nie pali jak pada mka 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Stanisław Fiute
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob lis 05, 2005 22:07
Lokalizacja: Zamość

nie pali jak pada mka 3

Post autor: Stanisław Fiute » pn lip 24, 2006 07:08

mam taki problem jak jest sucho maszyna pali jak dziecko problem pojawia się jak pada deszcz po przejechaniu kilometra silnik gaśnie i trudno go uruchomić. po jakimś czasie zapali ale nie wchodzi na obroty dusi się.świece i przewody wymienione .jak postoi 30 min to zapali po przejechaniu kilometra znów gasnie.mam osłonę pod silnikiem.co może być przyczyną



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pn lip 24, 2006 07:10

Cewka moze miec przebicie...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

skandal12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw cze 01, 2006 06:26
Lokalizacja: Goleniów
Kontakt:

Post autor: skandal12 » pn lip 24, 2006 09:46

Sprawdz przewody dochodzące do aparatu i do cewki tam może być przyczyna



Awatar użytkownika
waldek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 13, 2006 18:48
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: waldek1981 » pn lip 24, 2006 11:47

ja też bym stawiam na przewody zapłonowe!!!



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » pn lip 24, 2006 17:02

Popieram Marihuana Man . cewka to najczęstrza przyczyna takiej usterki. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lip 24, 2006 18:46

ja jestem własnie na etapie usuwania takiej usterki i powierm ci ze dobrą metodą jest spryskiwacz i woda....odplasz auto i na postoju pryskasz po kolei po podejrzanych punktach.....ja w ten sposób znalazłem przebicie na przewodach do przepustnicy, jeszcze nie mam pewnosci, dzis bede sprawdzal....pozdro

a dokladnie to mam tak ze jak wjade w kaluze albo jak pada to auto zaczyna gasnac, az w koncu gasnie.....moge odpalic, chodzi wtedy przez jakies 4-5 sekund ok a potem znowu gasnie i tak w kółko do póki nie wyschnie....kable i ko[pułke wykluczylem juz, jeszcze cewka mi zostaje ale najpierw musze ustalic co z tymi stykami od przepustnicy...



Stanisław Fiute
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob lis 05, 2005 22:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Stanisław Fiute » pn lip 24, 2006 20:07

przewody wymienione, wymieniłem też kopułkę i palec były w opłakanym stanie, być może to było przyczyną jeżeli będzie się to powtatzało to chyba cewka.czekam na deszcz.
dzięki za podpowiedzi



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » śr lip 26, 2006 13:07

sprawdz pod silnikiem glowna kostke ( taka duza okragla wtyczka i gniazdko - polaczone grobe przewody ze soba)- bo jak zasniedzieja lacza w te kostce to przy padajacym deszczu zanika napiecie na wiekszosciobwodow i autko gasnie - rada rozpiac kostke wyczyscic wilgoc i "nagarek" i przesmarowac np. wd 40 lub innym penetrantem



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lip 26, 2006 16:27

emgrala a wiesz mzoe od czego dokłądnie tak ksota jest?
przypadkiem nie na przeowdach od lambdy? tuz przed nia?



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » śr lip 26, 2006 19:28

Kolega mial identyczny problem w ibizie 1.6, przyczyna tkwila w blaszanych oslonkach na fajkach przewodow ktore powodowaly przebicie. Po usunieciu ich problem na zawsze zniknal. Jesli tez masz te blaszki sproboj je usunac moze to jest przyczyna.


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lip 26, 2006 22:45

U kolegi to był kabelek do cewki i złączka przy samej cewce ... :bigok:


TDPower

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » czw lip 27, 2006 12:15

kolegi z podobnymi objawami (golf 3 1.6) jak u ciebie pomoglo wyczyszczenie i zasmarowanie tej kostki. Kostaka ta jest dosyc duza podobna do "mufy" od pradu - sily.



Stanisław Fiute
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob lis 05, 2005 22:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Stanisław Fiute » czw lip 27, 2006 21:51

poszłem za radą kolegi i wziąłem spryskiwacz po spryskaniu cewki i złączki silnik po chwili zgasł tylko niewiem przyczyny czy złączka czy cewka jutro muszę sprawdzić kabelki dochodzące do cewki i złączki jak są w porządku to cewka.
jak dojdę przyczyny to napiszę.

[ Dodano: 28-07-2006 ]
Marihuana Man miał rację przyczyną była cewka.po wymianie jest ok zlałem cały silnik i osprzęt wodą - spryskiwaczem i chodzi.dzięki.

[ Dodano: 28-07-2006 ]
Marihuana Man miał rację przyczyną była cewka.po wymianie jest ok zlałem cały silnik i osprzęt wodą - spryskiwaczem i chodzi.dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości