Diesel kontrolka swiec!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Diesel kontrolka swiec!

Post autor: J3L3N » pt lip 21, 2006 02:26

Niewiem co sie stalo czy dioda sie przepalila czy co? gdy wlaczam silnik to kontrolka od swiec ta pomaranczowa sie niepali co moze byc grane?


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pt lip 21, 2006 10:35

Posprawdzaj na początek bezpieczniki,albo sie przepaliła
kontrolka ja bym na to stawiał.U mnie wogóle niema kontrolki grzania świeczek bo mam całą deske z benzyniaka :( ale na słuch odpalam żęcha :)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lip 21, 2006 19:43

Sprawdz bezpiecznik świec na podszybiu.Co prawda gdy jest spalony to kontrolka powinna migać ale kto wie...



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 726
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » pt lip 21, 2006 22:20

ewentualnie jak nie bezpiecznik to moze przekaznik swiec zarowych (bodajze 89 ale glowy nie dam sobie uciac) ;P


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » sob lip 22, 2006 00:59

bongo, a gdzie ten bezpiecznik jest w podszybiu??
PGrzemek, przekaznik? gdzie sie znajduje i ile moze kosztowac?


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lip 22, 2006 10:01

J3L3N, bezpiecznik jest nad serwem (pompa hamulcowa). Przekaźnik znajduje się nad bezpiecznikam (tam gdzie reszta przekaźników). Koszt takiego przekaźnika 70 - 100 zł na szrocie max 35 zł. Sprawdż diode to może ona się tylko spaliła albo nie ma masy. Jeżeli by się spalił bezpiecznik albo automat to tak myśle że by były problemy z paleniem.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lip 22, 2006 10:12

vw_vandal pisze:J3L3N, bezpiecznik jest nad serwem (pompa hamulcowa).
Dokładnie-taka czarna plastikowa kostka przykręcona do ściany grodziowej,bezpiecznik w formie płaskiej blaszki.Co do przekazników świec żarowych to do roku 89 nr.2,po roku 89 nr.12.



kropek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 27, 2006 17:18
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: kropek » ndz lip 23, 2006 00:23

ja bym raczej stawiał na to:
DDR pisze:...sie przepaliła kontrolka
i
vw_vandal pisze:...albo nie ma masy
albo na przekaźnik
vw_vandal pisze:Jeżeli by się spalił bezpiecznik albo automat to tak myśle że by były problemy z paleniem.

dokładnie, miałem tak parę tygodni temu :)
przekaźnik nowy w sklepie 50zł, przynajmniej tam gdzie mieszkam



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » ndz lip 23, 2006 04:14

kropek, tez ci sie niepalila? a jak z wymiana? a gdzie szukac masy? A dioda to sie chyba nieprzepalila no bo niby jak? te diody sa chyba wieczne w najstarszych golfach widzialem ze sie pala bez wymiany!chyba ze to ten egzemplaz 1 na milion co sie przepalila heh! Chciaem dodac ze tylko ten od swiec sie niepali reszta sie pali bardzo dobrze heh:) A wiecie moze dlaczego raz sie pali kontrolka oleju tzn miga a raz nie?Od czego to zalezy?


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lip 23, 2006 09:13

Poczytaj,tu masz napisane jak sprawdzić kontrolke i całą reszte.
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz lip 23, 2006 09:21

bongo, i to jest podsumowanie tematu :bigok:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

kropek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 27, 2006 17:18
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: kropek » pn lip 24, 2006 22:05

vw_vandal pisze:bongo, i to jest podsumowanie tematu
trochę to dziwne bo u mnie kontrolka od żwiec się paliła, tam jest trochę dziwnie opisane bo jest że jak bezpiecznik uszkodzony, a nie przepalony to ma się nie palić. u mnie był uszkodzony i lampka się paliła



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lip 24, 2006 22:39

kropek pisze:trochę to dziwne bo u mnie kontrolka od żwiec się paliła
To nie chodzi o diode tylko o wpietą lampke.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pn lip 24, 2006 23:11

bongo, wrzuciłeś dobry shit... bardzo mi pomógł..... dziex !!

też własnie mam problem z kontrolką.. pisałem juz w innym temacie... podczas jazdy przy rozgrzanym silniku zapala sie kontrolka i dogrzewa cały czas świece aż skacze temperatura cieczy..
zrobiłem diagnostyke wg tego poradnika i okazało sie ze po wpięciu spowrotem kabla od czujnika temperatury silnika kontrolka nie gaśnie i pali się równe 30 sek ... z odłączonym paliła sie 45 sek... czyli różnicy prawie żadnej.
Dodam ze przekażnik mam napewno sprawny bo rozbierałem , sprawdzałem.. zresztą na zimno pali jak marzenie.
Jak myślicie... to czujnik.??
Ostatnio zmieniony wt wrz 26, 2006 21:22 przez De'D, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości