"naprawiany" N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
"naprawiany" N75
Witam,
Dzisiaj chcialem sie zabrac za wyczyszczenie n75 wg poradnika z tego forum, ale przy demontazu zauwazylem cos niepokojacego. Otoz... ten plastikowy wylot (najbardziej z gory) byl widocznie ulamany przez poprzedniego wlasciciela i do srodka zostala wlozona plastikowa rurka znacznie zmniejszajac przelot. Czy ma sens jeszcze czyscic ten czujnik czy przez takie ograniczenie nic to nie da i lepiej kupic nowy?
Dzisiaj chcialem sie zabrac za wyczyszczenie n75 wg poradnika z tego forum, ale przy demontazu zauwazylem cos niepokojacego. Otoz... ten plastikowy wylot (najbardziej z gory) byl widocznie ulamany przez poprzedniego wlasciciela i do srodka zostala wlozona plastikowa rurka znacznie zmniejszajac przelot. Czy ma sens jeszcze czyscic ten czujnik czy przez takie ograniczenie nic to nie da i lepiej kupic nowy?
"naprawiany" N75
kup nowy. ja swój reanimowałem, pochodził może ze dwa miesiące i padł już na dobre
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
"naprawiany" N75
Chodzi o to, że u mnie nie ma jakiejś ogromnej potrzeby wymiany/naprawy tego zaworka. Zastanawiam się tylko czy 1. przeczyszczenie go, da jakikolwiek efekt biorąc pod uwagę to zwężenie? 2. Czy kupno nowego da mocno zauważalną zmianę? Bo jeśli odpowiedź na oba pytania jest "nie" to po prostu będę póki co jeździł tak jak jest
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
"naprawiany" N75
edpl90, rozumiem ze nic sie nie dzieje a Ty szukasz dziury w calym
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
"naprawiany" N75
załoz n18 ten od EGR ,troche wolniejszy jest ale na troche zastapi n75. 1 rurka od dolotu moze byc zatkana na stale.
nie ma mnie
"naprawiany" N75
Nie tyle, że szukam dziury w całym... szukam powodu spadku mocy - niby niewielkiego ale jednak. Turbina jest nowa, wszystkie wezyki wymienione wiec to nie to.
"naprawiany" N75
ja już nie jeden czyściłem, wymieniałem w nim membrany i każdy pracował ok.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
"naprawiany" N75
W to nie wątpie. Ale pytanie czy ma to sens jeśli ten plastikowy wylot jest ułamany i jest tam włożona cień sza rurka:
Podejżewam, że znacznie zmniejsza to przepływ, ale nie wiem, czy w takim stopniu, że jakiekolwiek kombinowanie z regeneracją nie ma sensu.
Podejżewam, że znacznie zmniejsza to przepływ, ale nie wiem, czy w takim stopniu, że jakiekolwiek kombinowanie z regeneracją nie ma sensu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości