GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » ndz lip 01, 2012 11:17

munior pisze:
Fahoo pisze:zanjac, ale ty na vagu miałes w grupie 006 sprawdzic działanie anie kupowac od razu czujnik...sprawdzamy, testujemy dopiero potem kupujemy i wymieniami
Niektórzy wcale nie słuchają o czym się do nich rozmawia :grin: a wystarczy posłuchać dobrych rad ,a nie w panice kupować i wymieniać niepotrzebne rzeczy
zanjac pisze:ok. ale jak rozpoznam ,że coś nie tak?
Normalnie ,jak nic nie naciskasz masz same zera ,jak nacisniesz pedał hamulca masz 011 ,jak sprzęgła 100 ...a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć w okienku w skrzyni ,kto widział jak wygląda dwumas nie będzie miał wątpliwości co tam siedzi
dwumasa wymieniona...nowiutka :bajer:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » ndz lip 01, 2012 11:19

Fahoo pisze:interesuje cie czy przy normalnej jezdzie samo sie nie zapaa 001 lub 011
i tak zrobię , :grin:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: wesol » ndz lip 01, 2012 11:39

ja jeszcze dodam ze wlacznik pod pedalem w mk4 u siebie naprawilem bez problemu. Nie ma potrzeby zaraz go nowego kupować. Jesli nie jest nic ulamane to bez problemu podegniesz odpowiednie blaszki i sprawe zalatwisz bezbolesnie. Nie wiem jak w mk5 z tym wlacznikiem czy jest pod pedalem czy go nie ma ale mysle ze nie jest w pompie bo to jakos mi nie podchodzi. musi gdzies byc ukryty przy pedale.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Sztomel » pn lip 02, 2012 09:17

Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?


Obrazek

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » pn lip 02, 2012 10:22

munior pisze:a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć
dwumasę już wymieniłem i jest nowa sachsa :crazy:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » pn lip 02, 2012 10:23

Sztomel pisze:Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?
jest to skrzynia manualna , pięcio biegowa.


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » pn lip 02, 2012 10:25

wesol pisze:Nie wiem jak w mk5 z tym wlacznikiem czy jest pod pedalem czy go nie ma ale mysle ze nie jest w pompie bo to jakos mi nie podchodzi. musi gdzies byc ukryty przy pedale.
tak jak pisałem wcześniej...jest miejsce na włącznik przy pedale...i golfy V tak mają ale mój niestety nie ma i wejście czteropinowe jest na pompie hamulcowej :-( Obrazek

a czujnik którego nie mam do golfa V wygląda jak na zdjęciu i też jest czteropinowy:
Obrazek


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: doggie » pn lip 02, 2012 14:00

zanjac pisze:
Fahoo pisze:interesuje cie czy przy normalnej jezdzie samo sie nie zapaa 001 lub 011
i tak zrobię , :grin:

znajac i jak tam twoje wojaże interfejsowe? :bajer: Wszelkie podejmowane przez ciebie kroki bez uprzedniego podpięcia auto pod VCDS-a, VAS-a czy inny interfejs komunikujący się z twoim autem są bezcelowe i bezsensowne


Sztomel pisze:Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?
pytanie na miejscu dlatego zastanawiam się czy to nie jest jakiś "składak" czyli przeróbka z automatu na manual


znajac czy masz wlepę w bagażniku, jeśli nikt jej nie zdarł to jaki masz na niej kod skrzyni biegów?



Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » czw lip 05, 2012 12:23

doggie pisze:znajac czy masz wlepę w bagażniku, jeśli nikt jej nie zdarł to jaki masz na niej kod skrzyni biegów?
samochód mam od nowego ,kupiony z salonu.....ale jak zgłębiłem temat tego czujnika to po prostu od skody,seata i różnych modeli VW pokrewnych Golfowi V..........znajduje się ten czujnik do pewnego roku :helm:

.....co do czujnika hamowania to ustaliłem ,ze grupa VW wycofała się z umieszczania czujnika na pompie hamulcowej......doszedłam że na czujniku jest numer 1K0 945 459 A ....ale serwisie VW powiedzieli że takiej części nie ma ale w serwisie Skody gość zamienił to na 8P0 698 459B i okazało ,ze nazywa sie to zestaw naprawczy do czujnika hamowania w cenie 74zł.
Nastepnie podałem ten drugi numer w salonie VW i ta część się nagle znalazła w cenie 87zł :okej: Obrazek
PS czujnik wymieniony , jest przykręcony tylko na jedną śrube tak jak na zdjeciu i nie ingeruje w pompę hamulcową....musi być sterowany idukcyjnie gdyż styka sie tylko z pompą gładziami :smoke:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » pt lip 06, 2012 22:14

auto naprawione/.?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: doggie » sob lip 07, 2012 08:23

zanjac pisze:znajduje się ten czujnik do pewnego roku
w każdym bądź razie ja miałem Mk5 model 2005/ produkcja 2004 i czujnik był nad pedałem hamulca, zresztą czyściłem go po szwankował



Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » ndz lip 15, 2012 17:19

no i pupa blada......czujnik wymieniony na nowy...i po tygodniu ...jadę sobie a tu nagle ....cyk i silnik na biegu jałowym ....obroty idealne jak na bieg jałowy....po 5-10 sekundach dodaje cały czas gazu i nagle zaskakuje i wszystko OK.
Już nie wiem czego się teraz czepić.....usterka jest na prawdę niebezpieczna gdyż wyłączył mi się podczas wyprzedzania :grrr:
Tak więc mam do odsprzedania do Golf V 1.9 tdi 105KM.....czujnik hamowania na pompę , pedał gazu i przepustnicę - może ktoś chętny? :banghead:


grupa Audi / VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości