[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Koledzy i koleżanki może ktoś będzie wiedział co można jeszcze sprawdzić.
Pacjent to 2.0 16v 9A na digi i wałku przerobionym wydech na ssący, kolektor kr 50mm
Objawy:
- brak mocy
Ogólnie w tym momencie auto jeździ ale ma max 110-120 km.
Ciśnienie na cylindrach mierzone na każdym po około 13 bar.
Auto kopci z wydechu przepalając olej, ale to podobno nie powinno mieć takiego wpływu na moc przy dobrym ciśnieniu na cylindrach. (swoją drogą dziwne, że kopci a ciśnienie OK)
Program zmieniony na robiony do 16v poza tym podłączony ECU master i poprawione miejsca w których było coś nie tak, AFR mierzony i jest OK.
Ponadto po tym jak zaczął kopcić została zrobiona cała głowica (w zakładzie - nie Pan Henio) , wszystko co było trzeba i się dało, planowana głowica, nowa metalowa uszczelka - niestety to nie to.
Panewki na wale zmienione. Wszystkie uszczelki z ASO, aparat zapłonowy Nowy Bosch.
W niedługim czasie zostanie zrobiony blok, a przynajmniej zmienione pierścienie - blok nie ma progów, ma jeszcze ślady honowania.
Wałek od kolegi z forum, rozrząd sprawdzony, ustawienie wałków OK.
Wydech został z 8V ale dzisiaj był sprawdzany bez wydechu i to samo.
WIE KTOŚ CO może powodować brak mocy? Bo ja już nie mam głowy, a wolałbym najpierw znaleźć przyczynę, a potem zrobić pierścienie, blok czy co tam będzie trzeba,
Liczę na pomoc zaprawionych w boju
Proszę o nie pisanie trzeba było włożyć VR-a .... TO już słyszałem ;]
Pacjent to 2.0 16v 9A na digi i wałku przerobionym wydech na ssący, kolektor kr 50mm
Objawy:
- brak mocy
Ogólnie w tym momencie auto jeździ ale ma max 110-120 km.
Ciśnienie na cylindrach mierzone na każdym po około 13 bar.
Auto kopci z wydechu przepalając olej, ale to podobno nie powinno mieć takiego wpływu na moc przy dobrym ciśnieniu na cylindrach. (swoją drogą dziwne, że kopci a ciśnienie OK)
Program zmieniony na robiony do 16v poza tym podłączony ECU master i poprawione miejsca w których było coś nie tak, AFR mierzony i jest OK.
Ponadto po tym jak zaczął kopcić została zrobiona cała głowica (w zakładzie - nie Pan Henio) , wszystko co było trzeba i się dało, planowana głowica, nowa metalowa uszczelka - niestety to nie to.
Panewki na wale zmienione. Wszystkie uszczelki z ASO, aparat zapłonowy Nowy Bosch.
W niedługim czasie zostanie zrobiony blok, a przynajmniej zmienione pierścienie - blok nie ma progów, ma jeszcze ślady honowania.
Wałek od kolegi z forum, rozrząd sprawdzony, ustawienie wałków OK.
Wydech został z 8V ale dzisiaj był sprawdzany bez wydechu i to samo.
WIE KTOŚ CO może powodować brak mocy? Bo ja już nie mam głowy, a wolałbym najpierw znaleźć przyczynę, a potem zrobić pierścienie, blok czy co tam będzie trzeba,
Liczę na pomoc zaprawionych w boju
Proszę o nie pisanie trzeba było włożyć VR-a .... TO już słyszałem ;]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Skad wiesz ile ma mocy jak nie zmierzyles.Mi seryjny golf tez nie jechal na 150 KM:)Zaplon dobrze ustawiony?
VW Bora TDI-sold
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Soft masz pod wałek wydechowy?? Na bank jest dobrze ustawiony??
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Moc zmierzyłem choć nie mam wykresu. Na hamowni miał koło 120 koni.
Soft robiony pod mody jakie mam czyli wałek, kolektor, digi + do tego podłączony ECU master i minimalnie zmiany gdyż przylewał na wolnych.
Co do ustawienia wałka to sprawdzany był kilka razy tak jak rozrząd i nic to nie wykazało.
Co do zapłonu to jest ustawiony tak żeby nie było stukowego,ale na 90% jest to większa wartość myślę że koło 15'
Osoba od której brałem soft informowała mnie żeby ustawić na 10' natomiast przy takim ustawieniu silnik coś kulawo chodzi.
Na ile wg was powinien być 6' ?
Soft robiony pod mody jakie mam czyli wałek, kolektor, digi + do tego podłączony ECU master i minimalnie zmiany gdyż przylewał na wolnych.
Co do ustawienia wałka to sprawdzany był kilka razy tak jak rozrząd i nic to nie wykazało.
Co do zapłonu to jest ustawiony tak żeby nie było stukowego,ale na 90% jest to większa wartość myślę że koło 15'
Osoba od której brałem soft informowała mnie żeby ustawić na 10' natomiast przy takim ustawieniu silnik coś kulawo chodzi.
Na ile wg was powinien być 6' ?
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Coś jest mocno nie tak z softem, skoro działa na takim ustawieniu zapłonu... O ile dokładnie przestawiłeś wałek wydechowy??
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Wałek wydechowy jest z kupiony od kumpla u którego było ok - potwierdzone hamownią.
Co do tego jak jest przestawiony to o 90" zrobiony na rowku i przestawiona cała zębatka.- więc raczej to nie to.
Toffic wg ciebie na ilu stopniach powinien działać?
Co do tego jak jest przestawiony to o 90" zrobiony na rowku i przestawiona cała zębatka.- więc raczej to nie to.
Toffic wg ciebie na ilu stopniach powinien działać?
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Normalnie na 6 i do tego napisany program pod wałek. Wg mnie soft pod normalny wałek gościu Ci wcisnął i dlatego tak kuleje. Wypnij ecu mastera i zobacz bez korekty na nim
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Re: [2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
+1 tak to wygląda z objawówLucki pisze:Normalnie na 6 i do tego napisany program pod wałek. Wg mnie soft pod normalny wałek gościu Ci wcisnął i dlatego tak kuleje.
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Kurcze właśnie program niby jest pod wałek, a przynajmniej mam o tym zapewnienie kilkukrotne.
Co do zapłony to poniżej tego co mam teraz czyli grubo powyżej 10' nie chodzi prawidłowo (równo).
Czyli mówicie iż powinienem mieć zapłon na 6-7" i program który tak będzie dobrze działał?
A co ze spalaniem stukowym? na tym programie który mam nie bardzo mogłem zejść niżej z zapłonem to wina programu?
Co do zapłony to poniżej tego co mam teraz czyli grubo powyżej 10' nie chodzi prawidłowo (równo).
Czyli mówicie iż powinienem mieć zapłon na 6-7" i program który tak będzie dobrze działał?
A co ze spalaniem stukowym? na tym programie który mam nie bardzo mogłem zejść niżej z zapłonem to wina programu?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
A możesz napisac w ogóle jak usawiasz zaplon? Jak dla mnie nawet jak soft jest pod oryginalny wałek to nie powinno być spadku mocy aż do 120 koni .....
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
Na odpiętym czujniku temp wody ( o ile dobrze pamiętam) przy 3 tys obrotów.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[2.0 16v 9A digi, ecu master] Brak Mocy
6 stopni przy 2250-2500, sprawdź ten zapłon w pierwszej kolejności.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości