Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
witam , wymyslilem wstawic do mk5 w miejsce zarowek halogenowych zarowki led HB4, dokupilem do tego modul automat, wszystko podlaczym jak cacy i niby dziala lecz jest problem jak popracuje silnik to po 2 minutach zaczynaja migac ledy, jak stoje bez odpalenie tego niema, zaznaczam ze podlaczylem plus ktory znalazłem w skrzynce bezp kolo silnika plus po stacyjce, probowalem takze podpinac sie pod alternator ale jest dokladnie to samo, tylko dobrze dzialaja jak podlacze pod akumulator to niemigaja, co na to poradzic?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
thuuunder pisze: co na to poradzic?
wstawić taki przekaźnik i po problemie http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 47248.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
mam właśnie cos takiego
http://allegro.pl/modul-automat-swiatla ... 78771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i dziala jesli chodzi o przelaczenie ale niewiem czemu ledy migaja, bez odpalania jest ok ale jak odpali sie jest miganie
http://allegro.pl/modul-automat-swiatla ... 78771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i dziala jesli chodzi o przelaczenie ale niewiem czemu ledy migaja, bez odpalania jest ok ale jak odpali sie jest miganie
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
taki moduł dla ciebie skoro masz ledy jest niepotrzebny, wstaw przekaźnikthuuunder pisze:mam właśnie cos takiego
http://allegro.pl/modul-automat-swiatla ... 78771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
temat znany i wielokrotnie poruszany, miałem w swoim golfie 5 tak samo, przekaźnik rozwiązuje problemi dziala jesli chodzi o przelaczenie ale niewiem czemu ledy migaja, bez odpalania jest ok ale jak odpali sie jest miganie
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
Diodowe żarówki jako światła dzienne ? Łuuu, remizowo.
Diody pewnie mrugają dlatego że dostają za wysokie napięcie w momencie pracy silnika. Chińczyk jakoś do dziś nie wie że na postoju w instalacji jest około 12V a po odpaleniu około 14,4 i to powoduje mruganie ledów.
Po 2 kto robi dzienne z halogenów, które świecą jak amerykańskie auta na mijania ?
Diody pewnie mrugają dlatego że dostają za wysokie napięcie w momencie pracy silnika. Chińczyk jakoś do dziś nie wie że na postoju w instalacji jest około 12V a po odpaleniu około 14,4 i to powoduje mruganie ledów.
Po 2 kto robi dzienne z halogenów, które świecą jak amerykańskie auta na mijania ?
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
doggie - a ten moduł to samo co ten przekaźnik? ja kupujac zestaw skladajacy sie z 2 zarowek led i modul myslalem ze stworze zestaw podobny do takiego jakie maja normalne swiatla dzienne te podluzne ktore maja automat w sobie, tutaj taka jest roznica chyba ze ja mam zarowki a taka jest chyba roznica ze ja mam zarowki a tam sa paski ledowe,
co wiec teraz radzisz jak to podlaczyc? wysylam ponizej zdjecie jak podlaczylem
skaktus - niewiem co tu remizowego bardziej remizowe to te paski ledowe dolaczone do zderzakow, swiatla zarowki ledowe zaznaczam pala sie przez 2minuty po odpaleniu a nastepnie migaja a nie odrazu
co wiec teraz radzisz jak to podlaczyc? wysylam ponizej zdjecie jak podlaczylem
skaktus - niewiem co tu remizowego bardziej remizowe to te paski ledowe dolaczone do zderzakow, swiatla zarowki ledowe zaznaczam pala sie przez 2minuty po odpaleniu a nastepnie migaja a nie odrazu
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
pominę milczeniem fakt, że auto już nie spełnia warunków technicznych i przy kontroli drogowej dowód rejestracyjny powie baj bajthuuunder pisze:witam , wymyslilem wstawic do mk5 w miejsce zarowek halogenowych zarowki led HB4,
wspomniany przeze mnie przekaźnik podłączasz:
1. niebieski - plus po stacyjce
2. czarny masa
3. biały - plus z lewej lub prawej lampy ze światła mijania /ja miałem z postojówek/
4. czerwony - połączyć z plusem żarówki DRL
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
to identycznie tak samo podlacza sie ten poduł co ja mam wiec to chyba jest to samo, tylko zastanawia mnie czemu to miga?? dokladnie na 18 diód smd miga po 3 na zarowke
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
Golf 5 można spokojnie zakodować dzienne na mijania lub zmniejszając moc przeciwmgielnych do ok40% wygląda dobrze i legalnie. Bez odpustowych LEDów
Żadnego druciarstwa z przekaźnikami czy modułami z alledrogo wystarczy odrobina wiedzy podczas kodowania.
Żadnego druciarstwa z przekaźnikami czy modułami z alledrogo wystarczy odrobina wiedzy podczas kodowania.
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
Legalne to i tak nie będzie bo nie ma oznaczenia RL na reflektorze. Być może w Skandynawii tak jest, u nas jest nieco inaczej.conrad81 pisze:Golf 5 można spokojnie zakodować dzienne na mijania lub zmniejszając moc przeciwmgielnych do ok40% wygląda dobrze i legalnie. Bez odpustowych LEDów
Żadnego druciarstwa z przekaźnikami czy modułami z alledrogo wystarczy odrobina wiedzy podczas kodowania.
[img]tylko%20zastanawia%20mnie%20czemu%20to%20miga??%20dokladnie%20na%2018%20diód%20smd%20miga%20po%203%20na%20zarowke[/img]
Już ci to napisałem - chińczyk myśli że 12V jest w instalacji samochodowej, i 12 V jest, ale na postoju. Jak uruchamiasz silnik masz około 14,4V, diody dostają za wysokie napięcie (źle dobrane rezystory, nie sądzę że jest tam przetwornica) i mrugają od przegrzania itp.
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
a to samo z legalnością będzie z drutowaniem ledów.skaktus pisze:Legalne to i tak nie będzie bo nie ma oznaczenia RL na reflektorze. Być może w Skandynawii tak jest, u nas jest nieco inaczej.
proponuję zamiast trybu Skandynawskiego tryb Amerykański. Załącza tylko wybrane mijania lub przeciwmgielne w MKV z dostosowaniem jasności oraz wyłączanie ich po zaciągnięciu ręcznego. Eliminuje to odpalanie na zapalonych światłach oraz wkurzanie sąsiadów podczas dogrzewania się w aucie zimą podczas spijania browarka pod domem. Wg mnie sporo plusów i każdy diagnosta przyjmie, że było tak fabrycznie nie zauważając nic dokładanego.
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
U mnie na ostatnim przeglądzie popatrzył na klosz lampy i sie zorientował.conrad81 pisze:każdy diagnosta przyjmie, że było tak fabrycznie nie zauważając nic dokładanego
Tylko inną kwestią jest, że jak poromawiasz sensownie to przymknie oko.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
jak się nie znasz to nie opowiadaj głupot, w teorii kodowanie "ameryka północna" bez oznaczenia RL na reflektorach jest nielegalna a ledy z oznaczeniem RL ECE 0087 to możesz nawet do syrenki czy warszawy wpakować i będzie to w 100% legalne, jeżeli spotkam cię autem z ustawieniami mijania jako światła do jazdy dziennej w trybie ameryki płn. bez oznaczeń RL na reflektorze to zatrzymam ci w świetle prawa dowód rejestracyjny - tyle w teoriiconrad81 pisze: a to samo z legalnością będzie z drutowaniem ledów.
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH
doggie, ...easy
W swoim opisie masz jak włączać właśnie takie głupoty i to w pierwszej kolejności opisane. Nie rozumiem Twojego ataku.
Po co dublować instalacje skoro w autach typu MKV ma się to już w pewnym standardzie.
Mam wielu klientów z tak zakodowanymi światłami i jeżdżą tak od wielu lat, żadne przeglądy ani kontrole misiaków tego im nie wytykały. Wśród klientów są też panowie z WR i nikt nie szuka dziury w całym.
W swoim opisie masz jak włączać właśnie takie głupoty i to w pierwszej kolejności opisane. Nie rozumiem Twojego ataku.
Po co dublować instalacje skoro w autach typu MKV ma się to już w pewnym standardzie.
Mam wielu klientów z tak zakodowanymi światłami i jeżdżą tak od wielu lat, żadne przeglądy ani kontrole misiaków tego im nie wytykały. Wśród klientów są też panowie z WR i nikt nie szuka dziury w całym.
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości