pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
przy odkręcaniu elektrozaworu musisz uważać tylko na to by nie zgubić sprężynki i tego zaworka...reszta jest banalna.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
przekaźnik 109 ma sie mocno grzac?? bo jak go dotykam w czasie jazdy to jest strasznie gorący.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
u mnie po dluzszej jeździe gorący jest ale czy parzący to niech się koledzy elektrycy wypowiedzą
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
gdy sie pali kontrolka to do elektrozaworu nie dochodzi napięcie...
czyli to nie elektrozawór ? bo jezeli fizycznie nie dochodzi tam napiecie to musi byc cos wczesniej zepsute... tylko co??
czyli to nie elektrozawór ? bo jezeli fizycznie nie dochodzi tam napiecie to musi byc cos wczesniej zepsute... tylko co??
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
uporałem sie z problem po przez przelutowania przekaznikow na alarmie....
minoł ponad rok i znowu sie pojawił problem .
dzis ok 24 pojechalem na reczna myjnie umyc auto... wsiadam a tu sie kontrolka świeci i nie odpala , dopiero za 2-3 razem po przekreceniu stacyjki zgasła i odpaliła...
zajechalem pod dom i sprawdzam 109 jest zimna , nie smierdzi i nic podejrzanego nie widac... wkładam przekaznik i znowu sie kontrolka swieci ... zrobiłem 4-5 prob i za kazdym razem gasła.
mogło coś od mycia zawilgotnoć ? komputer na podszybiu ?
przekaznik 109 ma rok . starego niestety nie mam.
minoł ponad rok i znowu sie pojawił problem .
dzis ok 24 pojechalem na reczna myjnie umyc auto... wsiadam a tu sie kontrolka świeci i nie odpala , dopiero za 2-3 razem po przekreceniu stacyjki zgasła i odpaliła...
zajechalem pod dom i sprawdzam 109 jest zimna , nie smierdzi i nic podejrzanego nie widac... wkładam przekaznik i znowu sie kontrolka swieci ... zrobiłem 4-5 prob i za kazdym razem gasła.
mogło coś od mycia zawilgotnoć ? komputer na podszybiu ?
przekaznik 109 ma rok . starego niestety nie mam.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
napięcie poprzez przekaźnik 109 nie zostanie podane na ECU, jeśli sam ECU nie zostanie zasilony po stacyjce, miałem taki sam problem....
winny był przewód, podający po stacyjce + na pin 38 ECU, przez co komputer nie był zasilany i nie mógł włączyć 109 .... zresztą 109 włącza dopiero po chwili po odpaleniu
u mnie też działo się to najpierw raz na kilka dni, później praktycznie przy każdej jeździe, aż w końcu nie odpalił w ogóle
możesz pomierzyć napięcia na 38 pinie ECU, ale od razu uczulam, że jak za pierwszym razem pokaże +12v, to nie oznacza, że jest on tam ciągle, kręć kluczykiem aż w końcu się kontrolka świec będzie palić cały czas i kontroluj miernikiem
sprawdź masę na ECU, piny 1, 24, 46
sprawdź czy w podszybiu nie stoi woda, możesz też wymienić samą kostkę stacyjki
winny był przewód, podający po stacyjce + na pin 38 ECU, przez co komputer nie był zasilany i nie mógł włączyć 109 .... zresztą 109 włącza dopiero po chwili po odpaleniu
u mnie też działo się to najpierw raz na kilka dni, później praktycznie przy każdej jeździe, aż w końcu nie odpalił w ogóle
możesz pomierzyć napięcia na 38 pinie ECU, ale od razu uczulam, że jak za pierwszym razem pokaże +12v, to nie oznacza, że jest on tam ciągle, kręć kluczykiem aż w końcu się kontrolka świec będzie palić cały czas i kontroluj miernikiem
sprawdź masę na ECU, piny 1, 24, 46
sprawdź czy w podszybiu nie stoi woda, możesz też wymienić samą kostkę stacyjki
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
Jak zapali się kontrolka świec żarowych i nie zgaśnie to zapomnijcie o przekaźniku nr 109 - to nie jego wina.
niestety nie, musi się włączyć przed odpaleniem silnika bo inaczej nie da się silnika uruchomić chyba, że ktoś wcześniej wyjął tłoczek z N109 a sterownik silnika ma zasilanie. Znowu trzeba grzebać w alarmie fabrycznym.damcio151 pisze:zresztą 109 włącza dopiero po chwili po odpaleniu
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
Sztomel, w starych kiblach ze sterownikiem 8 bitowym paląca się na stałe kontrolka oznacza to samo, co nie paląca się w ogóle kontrolka w tych młodszych sterownikach mówimy o palącej się w pełni swoich sił kontrolce świec, a nie o ledwo żarzącej się
i tu się mylisz znowu napięcie podawane jest po stacyjce, dopiero po odpaleniu po około 1-2 sek ECU załącza przekaźnik, testowane, mierzone osobiście jakiś miesiąc temu u mnie w b4Sztomel pisze:niestety nie, musi się włączyć przed odpaleniem silnika bo inaczej nie da się silnika uruchomić chyba, że ktoś wcześniej wyjął tłoczek z N109 a sterownik silnika ma zasilanie. Znowu trzeba grzebać w alarmie fabrycznym.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
kostka stacyjki ma ok 1.5roku.
poki co problem sie nie powtorzył ...
woda na podszybiu nie stoi.
dodam ,ze mialo miejsce to że odrazu przekrecałem kluczyc w pozycje "krecenia" bez czekania az kontrolki zgasna.
poki co problem sie nie powtorzył ...
woda na podszybiu nie stoi.
dodam ,ze mialo miejsce to że odrazu przekrecałem kluczyc w pozycje "krecenia" bez czekania az kontrolki zgasna.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
pali sie kontrolka świec żarowych -nie można odpalić
i problem sie znow nasilił.
jak przeczyszcze miejsca styku przekaznika to chodzi. ale parenascie odpalen i znowu nie da rady odpalic. zdjołem oslone z przekaznika i obserwowałem . w chwili jak zapali sie kontrolka to przekaznik jest zwarty. czyli sie zalącza ale czy to wina że styki sa nadpalone i nie przechodz prąd? czy cos innego?
jak przeczyszcze miejsca styku przekaznika to chodzi. ale parenascie odpalen i znowu nie da rady odpalic. zdjołem oslone z przekaznika i obserwowałem . w chwili jak zapali sie kontrolka to przekaznik jest zwarty. czyli sie zalącza ale czy to wina że styki sa nadpalone i nie przechodz prąd? czy cos innego?
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 27 gości