GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » czw cze 28, 2012 21:48

Witam , czytam i obserwuję ale nigdzie nie mogę znaleźć pomocy....może ktoś tutaj to przerabiał.
1.Samochód niezależnie od warunków jedzie i nagle np z 2-3tys obrotów spada do biegu jałowego i nie można dodać gazu - dzieje się to przy różnych prędkościach....samochód musi zwolnić i nagle zaskakuje i można znów dodawać gazu.
2.samochód skanowany i vagiem i w serwisie - wszystko czyste jak łza,
3.wymieniłem pedał przyspieszenia , wymieniłem przepustnicę , osłoniłem komp przed wodą , wiązkę do kompa osuszyłem zaizolowałem i podwiesiłem,
4.samochód nie ma filtra cząstek stałych (FAP-a)....generalnie chodzi jak ZEGARECZEK ale się wyłącza do biegu jałowego.
5.został nawet odłączony ABS aby wyeliminować czujniki przy kołach ...ale było tak samo :grrr:

Jeśli ktoś może coś jeszcze podpowiedzieć to proszę o pomoc.


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » czw cze 28, 2012 22:08

czujnik na pedale hamulca vag grupa 006
nie zgłosi błedu
step 1 obcina dawke step 2 włącza swiatła stop


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » czw cze 28, 2012 22:32

Fahoo pisze:czujnik na pedale hamulca vag grupa 006
nie zgłosi błedu
step 1 obcina dawke step 2 włącza swiatła stop
ale Przyjacielu , ja wymieniłem cały pedał gazu....i bez zmian , już nie wiec w co ręce włoż :crazy:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » czw cze 28, 2012 23:04

zanjac, a ja nie pisze o pedale przyspieszenia a o hamulcu
czujnik ma switch 1 i switch 2...działanie opisałem wyzej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » pt cze 29, 2012 08:18

Fahoo pisze:zanjac, a ja nie pisze o pedale przyspieszenia a o hamulcu
czujnik ma switch 1 i switch 2...działanie opisałem wyzej
A no tak :blush: , czytałem obrazkowo , Przepraszam.....Ten czujnik znajdę nad pedałem hamulca czy w innym miejscu? Proponujesz aby go wymienić?


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » pt cze 29, 2012 13:44

zanjac, proponuje wziac vaga bloki pomiarowe 006 grupa i pojezdzic i popatrze ci sie dzieje w statusie hamulca


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: doggie » pt cze 29, 2012 21:22

Fahoo pisze:czujnik na pedale hamulca vag grupa 006
nie zgłosi błedu
step 1 obcina dawke step 2 włącza swiatła stop
w moim Mk5 zgłaszał błąd w ECU oraz zapalała się spirala, poza tym autko jeździło normalnie,



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » pt cze 29, 2012 22:56

doggie, zgłosi gdy padnie całkiem,tu chodzi o samoczynne właczanie switch 1 i odcinanie dawki nie zapalanie swiateł stop


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » sob cze 30, 2012 16:09

No i lipa...dzisiaj kupiłem nowy czujnik(na darmo)...wziąłem się do zakładania: rozmontowałem plastik nad pedałami a tu zonk....w moim modelu 2007 nie ma czujnika przy pedałach została tylko dziura montażowa.....mechanik stwierdził ,że musi być gdzieś indziej......rozebrałem wszystko pod akumulatorem i okazało się że pompa hamulca ma wejście czteropinowe ale jest to integralna część pompy hamulcowej :kac: no i pupa :grrr:
Po podłączeniu kompa samochód czysty jak łaza...silnik,skrzynia,hamulce...po prostu wszystko czyste....zero błędów...a usterka jest ...już mi ręce opadają.
Nie chcę sprzedawać tego samochodu bo na prawdę jestem z niego zadowolony ....tylko to jedno coś :banghead:
ps.w poniedziałek sprawdzę ile kosztuje cała pompa hamulcowa z tym czujnikiem :banghead: a może się go jakoś wyciąga , ale wygląda na integralna część z pompą :grrr:


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » sob cze 30, 2012 17:54

zanjac, ale ty na vagu miałes w grupie 006 sprawdzic działanie anie kupowac od razu czujnik...sprawdzamy, testujemy dopiero potem kupujemy i wymieniami


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zanjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 13:55
Lokalizacja: Lublin

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: zanjac » sob cze 30, 2012 21:57

Fahoo pisze:zanjac, ale ty na vagu miałes w grupie 006 sprawdzic działanie anie kupowac od razu czujnik...sprawdzamy, testujemy dopiero potem kupujemy i wymieniami
ok. ale jak rozpoznam ,że coś nie tak?


grupa Audi / VW

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: munior » sob cze 30, 2012 22:01

Fahoo pisze:zanjac, ale ty na vagu miałes w grupie 006 sprawdzic działanie anie kupowac od razu czujnik...sprawdzamy, testujemy dopiero potem kupujemy i wymieniami
Niektórzy wcale nie słuchają o czym się do nich rozmawia :grin: a wystarczy posłuchać dobrych rad ,a nie w panice kupować i wymieniać niepotrzebne rzeczy
zanjac pisze:ok. ale jak rozpoznam ,że coś nie tak?
Normalnie ,jak nic nie naciskasz masz same zera ,jak nacisniesz pedał hamulca masz 011 ,jak sprzęgła 100 ...a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć w okienku w skrzyni ,kto widział jak wygląda dwumas nie będzie miał wątpliwości co tam siedzi


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: Fahoo » sob cze 30, 2012 23:12

grupa 006
wciskasz sprzeglo i maz 100
wciskasz leciutko hebel masz 001
wciskasz do konca 011
interesuje cie czy przy normalnej jezdzie samo sie nie zapaa 001 lub 011


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego

Post autor: doggie » sob cze 30, 2012 23:17

munior pisze: ...a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć w okienku w skrzyni ,kto widział jak wygląda dwumas nie będzie miał wątpliwości co tam siedzi
że niby jak?????? w Mk5 TDI nie ma innej fabrycznej mozliwości jak dwumas luka lub sachsa w zależności od wypustu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości