Są odpowietrzniki w ukł chłodzenia mk2td ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
DDR, sprawdz czy do czujnika dochodzi prąd. Jeżeli tak do git teraz wsadzasz termometr w zbiorniczek i patrzysz jeżeli po wyżej 100 stopni sie wentylator nie wlancza to znaczy że jest zepsuty czujnik. Tak myśle ale przy takich upałach to
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Wielkie dzięki Vandal zaraz klikam na pomógł Wd-40 i kawałek śrubokręta załatwił zaśniedziałą kostke a wentylatorek śmiga jak nowo narodzony.Pozdrówki
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
a co to moze byc pompa wodna wyeminiona z pol roku temu termostat zdjety aby byl caly czas duzy obieg wentylator podlaczony na krotko , czujnik temp nowy a golf sie grzeje tzn pokazje temp miedzy przedostatnio a ostatnio kreska o co chodzi ??????????
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
vszywiec, przyczyn może być dużo. Ja bym zaczął od zmierzenia temperatury w zbiorniczku wyrównawczy. Poprostu może wskaźnik oszukiwać. Może masz nie drożny układ chłodzenia, może uszczelka pod głowicą pada. Zmierz i zobacz jaka jest temp. w zbiorniczku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
uszczleka byla wymeniana niedawno i jest oki temp w zbiorniczku to okolo 90-94 st nie wiem tylko jak z droznoscia ukaldu ale jak sciaglaem termostat to woda wylala sie zarownio z bloku silnik jak i z chlodnicy a iwec chyba oki
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
vszywiec, zalewasz układ chłodzenia wodą?!!!! Jeżeli tak to zmień na płyn (np. Pedrygo) woda wże przy temp. 90 stopni, a płyn przy 100 stopniach. Jeżeli chodzi o temperaturę to jest oki umnie wentylator włancza się ok 100 stopni. Może masz walnięty wskaźnik w liczniku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
panowie a czy jest mozliwe ze zepsol si wskaznik,
dzisiaj pojechalem na miasto wlaczylem wiatrka na krotko i wskaznik pokazywal koniec skali po okolo 15 min ponadto jak wskaznik tak wskazywal to zaczele migac dioda zaznaczam ze nie mam wskaznika z dioda dioda jest wsrod innych diod i stad moje pytanie czy dioda sygnalizuje oprocz zbyt malego poziomu plynu rowniez cisnienei badz przegrzanie silnika aha jak po chwili odkrecilem zbiorniczek to woda byla ciepla a nie goraca a weze oba byly gorace aha jeszcze jedno jak temp obnizyla sie odkrecilem, zbiorniczek odpalilem silnik i po chwili stan podniosl sie i po chwili zabulgotalo poszly babelki czyzby poszla jednak uszczelka pod glowica????????
troche dlugi ten post ale mam tysiace pytan watpliowsci za wszystko zgory dziekia
aha i taka ogromna prosba z mojej strony prosze NIE spamowac w tematach technicznych gdyz czesto schodzi sie na boczny temat a problmem pozostaje
dzisiaj pojechalem na miasto wlaczylem wiatrka na krotko i wskaznik pokazywal koniec skali po okolo 15 min ponadto jak wskaznik tak wskazywal to zaczele migac dioda zaznaczam ze nie mam wskaznika z dioda dioda jest wsrod innych diod i stad moje pytanie czy dioda sygnalizuje oprocz zbyt malego poziomu plynu rowniez cisnienei badz przegrzanie silnika aha jak po chwili odkrecilem zbiorniczek to woda byla ciepla a nie goraca a weze oba byly gorace aha jeszcze jedno jak temp obnizyla sie odkrecilem, zbiorniczek odpalilem silnik i po chwili stan podniosl sie i po chwili zabulgotalo poszly babelki czyzby poszla jednak uszczelka pod glowica????????
troche dlugi ten post ale mam tysiace pytan watpliowsci za wszystko zgory dziekia
aha i taka ogromna prosba z mojej strony prosze NIE spamowac w tematach technicznych gdyz czesto schodzi sie na boczny temat a problmem pozostaje
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
tak sobie teraz sprawdzelm przejechalem sie bez wlacznai wiatraka ( czujnik nadal zepsuty) po miescie zatrzymalem sei gdy wsakznik temp zamknol sie odkrecam po wolo zbiorniczek ale za szybko to zrobilem i wywalio troche wody, a wiec odczekalem dluuuugo chwile dolalem plynu odpalilem i czekam czekam z powrotu woda nie idzie ale po chwili stan zaczol sie podnosic i gdy juz sie wylewalo zaczelo bulgotac i tu moje pytanie czy jak ida babelki tzn ze uszczelka poszla bo moze ida babaelki bo woda sie gotuje
a tak pozatym to jakie sa objawy wywalonej uszczlki pod glowwica takie typowe i takie rzadko spotykane ale jedank wystepujace?????
a tak pozatym to jakie sa objawy wywalonej uszczlki pod glowwica takie typowe i takie rzadko spotykane ale jedank wystepujace?????
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
vszywiec, typowe olej wali w wodę albo woda w olej. Nie typowe jeździsz do 100 km\h i gitara powyrzej maszyna sie gotuje albo tak samo jak jest gorąco. Ja na twoim miejscu zacząłbym od uruchomienia układu chłodzącego, czyli przepłukał bym układ chłodzący po wymieniał wadliwe czujniki, przeczyścił wszystkie kostki i wtyczki do czujników i wiatraka, zalożyłbym dobry termostat np. taki co otwiera się przy 82 lub 85 stopniach i zalej płyn !!!. I wtedy termometr w zbiorniczek i patrzysz na temperature tak około 87 stopniach otwiera się termostat - zależy od termostatu (troche może spaść temp. ale przy tych upałach będzie rosła) póżniej dochodzi do ok 93 -100 stopni i powinien wlączyć sie 1 bieg wiatraka. Jeżeli masz 93 stopnie a woda ci buzuje i się wylewa to tak myśle że uszczelka jest walnięta i kompresja wali w wode. Nie raz tak sie dzieje jak ktoś źle dokręci głowice albo przeciągnie. Po 1000 km powino sie doćiągnąć ja znowu kluczem dynamometrycznym!! Znam takie 3 przypadki jak kowal zmieniał uszczelke pod glowicą.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
dzisiaj przeplukalem caly uklad i rodkrecielm pompe wody i okazalo sie ze wirnik na pompie rozwalil sie po prostu pekl, kupilem nowa pompe i jutro zaloze mam nadzije ze jak jezdzilem to nie rozwalielm uszczelki.
za wszystkie sygestie dzieki bardzo
za wszystkie sygestie dzieki bardzo
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości