Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM + rozrusznik (film,fotoporada)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Czy drżenie auta może być związane z przyśpieszonym kątem wtrysku? Czy wie ktoś gdzie w okolicy Leszna (WLKP) ustawie kąt?
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Akurat koledze urwały się podczas wykręcania.k18t pisze:jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej
Tu są podane wartości dla wszystkich śrub przy wymianie rozrządu- śrub pompy wtryskowej też,.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=114444" onclick="window.open(this.href);return false;
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
przydał by sie taki opis do silnika 1z ,ma ktos moż ? plisssss stawiam za to jak ktos mi takie cos podeśle ,dzieki
nie ma mnie
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
To drogo będzie Cię ten browar kosztował z wysyłką do Holandiispeckom pisze:stawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad
Odgrzewam temat ponownie.
Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
Zastanawiam się czy nie ustawiać kąta na nowo między 49-51 ?
Aktualny kąt wtrysku z Vaga: A to filmik:
[youtube][/youtube]
Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
Zastanawiam się czy nie ustawiać kąta na nowo między 49-51 ?
Aktualny kąt wtrysku z Vaga: A to filmik:
[youtube][/youtube]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
To nie wina kąta wtrysku, gdyby na zimnym był problem to co innego, może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...gelek82 pisze:Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.
Do rozrusznika od 3 lat nie zaglądałem, wypadało by powymieniać tulejki i szczotki.
italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości
A teraz mam między 39-43.
Do rozrusznika od 3 lat nie zaglądałem, wypadało by powymieniać tulejki i szczotki.
italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Na pewno takie wartości ,nie powodują trudności w odpalaniu .gelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.
Ano właśnie ...niema to jak stare 1z ,AHU i im podobne .W nowszych jak np. ALH tak "poprawili " soft , że takie rzeczy ,jak zbyt wolne kręcenie rozrusznika ,słabszy akumulator itd.powodują takie cuda że na ciepłym trzeba dłużej pokręcić .I to ,a nie kąt wtrysku jest przyczyną twoich problemów ...Jest jeszcze jedna opcja ,że ci głowiczka w pompie pada ,ale to mało prawdopodobne i łatwe do wykluczenia w kilka minut ...wystarczy schłodzić rozgrzaną głowiczkę zimną wodą i jak lepiej odpali ,to wiadamo że z nią kiepsko.Jak to nie głowiczka ,to tylko zmiana softu w ecu ,ratuje sutuację ...albo nowy aku i rozrusznikitaliano_83 pisze:może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Tak, a jak jest 52 to już jest źle, a jak 60 to wypala dziury w tłokach ... olej też ma być na pół miarki marki, Motul, filtry Mann, świece beru, a pasek rozrządu contitech, rolki i napinacz INA... Forumowe Herezjegelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
Jest wykres w TDI timing ma się zawierać pomiędzy liniami, najlepiej w górnym przedziale, bo wtedy lepiej odpala i jest kapkę żwawszy silnik w górnych rejestrach obrotów. Ale kąt wtrysku na rozgrzanym silnik nie ma aż takiego znaczenia, nawet na mocno opóźnionym będzie palił...
Pali dobrze, zarówno jak zimny i ciepły.. kąt wtrysku jaki mam.. około 63 jednostek i "zawsze" tak miałem i w żaden sposób nie wpłynęło to negatywnie na silnik.. chodzi kapkę twardziej jak inne TDI, ale mi to nie przeszkadza.gelek82 pisze:italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)
Jakieś pomysły??
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)
Jakieś pomysły??
VRT in progress....
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)
mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad
moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)
Jakieś pomysły??
Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad
pompa jest cała ori czyli fala de 143DANIEL LHR pisze:moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)
Jakieś pomysły??
już odpisałem, błędów nie wywala poza 1 że zły kąt wtryskuMichał_1977 pisze:mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam?
VRT in progress....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości