tak parę tygodni temu
przekaźnik nowy w sklepie 50zł, przynajmniej tam gdzie mieszkam
iDDR pisze:...sie przepaliła kontrolka
albo na przekaźnikvw_vandal pisze:...albo nie ma masy
vw_vandal pisze:Jeżeli by się spalił bezpiecznik albo automat to tak myśle że by były problemy z paleniem.
dokładnie, miałem tak parę tygodni temu

przekaźnik nowy w sklepie 50zł, przynajmniej tam gdzie mieszkam
kropek, tez ci sie niepalila? a jak z wymiana? a gdzie szukac masy? A dioda to sie chyba nieprzepalila no bo niby jak? te diody sa chyba wieczne w najstarszych golfach widzialem ze sie pala bez wymiany!chyba ze to ten egzemplaz 1 na milion co sie przepalila heh! Chciaem dodac ze tylko ten od swiec sie niepali reszta sie pali bardzo dobrze heh:) A wiecie moze dlaczego raz sie pali kontrolka oleju tzn miga a raz nie?Od czego to zalezy?
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
bongo, wrzuciłeś dobry shit... bardzo mi pomógł..... dziex !!
też własnie mam problem z kontrolką.. pisałem juz w innym temacie... podczas jazdy przy rozgrzanym silniku zapala sie kontrolka i dogrzewa cały czas świece aż skacze temperatura cieczy..
zrobiłem diagnostyke wg tego poradnika i okazało sie ze po wpięciu spowrotem kabla od czujnika temperatury silnika kontrolka nie gaśnie i pali się równe 30 sek ... z odłączonym paliła sie 45 sek... czyli różnicy prawie żadnej.
Dodam ze przekażnik mam napewno sprawny bo rozbierałem , sprawdzałem.. zresztą na zimno pali jak marzenie.
Jak myślicie... to czujnik.??
też własnie mam problem z kontrolką.. pisałem juz w innym temacie... podczas jazdy przy rozgrzanym silniku zapala sie kontrolka i dogrzewa cały czas świece aż skacze temperatura cieczy..
zrobiłem diagnostyke wg tego poradnika i okazało sie ze po wpięciu spowrotem kabla od czujnika temperatury silnika kontrolka nie gaśnie i pali się równe 30 sek ... z odłączonym paliła sie 45 sek... czyli różnicy prawie żadnej.
Dodam ze przekażnik mam napewno sprawny bo rozbierałem , sprawdzałem.. zresztą na zimno pali jak marzenie.
Jak myślicie... to czujnik.??
Ostatnio zmieniony wt wrz 26, 2006 21:22 przez De'D, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 46 gości